Gå til innhold

oh my god!


klinkokos

Anbefalte innlegg

Kjæresten min, 43 år, har klikket "like" på deiligste babes (en side på FB) der da alle de deilige babes`ene er rundt 20 år og halvnakne selvsagt..tror jeg kaster inn håndkle og gir han opp. Seriøst mann!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahhaha

Morsomt ja!? Vel, jeg for min del er lei av den gamle grisen som kaver på midt i 40-års krisa og sier de underligste ting( som at han egentlig har lyst på 20-åringer men innser at det toget har gått).

Stakkars han som må ta til takke med meg som er 5 år yngre enn han (bare).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt ja!? Vel, jeg for min del er lei av den gamle grisen som kaver på midt i 40-års krisa og sier de underligste ting( som at han egentlig har lyst på 20-åringer men innser at det toget har gått).

Stakkars han som må ta til takke med meg som er 5 år yngre enn han (bare).

Ville nok ikke tatt dette såååå alvorlig. "Likes" på facebook betyr jo ingen verdens ting lenger, det er noe alle kaster rundt seg for bortimot ingenting lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok ikke tatt dette såååå alvorlig. "Likes" på facebook betyr jo ingen verdens ting lenger, det er noe alle kaster rundt seg for bortimot ingenting lenger.

Tar det heller ikke så alvorlig, og kommer ikke å nevne noenting. Men jeg kjenner jeg blir oppgitt og ille berørt...og derfor lurer på om jeg gidder dette her..(min datter er nesten 20)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjæresten min, 43 år, har klikket "like" på deiligste babes (en side på FB) der da alle de deilige babes`ene er rundt 20 år og halvnakne selvsagt..tror jeg kaster inn håndkle og gir han opp. Seriøst mann!

Se om du ikke du kan finne en side med deilige hunk`s rundt samme alder som du kan tryke liker på. Gjerne etterfulgt av en frekkas av en kommentar. :lur:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se om du ikke du kan finne en side med deilige hunk`s rundt samme alder som du kan tryke liker på. Gjerne etterfulgt av en frekkas av en kommentar. :lur:

Ikke helt min stil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra tittel på denne tråden. Ga et virkelig klart syn om hva tråden inneholdt..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ikke helt min stil...

Hva er din stil da?

Jeg synes ikke at du skal ta det så seriøst som du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min, 43 år, har klikket "like" på deiligste babes (en side på FB) der da alle de deilige babes`ene er rundt 20 år og halvnakne selvsagt..tror jeg kaster inn håndkle og gir han opp. Seriøst mann!

Tror du skal slite kraftig med å finne deg en mann som ikke syntes atraktive kvinner er ... atraktive.

Tenk dersom menn skulle kaste inn håndklèet bare fordi dama syntes george clooney var kjekk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forventet mer respekt enn som så, og hadde bedt han ta sekken sin og dratt. Vil han ha en 20 åring, får han gjøre det uten å bruke tiden på meg i mens. Bare det å si at han ønsker en 20 åring, men føler det toget er gått, sier utrolig mye om han. Vil han hoppe på om en 20 åring skulle legge merke til han? Betyr du så lite for han, at han ville valgt deg vekk?

Jeg hadde som sagt forventet mer respekt, og hadde ikke ønsket å leve sammen med en person som tydleigvis har kommet i 40 års krisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal slite kraftig med å finne deg en mann som ikke syntes atraktive kvinner er ... atraktive.

Tenk dersom menn skulle kaste inn håndklèet bare fordi dama syntes george clooney var kjekk.

En ting er hva de syns inne i hodet sitt, men jeg som hans kone behøver virkelig ikke å vite alle damer han sikler etter. Det er noe som heter respekt, og ikke alle liker å vite slike ting om mennene sine. På samme måte som jeg ikke gnir det inn om jeg ser en jeg syns er flott å se på. I min verden kaller man det respekt, og enten respekterer man den andre parten såpass ellers kan man finne en som har samme syn som en selv på slike ting. Jeg må ikke akseptere det, og velger det heller vekk.

Er heller singel, fremfor å leve med en som har liten respekt for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal slite kraftig med å finne deg en mann som ikke syntes atraktive kvinner er ... atraktive.

Tenk dersom menn skulle kaste inn håndklèet bare fordi dama syntes george clooney var kjekk.

Det er jo ikke det som er problemet. Heller at han flasher på FB at han "liker" denne siden. Som sagt; jeg blir flau over at han er min kjæreste. Jeg har da drøssevis med andre menn som venner på FB, venninner sine menn, og INGEN av dem har noensinne likt en lignende side....fordi de er diskrè og viser respekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke det som er problemet. Heller at han flasher på FB at han "liker" denne siden. Som sagt; jeg blir flau over at han er min kjæreste. Jeg har da drøssevis med andre menn som venner på FB, venninner sine menn, og INGEN av dem har noensinne likt en lignende side....fordi de er diskrè og viser respekt.

Dersom dette er det største problemet du har med kjæresten din så syntes jeg at du skal ta det rolig og tygge en TOY. Alle har behov for litt virkelighetsflukt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette er det største problemet du har med kjæresten din så syntes jeg at du skal ta det rolig og tygge en TOY. Alle har behov for litt virkelighetsflukt. :klemmer:

Så om din kjæreste hadde gjort det samme+uttalt at han helst ville pult 20-åringer så hadde du som midten av 30-åring følt deg deilig og attraktiv overfor han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette er det største problemet du har med kjæresten din så syntes jeg at du skal ta det rolig og tygge en TOY. Alle har behov for litt virkelighetsflukt. :klemmer:

Han har vist nok også sagt til henne at han ønsker å være sammen med 20 åringer.

Det er tydligvis ikke bare disse "likes" på FB som er hovedproblemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ting er hva de syns inne i hodet sitt, men jeg som hans kone behøver virkelig ikke å vite alle damer han sikler etter. Det er noe som heter respekt, og ikke alle liker å vite slike ting om mennene sine. På samme måte som jeg ikke gnir det inn om jeg ser en jeg syns er flott å se på. I min verden kaller man det respekt, og enten respekterer man den andre parten såpass ellers kan man finne en som har samme syn som en selv på slike ting. Jeg må ikke akseptere det, og velger det heller vekk.

Er heller singel, fremfor å leve med en som har liten respekt for meg

Så dersom en mann sitter sammen med dama si og ser en film, hun sukker henntatt over en sene med den kjekke helten, så skal han dumpe henne fordi hun ikke har nok respekt til å skjule det? :klo:

Hva er fargen på himmelen i den verdenen du lever i? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dersom en mann sitter sammen med dama si og ser en film, hun sukker henntatt over en sene med den kjekke helten, så skal han dumpe henne fordi hun ikke har nok respekt til å skjule det? :klo:

Hva er fargen på himmelen i den verdenen du lever i? :klo:

Jeg, trådstarter, sier gjerne at en er deilig på film/tv og det samme gjør kjæresten min. Men så tar det hele litt av her nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om din kjæreste hadde gjort det samme+uttalt at han helst ville pult 20-åringer så hadde du som midten av 30-åring følt deg deilig og attraktiv overfor han?

Jeg er mann. Selvfølgelig så legger jeg merke til flotte jenter. Alle mine kjærester opp gjennom tidene har tittet på kjekke menn. Det er forskjell på det å ikke elske kjæresten sin. Jeg gidder ikke å late som jeg er en annen enn den jeg er. Forventer det samme av damer. Dersom man er så usikker at man blir hysterisk av at kjæresten klikker "likes" på bildet av en dame/mann han/hun aldri har møtt og aldri kommer til å møte så har man et sjalusiproblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, trådstarter, sier gjerne at en er deilig på film/tv og det samme gjør kjæresten min. Men så tar det hele litt av her nå da...

:) Når det tar av så er det bare å slappe av og tygge en TOY. I morgen ler du av det hele. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...