Gå til innhold

"Snakkes om en uke " :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg holder på med skal til en annen by en ukes tid, familieferie. Så fikk jeg en sms der han skreiv at jeg måtte kose meg i helga, og at vi snakkes om en uke.. Så da har han ikke tenkt å ha kontakt med meg denne uka han da! Kjenner det gjør veldig vondt, håpte jo han brydde seg nok til at vi skulle holde kontakten selv om han er borte en liten tur..

Er redd han skal "glemme" meg, eller at jeg mister interessen når jeg ikke skal snakke med han på en uke. :( Jeg vet det ikke er lenge,men når jeg er nyforelska vil jeg jo snakke med ham hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send han nattamelding og at du håper han koser seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det jeg setter mest pris på hos han jeg dater nå, er at han forstår at jeg ikke orker 'mas'. I dating fasen synes jeg at sånn derre god natta meldinger er et ork. Jeg har en travel hverdag og jeg liker at han ikke infitrerer den med mye krav om bekreftelse.

Det betyr ikke at jeg ikke liker han. Jeg gleder meg til neste gang jeg ser han. Jeg liker dog at han har sitt eget liv og at han skjønner at jeg også har det.

MEN, om han er for stille for lenge, så blir jeg nyskjerrig på om han har glemt meg.

Vær helt stille du, så kommer han etter og sender deg en melding. Uansett, ikke vær den masete daten som trenger å høre fra han hele tiden. Det er sjeldent et sjarmerende trekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han mente "SEES om en uke"? Han kommer sikkert til å ha kontakt med deg, men du bør kanskje ikke forvente så mye kontakt, siden han skal være sammen med familien.

Kjenn hvor deilig det er å savne han, og gled deg til dere sees igjen. Fyll tiden med ting du liker å gjøre, og nyt at du faktisk har en kjæreste (ivertfall en du holder på med) som kommer tilbake til deg :)

Prøv å kos deg, tiden går sikkert fortere enn du tror nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sånne samtaler om ingenting er litt slitsomme. Vi har ofte kontakt når vi har noe morsomt å dele, men det trenger ikke være hver dag. Vi har aldri sent nattameldinger til hverandre osv. Vi er begge travle mennesker. Jeg synes det er godt å slippe å styre med meldinger hele døgnet.

Ikke tenk på det. Det gjør garantert ikke han! Og det betyr ikke at det ikke er fordi han ikke savner deg. For noen er det face to face som gjelder. Mld og lignende er for å gi beskjeder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg hugsar i startfasen med meg og kjæresten min. Han er vekke på jobb annakvar veke, og han sa kvar gong "snakkast neste helg". Men vi snakka no kvar dag fordiom :) Kan godt hende han berre prøvde å vere morosam? Snakk med han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...