Gå til innhold

Lykkelig nygift?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var du lykkelig som nygift, eller hadde du kalde føtter selv etter bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde kalde føtter både før og etter jeg ble gift.Lykkelig var jeg ikke.

Hvordan endte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tina69

Hvordan endte det?

Vi ble skilt etter noen år.Jeg viste vel hele tiden at han ikke var mannen i mitt liv.Det var liksom aldri det helt store mellom oss.

Ser self i ettertid at jeg aldri skulle ha giftet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble skilt etter noen år.Jeg viste vel hele tiden at han ikke var mannen i mitt liv.Det var liksom aldri det helt store mellom oss.

Ser self i ettertid at jeg aldri skulle ha giftet meg.

Huff. Gikk du og kjente på de samme følelsene gjennom hele ekteskapet? Var han lykkelig? Er redd for at jeg er på samme sted nå nemlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tina69

Huff. Gikk du og kjente på de samme følelsene gjennom hele ekteskapet? Var han lykkelig? Er redd for at jeg er på samme sted nå nemlig..

Ja gikk å følte på det gjennom hele ekteskapet,var jo glad i han men tror nok aldri jeg egentlig elsket han.

Han var nok ikke lykkelig han heller.

Håper du ikke går på samme feilen som jeg gjorde.

Hadde jeg hørt på magefølelsen min så hadde jeg aldri giftet meg med han.

Det er bare du selv som kan finne ut av hva du vil og hva du føler.

Ønsker deg i hvert fall lykke til uansett hva det blir til.

Bare et lite råd,lytt på hva magefølelsen din sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gikk å følte på det gjennom hele ekteskapet,var jo glad i han men tror nok aldri jeg egentlig elsket han.

Han var nok ikke lykkelig han heller.

Håper du ikke går på samme feilen som jeg gjorde.

Hadde jeg hørt på magefølelsen min så hadde jeg aldri giftet meg med han.

Det er bare du selv som kan finne ut av hva du vil og hva du føler.

Ønsker deg i hvert fall lykke til uansett hva det blir til.

Bare et lite råd,lytt på hva magefølelsen din sier.

Tusen takk for støttende ord!:-) Jeg hadde ikke kalde føtter før vi giftet oss, men har fått det nå i ettertid. Tror det virkelig har gått opp for meg som et slag i trynet. Nå er det han og jeg. For alltid, for resten av livet. Vil jeg egentlig det? This is it, og det er skummelt. Lurer på om det hadde vært skummelt om han virkelig hadde vært "the one".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støttende ord!:-) Jeg hadde ikke kalde føtter før vi giftet oss, men har fått det nå i ettertid. Tror det virkelig har gått opp for meg som et slag i trynet. Nå er det han og jeg. For alltid, for resten av livet. Vil jeg egentlig det? This is it, og det er skummelt. Lurer på om det hadde vært skummelt om han virkelig hadde vært "the one".

Det skumleste med det du skriver her er om du faktisk blir hengende ved den følelsen. Jeg tror ikke du blir lykkeligere i den situasjonen du er i nå uten at du selv legger en innsats i det.

Slik jeg ser det trengs det faktisk en viss innsats å holde kjærligheten ved like i et forhold. Om dere etterhvert tar hverandre for gitt, eller blir gående med tanker om hvorvidt dere har gjort det riktige ved å gifte dere, så vil forholdet gå i oppløsning.

Jeg er riktignok skilt selv, så ta mine ord som du vil, men det var ikke mitt valg i utgangspunktet.

Min tilnærming til problemstillingen når jeg er i et forhold, er å hver dag gjøre en aktiv innsats for å holde følelsene og tiltrekningen ved like. Det kan dreie seg om å fokusere på det positive partneren gjør for deg i løpet av dagen, prøve å huske hvorfor du falt for partneren i utgangspunktet, prøve å fokusere på hva som tenner deg, eller hva du liker ved partneren. Ikke fokuser på de negative små bagatellene som i det store bildet ikke betyr noe. Om du mener partneren "aldri" tar ut søpla, ta den heller ut selv enn å bruke like mye tid og energi på å ergre deg over det og mase på partneren. Ikke gå rundt og hold oversikt over hvor mange ganger han har lagt igjen sure sokker på gulvet.

Regner med du skjønner tegningen.

Selvsagt mener jeg ikke at denne løsningen vil redde ethvert forhold, for det første må begge gjøre en innsats, og for det andre er det forhold som ikke lar seg redde uansett.

Slik jeg ser det har du tre valg:

- Gjør ingenting, og vent på at det går til h....

- Gjør en innsats for forholdet og sats på det dere har startet

- Gå nå. Om du ikke er villig til å ofre noe for forholdet, sett ham fri med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en som noen dager før bryllupet merket at han ikke ville være gift med dama. Men så hadde planleggingen kommet altfor langt allerede og det meste var betalt, så han ville i det minste ha festen. :skratte: Ble separert noen uker senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...