Gå til innhold

Roser


Rara

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har alltid savnet det å få blomster av jenter. Synes det hadde vært spesielt koselig å få roser.

Jeg føler liksom ikke jeg kan gå å si "kjøp meg noen roser" heller liksom ;D Men Men. Kjøper dere noen gang roser til deres gutter? (Evnt liker dere mannfolk som er her å få roser?)

Morsomt å vite om det bare er meg som er litt "Blomster-RaRa", eller om det er flere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare deg. Ekte mannfolk gir bort roser, de sitter ikke og venter på å få.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare deg. Ekte mannfolk gir bort roser, de sitter ikke og venter på å få.

Tja, jeg vil nå heller si at de ekte mannfolka er så trygge på sin maskulinitet at man kan både gi og få roser om man blir glad av det :briller:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin gest, men det blir for klissklass klisje synes nå jeg da...

Endret av Inx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Hei!

Jeg har alltid savnet det å få blomster av jenter. Synes det hadde vært spesielt koselig å få roser.

Jeg føler liksom ikke jeg kan gå å si "kjøp meg noen roser" heller liksom ;D Men Men. Kjøper dere noen gang roser til deres gutter? (Evnt liker dere mannfolk som er her å få roser?)

Morsomt å vite om det bare er meg som er litt "Blomster-RaRa", eller om det er flere ;)

jeg ga blomster til pappa haha :) men han klarte ikke å ta vare på dem :gjeiper: han glemte å vanne dem. og så spurte han hva han skulle med blomster hehehe. da jeg sa "du skal se på den og huske at jeg ga den fra hjerte" ble det stille hehehe :)

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest therese

jeg kjøper roser til kjæresten min, som regel en gang annenhver måned : ) jeg liker å gi han den oppmerksomheten, men jeg gjør det vel allerhelst fordi jeg selv vil ha roser.. kommer ALDRI ti l å få roser av han for å si det sånn :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gitt min roser en gang, men da trodde han jeg bare ga de for jeg selv ville ha roser i hus. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg prøvde en gang å gi ham blomster, men han påstod at det bare var fordi jeg ville ha selv. Han setter mye mer pris på om jeg går en tur på polet og kjøper en Nøgne Ø til ham i stedet for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje rar, men vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert om jeg hadde fått roser.

Hadde selvfølgelig prøvd å smile pent og takke osv osv.

Bare jeg som er gammeldags som synes at det er jenter som skal få roser av oss gutta, elns.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk roser på valentisdagen. Det var kjekt men uvant. Men tror det buntet litt press og dårlug samvet bak dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt roser en gang, han synes det var koselig, men litt rart også, tror jeg....:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes. Jeg gir sambo roser nå og da, ikke så ofte men det trenges ingen spesiell grunn til at han skal få. Han er flink med å gi meg roser så da liker jeg å gi tilbake. Dog handler jeg inn mye oftere andre koselige ting til ham, for å vise at jeg husker ham. Kan være fra manneblader med litt pupp her og der, sjokolade, øl, you name it..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har alltid savnet det å få blomster av jenter. Synes det hadde vært spesielt koselig å få roser.

Jeg føler liksom ikke jeg kan gå å si "kjøp meg noen roser" heller liksom ;D Men Men. Kjøper dere noen gang roser til deres gutter? (Evnt liker dere mannfolk som er her å få roser?)

Morsomt å vite om det bare er meg som er litt "Blomster-RaRa", eller om det er flere ;)

Rara!!! Min lille frøken på 1 1/2 år spratler i sofaen når rara kommer! :rodmer: Må si jeg ble litt glad jeg også, når jeg så bildet av ham her nå :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gir roser til kjæresten min -- han har fått alt fra 1 enkel, 3 stk lange og hel bukett.. Både personling og sendt på døra ved et par anledninger.. Han syns det er kjempekos, han har aldri fått blomster av tidligere kjærester, men syns alikevel ikke det er "kleint" .. herlig syns jeg, når han tar imot med ekte glede ute å syns det er umandig eller noe annet "vås". Han er absolutt maskulin, men trygg nok på seg selv til å like romantiske gester.

I dag har han bursdag og får en maskulin konjak av beste merke og 3 røde roser,samt kort med noen ord fra hjertet :rodmer:

Sånt setter han pris på og tar vare på. Alle liker komplimenter, også menn, de har følelser selv om de ikke nødvendigvis utrykker dem like mye som oss kvinner.

Endret av Optimist40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje rar, men vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert om jeg hadde fått roser.

Hadde selvfølgelig prøvd å smile pent og takke osv osv.

Bare jeg som er gammeldags som synes at det er jenter som skal få roser av oss gutta, elns.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt roser til Kjæresten. Syns ikke det har noe med kjønn og gjøre bortsett fra at jenter kanskje har mer lyst på roser mens gutta har lyst på andre ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...