Gå til innhold

10 år av og på med en badboy:S


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har prøvd å møte andre gutter disse som er "snille" men de kjeder meg om de er så alt for gode å snille hele tiden..å gjør alt for meg...

Tja. Kanskje du kunne prøve en slags mellomting da. Er jo mange menn som verken er fengselsfugler eller Mor theresa. Hvis du er ute etter tøffinger så finnes de i mange varianter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner jeg blir provosert. Hva slags menneskesyn har dere? Alle mennesker kan alltid endre seg! Alle har et valg!

Kanskje han fikk hjelp denne gangen han satt inne? Kanskje han virkelig tenker å gjøre en endring?

Det norske rettssytemet, og det å sitte i fengsel kan faktisk være en hjelp for mange, og kanskje spesielt de unge, da de er litt "prioritert".

Synes det blir latterlig å sitte og si at han er en kriminell narkotaper. Er han det nå lenger da?

Synes ihvertfall du skal gi han en sjans TS. Høre hva han tenker og mener om livet sitt nå, om har har tatt utdannelse, om han har jobb osv. Du havner ikke midt i et narkooppgjør av å møte han og se an hvordan ståa er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han fikk hjelp denne gangen han satt inne? Kanskje han virkelig tenker å gjøre en endring?

Det er ren ønsketenkning. Han er 26 år gammel, og har holdt på med dette hele livet. Han har også vært inn og ut av fengsel i mange år, så hva får deg til å tro at denne gangen skal noe være noe annerledes?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ren ønsketenkning. Han er 26 år gammel, og har holdt på med dette hele livet. Han har også vært inn og ut av fengsel i mange år, så hva får deg til å tro at denne gangen skal noe være noe annerledes?

Jeg jobber med å hjelpe slike mennesker selv, og ser på fengsel som en endringsarena. Alle mennesker kan faktisk endre livsførsel. De trenger bare midler og selvfølgelig motivasjon. Men vi som sitter her bak hver vår skjerm vet ingenting om denne mannens motivasjon.

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med å hjelpe slike mennesker selv, og ser på fengsel som en endringsarena. Alle mennesker kan faktisk endre livsførsel. De trenger bare midler og selvfølgelig motivasjon. Men vi som sitter her bak hver vår skjerm vet ingenting om denne mannens motivasjon.

Jeg tror også at alle kan endre livsførsel. Men samtidig tror jeg at når du har holdt deg i den samme destruktive banen hele livet, så må det noe svært drastisk til for at du faktisk skal revurdere livet ditt, og bestemme deg for å forandre deg (det du kaller motivasjon). Dette er ofte en nær-døden opplevelse, eller at noen som står deg veldig nær går bort.

Poenget mitt er at sannsynligheten for at noe sånt har skjedd er svært liten. Synes du derfor at denne jenta bør kaste bort enda mer av livet sitt, og risikere å bli dratt inn i noe hun kanskje ikke kommer seg ut av, for den minimale sannsynligheten for at denne gutten har forandret livet sitt?

Det er også verdt å nevne at dersom disse to har et veldig sterkt forhold, så kan det at hun dumper han være den motivasjonen han trenger for å få livet sitt på rett kjøl.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tingen er jo at ingen kan endre noen andre! og ts kan ikke få mannen til å endre seg hvis han ikke vil det selv.

Det er jo så mange historier om damer som går inn i forhold for å endre mannen uten at noe skjer. Det er jo bedre å finne noen man passer bedre sammen med istedenfor å bruke hele forholdet til å endre noen som ikke har lyst til det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

. Alle mennesker kan faktisk endre livsførsel.

Jeg er far til ei jente som snart er tenåring. Og at "alle kan" er ikke godt nok...

Jaja, han er en straffedømt doplangende narkoman. Men det er greit at min datter dater han fordi alle fortjener en mulighet.

Ok. Da sier vi det.....

Det blir som ei full jente som sier ja til nachspiel med 4 somaliere i en kommunal leilighet.

Er har man fordommer om man sier nei, eller snakker vi her rett og slett om unødig risiko.

Ville ikke du hatt noen betenkeligheter med å kjøre DIN datter til en narkoman og reise igjen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo bare fortsette å være sammen med ham, om du er så forelsket. Vanskelig å kutte noen ut som man er så betatt av.

Men: For Guds skyld: IKKE FÅ BARN MED HAM

Bare ikke gjør det. Kast ditt eget liv i rennesteinen om det er det du vil, men hold barn unna.

- Å bli far vil ikke forandre ham

- Barna er garantert en vanskelig oppvekst med fraværende og kriminell far

- Det blir garantert vanskelig økonomisk og på alle andre måter

- Du er garantert å bli evig ulykkelig

- Du er med på å føre de elendige bad boys-genene videre (i kombinasjon med dine egne dum dame-gener)

DON'T DO IT

barn vil jeg ikke ha med han..så lenge jeg er med han vil jeg være barnløs.-får jeg en sønn blir han antagelig lik faren,får jeg en datter så får hun nok daddy issus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir provosert. Hva slags menneskesyn har dere? Alle mennesker kan alltid endre seg! Alle har et valg!

Kanskje han fikk hjelp denne gangen han satt inne? Kanskje han virkelig tenker å gjøre en endring?

Det norske rettssytemet, og det å sitte i fengsel kan faktisk være en hjelp for mange, og kanskje spesielt de unge, da de er litt "prioritert".

Synes det blir latterlig å sitte og si at han er en kriminell narkotaper. Er han det nå lenger da?

Synes ihvertfall du skal gi han en sjans TS. Høre hva han tenker og mener om livet sitt nå, om har har tatt utdannelse, om han har jobb osv. Du havner ikke midt i et narkooppgjør av å møte han og se an hvordan ståa er.

han bruker ikke akkurat nå(det har skjedd før så jeg ikke sikker på om det er helt over enda)

han selger ikke nå,for han sier han hadde det jævlig i fengsel osvosv.

han har fått seg en jobb nå som han skal begynne i om kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ren ønsketenkning. Han er 26 år gammel, og har holdt på med dette hele livet. Han har også vært inn og ut av fengsel i mange år, så hva får deg til å tro at denne gangen skal noe være noe annerledes?

denne gangen har han sittet lengre i fengsel...ikke det at det forandrer alt..men for meg virker det som om ting har snudd seg litt for han i forhold til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp, ts, løp!

Hun kommer til å løpe rett i armene på han og ødelegge livet sitt. Men det er jo greit, noen må gjøre det også. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en av grunnen til at jeg har det litt vanskelig med å bare løpe fra han er at jeg så å si den eneste som ikke driver med den slags kriminell virksomhet som han har i livet sitt..foreldrene er minimalt med i livet hans nå...vi var en del hos dem da vi var yngre og jeg prater på tlf med dem..men jeg er kjempe glad i han og redd for at han blir helt alene å da bare har de vennene som driver med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har aldri brukt/prøvd noen form for narkotika.jeg drikker ikke engang oftere en (4-5 ganger i året).jeg har en jobb.hvor jeg er leder.

jeg har en god familie og hatt en fin barndom ...jeg er rett og slett omvendte av han..

Ok, fint å høre. Dropp han med det samme og finn en mann du kan etablere en familie med. Hvis det er et ønske på sikt. Ikke ta med en kriminell som vil bli dit livs byrde og fotlenke. Ingen ønsker å være en del av noe kriminelt så da må du i så fall velge han og hans miljø og da blir det som så mange har beskrevet. Elendighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, fint å høre. Dropp han med det samme og finn en mann du kan etablere en familie med. Hvis det er et ønske på sikt. Ikke ta med en kriminell som vil bli dit livs byrde og fotlenke. Ingen ønsker å være en del av noe kriminelt så da må du i så fall velge han og hans miljø og da blir det som så mange har beskrevet. Elendighet.

jeg har kjempe lyst på familie,og vet han ikke er noe å satse på der.

men alikevel har jeg veldig lyst å støtte han å komme ut av det selv om vi ikke skulle være sammen mer.virker værtfall som ting er litt annerledes denne gangen han har sluppet ut. selv om jeg inni meg har lenge håpet på en "happy ending" så er ikke virkeligheten som en eventyr bok.å må vel bare bite i det sure eple å komme meg vekk selv om det kommer til å bli trist og vanskelig med engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

sitter faktisk å prater med han nå..å han sier jo bare alle de rette tingene og alt jeg trenger å høre....

Kan du fortelle hva det er han sier som er akkurat det du trenger å høre? Jeg trenger å lære av denne mannen skjønner jeg :lur:

Forøvrig bør du komme deg til en psykolog. Du ødelegger livet ditt med denne mannen. Grunnen til at du er så gal etter han er at han er en alphahann som domminerer deg noe som tiltrekker kvinner som magneter, at han skaper spenning fordi han er bad og uberegnelig, fordi han ikke lar seg kontrolere av deg og altid viser mindre interesse enn deg og gjør det slik at du må jage ham og søke hans annerkjennelse i stedet for omvendt, og sist men ikke minst fordi du har problemer med selvfølelse som gjør at du tolererer noe som ikke er bra for deg og tiltrekkes av folk som ikke er bra for deg. Alle "kjærlighetsfølelsene du føler er bygget på toppen av den SEKSUELLE tiltrekningen som skapes av alfadomminansen, spenningen og at du må jobbe for ham og ikke omvendt. Så lenge en mann gir deg den grunnpakken av seksuell tilrekning skal det bare bitte litt til av liksom kjærlighet og dohet til før du går bananas med varme følelser og rasjonaliseringer av hans adferd og idiotiske forklaringer på hvorfor han egentlig er god og at du kan redde ham etc. Alt det er bullshit. Alle "kjærlighetsfølelsene dine er falske forestillinger bygget på intenst destruktivt seksuelt begjær. Igjen, kom deg til en psykolog og gjør hva som helst for å forbedre psyken din og få bedre selvkontroll. Begyn med yoga, meld deg på kurs i selvdisiplin eller whatever, bare gjør noe for å fikse deg selv. For 10 år siden var det kanskje grunn til å unnskylde deg, men de siste 5 har det ikke vært det og nå er det NULL grunn til å ha sympati for deg om du går tilbake til ham og fucker opp livet ditt (og andres) gjennom et "forhold" med ham. Jeg setter forhold i annførselstegn fordi han har vært utro mot deg uttallige ganger, noe du vet, ikke sant?

Prøv ¨google how to get out of relationships with badboys og lignende ting. Jeg er sikker på at det finnes bra ting skrevet om det.

Bloggen justbeamanaboutit har også noen innsikter som kan være nyttige i refleksjonsprosessen rundt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg kjenner jeg blir provosert. Hva slags menneskesyn har dere? Alle mennesker kan alltid endre seg! Alle har et valg!

Kanskje han fikk hjelp denne gangen han satt inne? Kanskje han virkelig tenker å gjøre en endring?

Det norske rettssytemet, og det å sitte i fengsel kan faktisk være en hjelp for mange, og kanskje spesielt de unge, da de er litt "prioritert".

Synes det blir latterlig å sitte og si at han er en kriminell narkotaper. Er han det nå lenger da?

Synes ihvertfall du skal gi han en sjans TS. Høre hva han tenker og mener om livet sitt nå, om har har tatt utdannelse, om han har jobb osv. Du havner ikke midt i et narkooppgjør av å møte han og se an hvordan ståa er.

Da får han bevise at han ikke er det først og det kan han bare gjøre gjennom å leve et helt annerledes liv I ET PAR ÅR+ FØRST. En så ekstrem livsførsel gjennom så mange år gjør at det kreves svært mye for å tro på en endring og for å vise at den er reel. Det eneste som da holder er annen adferd over tid. På et vennskapsplan kan man vise noen den tillitten, men inngår man et forhold med noen så vever man livet sitt inn med deres på en måte hvor en slik ekstrem risiko er totalt uakseptabel, ikke minst fordi et forhold lett kan lede til uplanlagt graviditet og da sitter man der med en barnefar som er narkolanger. Det er derfør ekstremt uansvarlig og totalt selvdestruktivt å innlede et forhold med en slik person nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

en av grunnen til at jeg har det litt vanskelig med å bare løpe fra han er at jeg så å si den eneste som ikke driver med den slags kriminell virksomhet som han har i livet sitt..foreldrene er minimalt med i livet hans nå...vi var en del hos dem da vi var yngre og jeg prater på tlf med dem..men jeg er kjempe glad i han og redd for at han blir helt alene å da bare har de vennene som driver med det.

Desto større grunn til å tro at han ikke kommer til å slutte med andre ord. NÅr alle vennene hans er sånn. Man innleder IKKE forhold med folk for å redde dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fortelle hva det er han sier som er akkurat det du trenger å høre? Jeg trenger å lære av denne mannen skjønner jeg :lur:

Forøvrig bør du komme deg til en psykolog. Du ødelegger livet ditt med denne mannen. Grunnen til at du er så gal etter han er at han er en alphahann som domminerer deg noe som tiltrekker kvinner som magneter, at han skaper spenning fordi han er bad og uberegnelig, fordi han ikke lar seg kontrolere av deg og altid viser mindre interesse enn deg og gjør det slik at du må jage ham og søke hans annerkjennelse i stedet for omvendt, og sist men ikke minst fordi du har problemer med selvfølelse som gjør at du tolererer noe som ikke er bra for deg og tiltrekkes av folk som ikke er bra for deg. Alle "kjærlighetsfølelsene du føler er bygget på toppen av den SEKSUELLE tiltrekningen som skapes av alfadomminansen, spenningen og at du må jobbe for ham og ikke omvendt. Så lenge en mann gir deg den grunnpakken av seksuell tilrekning skal det bare bitte litt til av liksom kjærlighet og dohet til før du går bananas med varme følelser og rasjonaliseringer av hans adferd og idiotiske forklaringer på hvorfor han egentlig er god og at du kan redde ham etc. Alt det er bullshit. Alle "kjærlighetsfølelsene dine er falske forestillinger bygget på intenst destruktivt seksuelt begjær. Igjen, kom deg til en psykolog og gjør hva som helst for å forbedre psyken din og få bedre selvkontroll. Begyn med yoga, meld deg på kurs i selvdisiplin eller whatever, bare gjør noe for å fikse deg selv. For 10 år siden var det kanskje grunn til å unnskylde deg, men de siste 5 har det ikke vært det og nå er det NULL grunn til å ha sympati for deg om du går tilbake til ham og fucker opp livet ditt (og andres) gjennom et "forhold" med ham. Jeg setter forhold i annførselstegn fordi han har vært utro mot deg uttallige ganger, noe du vet, ikke sant?

Prøv ¨google how to get out of relationships with badboys og lignende ting. Jeg er sikker på at det finnes bra ting skrevet om det.

Bloggen justbeamanaboutit har også noen innsikter som kan være nyttige i refleksjonsprosessen rundt dette.

det du sier er så feil.han bestemmer ikke over meg og det er EKTE følelser her i bilde.jeg driver ikke å jager etter han osv.

han har ikke vært utro,han er ikke sånn badboy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desto større grunn til å tro at han ikke kommer til å slutte med andre ord. NÅr alle vennene hans er sånn. Man innleder IKKE forhold med folk for å redde dem.

forholdet ble ikke innledet med at jeg tenkte å redde han...hadde jeg begynt med et helt nytt forhold med han i dag så ja da kunne man ha sagt noe i den duren..men det er snakk om 10 år her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...