AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #41 Skrevet 24. mars 2012 Hvorfor er det så viktig om jeg tør spørre? Synes det er gøy med interiørtips uansett hvem eieren er, jeg... Fordi dette er utgangspunkt for spørsmålet - "post et bilde av ditt hjem". Tanken er at man skal se brukernes smak/ikke smak/hva de ønsker endre/liker etc. Ikke om foreldrene eller tanta eller besteforeldrene har slik eller slik smak. Om man er voksen(dette er tross alt kvinneguiden - ikke barneguiden) og fortsatt bor hjemme kan man eventuelt poste et bilde av sitt eget rom, som dermed er etter egen smak og lyst. 2
Pene sko... Skrevet 24. mars 2012 #43 Skrevet 24. mars 2012 Sofakroken, enkelt og greit: Jeg er ikke helt happy med lampene. Føler at det kunne sett bedre ut med noen annet. Og ja, møblene er i stor grad fra Ikea uten at det plager meg noe. 2
Elibo Skrevet 24. mars 2012 #44 Skrevet 24. mars 2012 Elsker det! takk! Me too;-) mange som reagerer på at vi ikke har overskaper men skifer opp til taket, men det funker;-)
La Papesse Skrevet 24. mars 2012 #45 Skrevet 24. mars 2012 Dette ser muligens litt mørkt og dystert ut, men det er tatt om kvelden i dimmet belysning. Vi har store vinduer og spot-lighter overalt. Jeg syntes det så helt fantastisk ut! Me like 1
Elibo Skrevet 24. mars 2012 #46 Skrevet 24. mars 2012 Jeg syntes det så helt fantastisk ut! Me like Måtte gå noen runder med meg selv når det gjalt kjøkkeninnredningen . Vi har kun skuffer under benkeplaten! Men har ikke angret ett sekund:-)
La Papesse Skrevet 24. mars 2012 #47 Skrevet 24. mars 2012 Måtte gå noen runder med meg selv når det gjalt kjøkkeninnredningen . Vi har kun skuffer under benkeplaten! Men har ikke angret ett sekund:-) Jeg syntes valg av matrealer og farge var bare helt genialt! Skjønner godt du er fornøyd med kjøkkenet ditt. Jeg har selv også bare skuffer på kjøkkenet, så genialt og enkelt å få tak i div ting...
Elibo Skrevet 24. mars 2012 #48 Skrevet 24. mars 2012 Jeg syntes valg av matrealer og farge var bare helt genialt! Skjønner godt du er fornøyd med kjøkkenet ditt. Jeg har selv også bare skuffer på kjøkkenet, så genialt og enkelt å få tak i div ting... Da jeg skulle bake til jul og fant 4 (!) melis innerst i ett av skapene mine på det gamle kjøkkenet jeg hadde, da bestemte jeg meg for at det måtte bli skuffer når vi skulle bygge nytt:-D jeg liker kontrasten mellom det svarte blanke og den grå steinen. Det jeg ikke liker er alle fingermerkene og flekkene på frontene . Og det blir det mye av med fem barn og en hund. Heldigvis fort gjort å sveipe over med en fille:-) 1
surrejenta Skrevet 24. mars 2012 #49 Skrevet 24. mars 2012 Det kan virke som om noen tok det som om jeg postet bilde av mine foreldres stue, det er ikke tilfelle. Det er mitt hjem hvor jeg bor med min familie
Mynona Skrevet 25. mars 2012 #50 Skrevet 25. mars 2012 Utrolig lekkert kjøkken Eilibo! Det likte jeg veldig godt
Elibo Skrevet 25. mars 2012 #51 Skrevet 25. mars 2012 (endret) Utrolig lekkert kjøkken Eilibo! Det likte jeg veldig godt [/quo Takk mynona@-}-- Endret 25. mars 2012 av Elibo
Elibo Skrevet 25. mars 2012 #53 Skrevet 25. mars 2012 Elibo har virkelig satt standarden med sitt vakre kjøkken,og det skal godt gjøres å toppe det. Menmen, her er mitt lille kjøkken; Gleder meg til jeg får stooort og fint kjøkken en vakker dag ;-) Likte veldig godt spisestolene og bordet ditt!
Gjest PinkLeaf Skrevet 26. mars 2012 #54 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Tok bort bildet igjen. ;-) Endret 27. mars 2012 av PinkLeaf 5
KaDust Skrevet 26. mars 2012 #55 Skrevet 26. mars 2012 Dette ser muligens litt mørkt og dystert ut, men det er tatt om kvelden i dimmet belysning. Vi har store vinduer og spot-lighter overalt. FY F***! Jeg vil haaa
Elibo Skrevet 26. mars 2012 #56 Skrevet 26. mars 2012 FY F***! Jeg vil haaa Løp innom nærmeste Kvikk-butikk så får du;-)
KaDust Skrevet 26. mars 2012 #57 Skrevet 26. mars 2012 Løp innom nærmeste Kvikk-butikk så får du;-) Ikke i denne leiligheten. Kjøkkenet vårt er på 6 kvm eller noe sånt. :gjeiper:
Elibo Skrevet 26. mars 2012 #58 Skrevet 26. mars 2012 Ikke i denne leiligheten. Kjøkkenet vårt er på 6 kvm eller noe sånt. :gjeiper: hehe oida! Da blir det vanskelig
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 26. mars 2012 #59 Skrevet 26. mars 2012 Hvor er de pene skoa? Jeg tenkte mer: Takk og lov. Buksa er skrukkete. Ingen er perfekte. Pjuh. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå