Gå til innhold

Post et bilde fra ditt hjem!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Siden jeg føler det ble litt amper stemining i tråden her, så pøver jeg å bryte av med et bilde der jeg hadde en kreativ ide...........et gammelt vindu fra 1800-tallet fungerer godt som ei ramme:-)

For et par måneder siden lå det "gammelt vindu ønskes" annonser fra halve vennelisten min på facebook, var helt vanvittig. Og i flere uker etterpå tikket det inn med bilder av vinduer som var gjort om til rammer. Og nå dukker de opp her på KG også!

Endret av Kosemose
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk:-)

Det skulle skiftes vindu i det huset der min oldemor vokste opp, og da måtte jeg bare sikre meg et minne........også kom jeg i det kreative hjørnet:-)

Fantastisk! Jeg likte også måten du har kombinert bildene i svart/hvitt og farge :) Skal bevare denne ideen i bakhodet, fare for at den dukker opp i en lignende situasjon i mitt hjem dersom jeg skal komme over et slikt vindu :)

Skrevet

For et par måneder siden lå det "gammelt vindu ønskes" annonser fra halve vennelisten min på facebook, var helt vanvittig. Og i flere uker etterpå tikket det inn med bilder av vinduer som var gjort om til rammer. Og nå dukker de opp her på KG også!

Så artig! Jeg har hatt denne rammen i flere år, minstejenta vår på bildet er her ca 4 år, og nå er hun 8... Men hele huset vårt er en blanding av nytt og gammelt:-) Jeg liker hus med sjel... Har bl.a på tvstua en gammel skuvseng fra 1800-tallet (fra min oldemor), under hjemmesnekra bokyller, med godt leselys. Skikkelig kosekrok:-)

Skrevet

Tråd ryddet for persondiskusjon. Dette er tråden for interiør, ikke sosioøkonomiske diskusjoner...

Kosemose, mod

• Liker 5
Skrevet

Jeg kan vel alltids bidra med et lite bilde av min families spisestue :)

post-44863-0-01282200-1332458262_thumb.j

• Liker 6
Skrevet

Pen stue! :)

Skrevet (endret)

Oo! Det likte jeg godt! :)

kan du fjerne quoten....?

Glem det, ser at AB har quotet også, så da ligger det vel ute likevel....

Endret av maya76
Gjest padawan
Skrevet

Glem det, ser at AB har quotet også, så da ligger det vel ute likevel....

rapporter det så kan en mod fjerne quotingen.

Skrevet

rapporter det så kan en mod fjerne quotingen.

Takk:-)

Skrevet

sffa.png

Kjøpt meg ny sofa :rodmer:

Og pus har funnet seg en fast plass allerede:

p.png

• Liker 6
Skrevet

414984_387623057924123_100000292968390_1416263_1118140060_o.jpg

Bokhylla vår. :)

• Liker 6
Skrevet (endret)

Tråd ryddet for sitering av andres bilder.

Vær så snill og respekter de som legger ut bilder så mye at dere IKKE quoter bilder og bildelinker. Dette ødelegger for slike tråder, da folk blir redd for å legge ut bilder som de senere ikke kan slette fordi andre har quotet.

Kosemose, mod

Endret av Kosemose
  • Liker 3
Skrevet

Åååph Chesterfieldmøbler :rodmer: Det må være de mest sexy møblene som finnes!

100% enig! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Vet det ikke var det man skulle legge merke til i denne tråden, men jøsses, så nydelig pus du har Alva! :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

TS her:)

Om jeg kan få lov til å være streng og spesifisere spørsmålet;

DITT hjem/studenthybel/bokollektiv/hus/leilighet/campingvogn - ikke foreldrenes eller familiens :)

Du skal altså selv eie eller leie det avbildede objekt.

• Liker 2
Skrevet

Vet det ikke var det man skulle legge merke til i denne tråden, men jøsses, så nydelig pus du har Alva! :rodmer:

Hihi takk. Hun er så fin atte :rodmer:

TS her:)

Om jeg kan få lov til å være streng og spesifisere spørsmålet;

DITT hjem/studenthybel/bokollektiv/hus/leilighet/campingvogn - ikke foreldrenes eller familiens :)

Du skal altså selv eie eller leie det avbildede objekt.

Hvorfor er det så viktig om jeg tør spørre? Synes det er gøy med interiørtips uansett hvem eieren er, jeg...

• Liker 1
Skrevet (endret)
post-58411-0-26707700-1332612574_thumb.jpost-58411-0-62289600-1332612563_thumb.jKjøkkenet :-) Endret av Elibo
  • Liker 12
Skrevet

Dette ser muligens litt mørkt og dystert ut, men det er tatt om kvelden i dimmet belysning. Vi har store vinduer og spot-lighter overalt.

Gjest Purple Haze
Skrevet

396317_10151242762240542_772930541_22777310_574243985_n.jpg

Vi har helt lik sofa, og nesten likt bord! Artig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...