Gå til innhold

Spørsmål


rikkab

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er rette plassen å skrive dette, men fant ingen andre tema å legge det under :s Men andre nettsteder tok penger for å få spørsmål..

Jeg er en jente på 19 år.

Den siste uken har jeg vært veldig kvalm, mindre matlyst enn vanlig og hatt småvondt i magen og bryst. Smerten ligger nederst i magen, og en dag var det akkurat som om livmorhalsen trakk seg sammen. Jeg går på p-piller men man kan jo aldri være 110% sikker.

Har også vært veldig slapp og hatt en del hodepine..

Noen som har peiling på hva det kan være eller hvem jeg kan kontakte?

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg var deg, så ville jeg tatt en graviditetstest! Dra på apoteket å kjøp en. Og er du ikke gravid, kan du bestille en legetime og høre der. Eller bare dra til legen med en gang. Der kan du også ta en test.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en test når du venter mensen. Hvis den er negativ og plagene vedvarer så hadde jeg tatt en tur til lege :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en test når du venter mensen. Hvis den er negativ og plagene vedvarer så hadde jeg tatt en tur til lege :)

Har tenkt på det, men er like skummelt hver gang!

Kvalmen tar knekken på meg snart! :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir enda mer skummelt om du finner ut senere at du faktisk er gravid. Bedre å finne ut nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det, men er like skummelt hver gang!

Kvalmen tar knekken på meg snart! :s

Haha, oii det hørtes ut som dette skjer ofte, men det gjør det ikke! "hver gang" ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også hatt en del boblinger i magen, men vet ikke om det er luft eller noe annet som bobler ^^ Litt ekkelt i lengden egentlig.. :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en test selv om det er skummelt. Vil du heller oppdage at du er gravid når du er 20 uker på vei og babyen sparker og magen vokser? Når det også er langt forbi tida der du hadde muligheten for abort om du ikke ønsker å bli mor nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en test selv om det er skummelt. Vil du heller oppdage at du er gravid når du er 20 uker på vei og babyen sparker og magen vokser? Når det også er langt forbi tida der du hadde muligheten for abort om du ikke ønsker å bli mor nå?

Nei, er ikke det. Ønsker det på en måte, men er samtidig en veldig skummel tanke :)

Må vel få ræva i gir å se om jeg får kjøpt meg en test da ;o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...