Sailor Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #321 Del Skrevet 7. mars 2013 Bra vi er flere Jeg har vurdert det! Jeg får litt noia av å låne på treningssenteret, så mange andre som har brukt dem før meg Haha, ja. Jeg klarer ikke å låne. Fikk faktisk vite her om dagen at man kunne låne sko hvis man har glemt, men jeg, som deg, får litt noia av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 7. mars 2013 #322 Del Skrevet 7. mars 2013 Himmel så du står på for tiden! Knallbra treningsuker Flink!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #323 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Himmel så du står på for tiden! Knallbra treningsuker Flink!!!! Tusen takk fine deg I går jobbet jeg i tretten timer, så en skulle tro energien min var på bånn, men etter proteinshake løp jeg intervaller som aldri før. Hadde dessverre(!!!) ikke med meg pulsklokka, så får ikke sjekket pulsen osv... Etter intervaller (4 x 4), hadde jeg enda mer energi, så ble inside lår på sånn maskin og situps. Jeg døde, men så verdt det Spiste dette i går: Frokost: Stor skål med müsli, melk og blåbær Lunsj: To speltlomper med smørost og skinke "Dessert": 10 gram smågodt (hadde "lillefredag" i går ) Middag: (Hadde lite mat hjemme og rakk ikke å lage noe for jeg måtte tilbake på jobb), men ble fem (!!) knekkebrød med makrell i tomat Mellommåltid(før trening): Proteinshake Etter trening/kvelds: To speltlomper med smørost, skinke og paprika I dag har jeg booket meg på spinning! Gleder meg Endret 8. mars 2013 av Sailor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #324 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Nå har jeg laget treningsplan for resten av mnd. Må bare skrive det her, slik at jeg fullfører det: UKE 11 Mandag: Spinning 55 minutter Tirsdag: FRI Onsdag: Intervaller 4x4 Torsdag: FRI Fredag: FRI Lørdag: Jogge 10km Søndag: 500 knebøy, 500 tåhev, 500 situps, 500 pushups UKE 12 Mandag: Boksing Tirsdag: Ellipsemaskin 60 min + armer Onsdag: Intervaller 4 x 4 Torsdag: FRI Fredag: Spinning 55 minutter Lørdag: Jogge 10km Søndag: Kettlebell UKE 13 Mandag: Ellipsemaskin 90 minutter Tirsdag: Styrkeprogram Onsdag: Jogge 60 minutter Torsdag: Spinning 90 minutter Fredag: FRI Lørdag: Styrkeprogram Må bare pushe meg selv så mye jeg klarer! Siste uken har jeg jo i tillegg mye fri, så her nå er det bare å pushe seg selv! Gleder meg fra første mai for da kan jeg trene før jobben. Da skal jeg prøve å få jogget før jobb. Endret 8. mars 2013 av Sailor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 8. mars 2013 #325 Del Skrevet 8. mars 2013 Ser kjempe bra ut Sailor Var ingen dum ide å gjøre det slik, hmm, kanskje jeg skal gjøre det selv :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #326 Del Skrevet 9. mars 2013 Ser kjempe bra ut Sailor Var ingen dum ide å gjøre det slik, hmm, kanskje jeg skal gjøre det selv :D Ja jeg tror dette blir br. Blir jo på en måte "tvunget" til å trene I går var jeg på tidenes spinningstide :D Husker ikke alt pulsklokka viste men ca: Max: 178 Avg: 158 Min: 91 Kcal burned: 620 Of fat %: 35 % Spiste i går: Frokost: En skål med müsli, blåbær og lettmelk Lunsj: To speltlomper med skinke og smørost Mellommåltid: Proteinshake Etter trening: Tre knekkebrød med makrell i tomat samt. et eple Kvelds: To speltlomper med skinke og smørost samt. to knekkebrød med kyllingpostei Ble ikke middag i går. Kom hjem så sent, så orket ikke å lage noe mat da... I dag har jeg spist: Frokost: Tre rundstykker. En med kyllingpostei og en med ost og skinke og en uten noe på. Lunsj: Kyllingsalat "Dessert": Kaffe latte med soyamelk I dag skal jeg i tillegg spise med jobben og vet at jeg kommer til å ta en-to-tre-fire glass vin. Men skal drikke masse vann ved siden. Får ikke lov å trene i dag eller i morgen av PTen min. Hun mener at kroppen trenger pause etter fem dagers treningsøkter og jeg kan si meg enig. Gleder meg til mandag-da blir det spinning:D God lørdagskveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 10. mars 2013 #327 Del Skrevet 10. mars 2013 Håper helgen din var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 11. mars 2013 Forfatter #328 Del Skrevet 11. mars 2013 Håper helgen din var fin! Den har vært fantastisk! Takk Spiste ikke så mye på jobbfesten. Men ble en liten browine og bringebærmousse som dessert. Og fire glass vin. Og masse vann. Ville egentlig trene i går, men PTen min mente at jeg virkelig måtte ha disse to dagene som restitusjon, så jeg og kjæresten lå og sov hele dagen i går. Var virkelig deilig. Spiste også nokså greit. I dag blir det spinning i 55 minutter. Gleder meg virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 11. mars 2013 #329 Del Skrevet 11. mars 2013 God trening i dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #330 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) God trening i dag :D Takk :D I går måtte jeg jobbe i tretten timer, så ble ikke 55 min spinning men derimot 40 minutter. Resultatet på pulsklokke ble dette: Avg. rate: 111 (57 %) Max. rate: 137 (70%) Min. rate: 91 (47%) Kalorier: 219 Fat burn: 50 % I går spiste jeg: Frokost: Rundstykke med kyllingpostei Mellommåltid: Banan Lunsj: To ryvita med smørost og skinke + en liten skål med müsli Mellommåltid: Rundstykke uten noe på + eple Før trening: Proteinshake Middag: Masse masse grønnsaker, tre ss jasminris og kylling I dag skal jeg enten jobbe dobbelt eller på et event. Either way; blir det trening! Skal jobbe 10 km i dag. Treningsplanen for denne uken ble litt forandret pga. jobb både lør og søn: Tirsdag: Intervaller 4 x 4 Onsdag: Jogge 10 km Torsdag: FRI Fredag: 500 knebøy, 500 tåhev, 500 situps og 500 pushups Lørdag: FRI Søndag: FRI Endret 12. mars 2013 av Sailor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 13. mars 2013 Forfatter #331 Del Skrevet 13. mars 2013 Hello! I går hadde jeg en veldig fin økt! Ble 4 x 4 intervalltrening. Måtte jobbe tretten timer, så ble en kort økt.Spiste dette: Frokost: En skål med müsli med melk Lunsj: To speltlomper med smørost og skinke Middag: Tre meksikanske kjøttboller med 2 ss jasminris og masse salat. Omelett ved siden av. Før trening: 160g wok (ute kylling osv) Etter trening: To omelett og litt tunfisk Og så ble det litt sjokko også på kvelden. Nam nam! I dag må jeg vissnok jobbe dobbelt også, så da blir det ikke å jogge 10km, men jogge så lenge jeg rekker på 45 min. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Puravida Skrevet 14. mars 2013 #332 Del Skrevet 14. mars 2013 Hei sailor! Så flink du er! Stalker dagboken din litt for å stjele dine matoppskrifter. Jeg har kommet til et punkt der jeg er lei alt av grønnsaker/fisk/kylling. Så nå trenger jeg alle ideene jeg kan få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 2. mai 2013 #333 Del Skrevet 2. mai 2013 Hvordan går det Sailor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. mai 2013 #334 Del Skrevet 3. mai 2013 Hvordan går det med deg om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 1. august 2013 Forfatter #335 Del Skrevet 1. august 2013 Hvordan går det med deg om dagen? Hvordan går det Sailor? Åh dere er så søte som spør Her har jeg ikke vært siden bursdagen min jo! Har hatt eksamen i hele mai, jobbet en goood del og i tillegg reist på ferie. Men har trent da. Da jeg dro på ferie veide jeg 55 kg. Nå, etter ferien, veier jeg 57. Grunnen? Bestemor og den gode maten hennes Nå vil jeg tilbake i treningsrytmen og jeg husker da jeg var aktiv samt hadde treningsdagboken min her (og hadde alle dere!!), så trente jeg som bare det! Fem-seks dager i uken. Vil tilbake til det denne høsten og håper jeg kan motivere meg selv og kanskje også andre der ute! Nå tenker jeg å stramme opp alt som jeg kan stramme Hadde bra kondis sist og løp som bare det. Nå tror jeg jeg har ganske dårlig kondis (i hvert fall sist gang jeg trente denne uken), så tenker å begynne på From Couch 2 5K-programmet. Noen som har gått på den? Tenker da å trene kondisjon ca.3-4 ganger og styrke 1-2 ganger i uken. Denne uken jobber jeg til sent på kvelden, så jeg tror ikke jeg rekker å trene, men kanskje jeg tar meg en tur på treningssentret på søndag. Neste uke ser ca. sånn ut: Mandag: From Couch 2 5K Dag1 + mage/rygg Tirsdag: Spinning 40min Onsdag:From Couch 2 5K Dag2 Torsdag: FRI Fredag: Styrke: Ben/legger og rumpe Lørdag: From Couch to 5K Dag3 Søndag: FRI Så tenker også å begynne med matdagbok slik jeg gjorde tidligere. Håper alle 2kjente" har det bra! Vi snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. august 2013 #336 Del Skrevet 2. august 2013 Du er helt sikkert kjapt tilbake i form. Strengt tatt ville jeg trodd at Couch 2 5K var i letteste laget for deg, men det kan jo være greit å gi deg selv en myk start. Blir morsomt å følge deg utover høsten når det er litt aktivitet her igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 6. august 2013 Forfatter #337 Del Skrevet 6. august 2013 Åh i går var jeg heller sammen med ei venninne i stedet for å trene. Ble en tur på byen og søvn på ca. 1,5 time, før jeg måtte på jobb. sÅ jeg tror jeg må droppe treningen i dag også Så... Da ser det slik ut: Mandag: Fri Tirsdag: Fri Onsdag: From couch 2 5K dag 1 Torsdag: Spinning Fredag: From couch 2 5K dag 2 Lørdag: Styrke: Ben og rumpe Søndag: From couch 2 5k dag 3 I går spiste jeg: Frokost: En halv kopp med havegryn med kanel Mellommåltid: En halv banan Lunsj; 3 rugsprø med makrell i tomat og kremost med krydder Mellommåltid: 2 knekkebrød med kremost Middag: Wok med kylling og eggnudler Så ble det også tre glass med rødvin, ett glas med Baileys og to drinker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 7. august 2013 Forfatter #338 Del Skrevet 7. august 2013 For en dag i går. Var så trøtt og sliten at jeg trodde jeg skulle sovne på jobb. Jobbet i 14 timer, så det var godt å komme seg hjem og legge seg med kjæresten I går spiste jeg; Frokost: 2 ryvita med kremost Lunsj: Salat med et grovt rundstykke Mellommåltid: Bolle Middag: Kjøttdeig med potetmos og et grovt rundstykke Dessert: Sjokoladebolle Hadde så lyst på et eller annet i går siden jeg var bittelitt fyllesyk og hadde sovet ganske lite. I dag jobber jeg "kun" i 13 timer, så da rekker jeg å løpe og i tillegg trene litt mage og rygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. august 2013 #339 Del Skrevet 7. august 2013 Dæven som du jobber om dagen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 8. august 2013 Forfatter #340 Del Skrevet 8. august 2013 Dæven som du jobber om dagen da! Ja, blir heldigvis bare en liten periode med intens jobbing :D I går skulle jeg jo jogge From couch 2 5k, men jeg troooor jeg droppet det programmet og har nok en gang lagt opp nytt program: Mandag: Fri Tirsdag: Fri Onsdag: 40 min ellipse Torsdag: 40 min spinning Fredag: 30 min ellipse og mage/rygg Lørdag: 55 min spinning Søndag: Styrke; ben, rumpe og legger I går spiste jeg : Frokost: 1 rundstykke med ost Lunsj: 1 rundstykke med ost og paprika + 2 ryvita med kremost Mellommåltid: Wasa knekkebrød Middag: 2 pitapizza Kvelds etter trening: 2 lomper med ost og ruccula + 3 teskje vaniljekesam med håndfull blåbær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå