Gå til innhold

Sailors dagbok

Sailor

Anbefalte innlegg

Tusen takk for oversikten! :jepp: Hvor lang tid bruker du på å komme gjennom alt? Jeg har et håp om at jeg skal klare det på 1 time, men 1 time og 30 min er heller realiteten for meg :P

Jeg liker matplanen din, mye inspirasjon og hente her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for oversikten! :jepp: Hvor lang tid bruker du på å komme gjennom alt? Jeg har et håp om at jeg skal klare det på 1 time, men 1 time og 30 min er heller realiteten for meg :P

Jeg liker matplanen din, mye inspirasjon og hente her!

Bare hyggelig :) Skal bruke en PT-time på dette, så blir ca. 55 minutter. Prøv og si ifra hvordan det har gått!

Så bra du liker matplanen min. Føler selv jeg spiser mye av det samme hver dag :(

Endret av Sailor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går trente jeg intervaller etter jobb, 4 x 4. Følte jeg var ufattelig sliten etter 14 timers arbeidsdag, så jogget ikke sååå fort.

Pulsklokken:

Avg. heart rate: 155

Min heart rate: 79

Max heart rate: 178

Kalorier: 292

% burn of kalorier: 25 %

Matplanen denne dagen ser slik ut:

Frokost: To ryvita med kyllingpostei, te og kaffe

Lunsj: To ryvita med kyllingpostei og liten salat

Mellommåltid: Salat med bulgur, salatblader, cottage cheese, krutonger, paprika, løk

Middag: Vet ikke enda.

Så snart jeg er ferdig med denne hektiske uken og 14-15 timers arbeidsdag, skal jeg forbedre joggingen min. Klarer bare ikke å yte så mye etter å ha vært så lenge på jobb. Tenker å sette meg som mål å jogge 10 km og se hvor langt tid jeg bruker på dette. Nå har jeg jo holdt på med intervaller og rolige joggeturer i noen uker og nå syns jeg det er på tide å sette nye mål. Sjekker hva jeg løper på 10 km og deretter setter jeg mål etter det.

Ha en super dag :blomst:

Endret av Sailor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i går ble jeg ferdig med all den jobbingen, så nå kan jeg begynne å trene igjen! Har hatt en stor prosjekt på gang så har måtte jobbe som bare det. Nå kan jeg endelig puste ut!

Denne ukens trening ser slik ut:

Mandag: Fri

Tirsdag: Fri

Onsdag: Jogge 10 km (se hvor hvor langt tid jeg bruker)

Torsdag: Intervaller 4 x 4

Fredag: Styrke overkropp

Lørdag: Intervaller 4 x 4

Søndag: Styrke ben/rumpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooooo! Hvordan gikk mila?

Det gikk bra :) Ble en time og ti minutter :) Målet er å klare det på en time nå.

Har ikke fått oppdatert så mye. Rett og slett fordi jeg har glemt det, men nå er jeg tilbake :D Treningsuken ser slik ut:

Mandag: FRI

Tirsdag: Styrke; mage/rygg

Onsdag: FRI

Torsdag: Jogge 40 min

Fredag: FRI

Lørdag: FRI

Søndag: Jogge 10 km

Blir veldig mye fri denne uken egentlig. Skal møte en del venner, på en del middag og så skal jeg jobbe litt.

Håper alle får en finfin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser deilig ut med så mye fri :fnise: Bare å nyte det, neste uke er det sikkert mye som skal gjøres ;)

Hahaha ja :P

Ble litt forandring i planene.

Mandag: FRI

Tirsdag: FRI

Onsdag: Intervaller; 4 x 4

Torsdag: Spinning 7 km

Fredag: FRI

Søndag: Jogge 10km

Husker ikke hva jeg spiste hele uken, mens gårsdagen så slik ut:

Frokost: Liten skål med müsli og lettmelk + 2 müsliknekkebrød med leverpostei

Lunsj: Fire müsliknekkebrød med leverpostei

Mellommåltid: 2 speltlomper med skinke

Middag: 50 % salat, 30 % kjøttdeig og 20 %pasta (på en tallerken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cool_water

1 mil! Nice Sailor :) Ser ut som en fin treningsplan det! Er så deilig nå snøen forsvinner, deilig å kunne begynne å jogge ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 mil! Nice Sailor :) Ser ut som en fin treningsplan det! Er så deilig nå snøen forsvinner, deilig å kunne begynne å jogge ute :)

Gleder meg så innmari til å jogge ute. Falt i fjor på isen og skadet hånden så tør ikke å jogge ute før snøen forsvinner!

Det ble ikke en mil, rakk det ikke, men ble 7 km. Herlig!

Pulsklokka viste:

Max puls: 184 (96 %)

Min puls: 100

Avg. puls: 154

Kcal: 715

Fett %: 18 %

I går spiste jeg:

Frokost: To rundstykker med kyllingpostei

Middag: Hjemmelaget burger med hjemmelagde løkringer og hjemmelagde kyllingnuggets. Supergodt og veldig veldig sunt!

Dessert: I går ble det litt muffins og smågodt. Men føler jeg "fortjente" det.

Denne uken ser slik ut:

Mandag: Ellipsemaskin en time og armer/mage

Tirsdag: Ben/rumpe

Onsdag: 90 minutter spinning

Torsdag: Intervaller 4 x 4

Fredag: Spinning

Søndag: FRI

Endelig får jeg trent fem dager denne uken. Forrige uke ble det kun tre dagers trening!

Endret av Sailor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

5 ganger i uken er mitt mål, men det er alltid noe som dukker opp eller noe som må gjøres og da er det lettere å droppe treningen enn noe annet :sjenert:

Flink du er med løpingen! :jepp:

EDIT:

Hva vil roing i red core si? Jeg har kikket litt på disse ro maskinene på treningssenteret men har ikke turd å prøve meg på dem ennå :fnise:

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 ganger i uken er mitt mål, men det er alltid noe som dukker opp eller noe som må gjøres og da er det lettere å droppe treningen enn noe annet :sjenert:

Flink du er med løpingen! :jepp:

EDIT:

Hva vil roing i red core si? Jeg har kikket litt på disse ro maskinene på treningssenteret men har ikke turd å prøve meg på dem ennå :fnise:

Roing i red core vil si denne øvelsen:

http://riealeksandra.files.wordpress.com/2010/07/vandring.jpg

Syns denne er innmari bra og er litt vanskelig. Jeg pleier å gjøre denne øvelsen samt. planken uten pause for å få mer utav treningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste mål blir å jogge mila på en time og fem minutter. Håper jeg klarer det. Skal prøve å få presset det inn på tirsdag, men skal møte jentene da så vet ikke om jeg rekker det :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en workout i går! Ble en time på ellipsemaskinen og helt ærlig så var jeg gele i beina etterpå! Men det stoppet ikke der:

8 x 3 dips

8 x 3 nedtrekk

Så slo jeg og venninna mi med boksehansker så fort vi kunne i 10 sek, deretter 20 sek.

Og så mage:

8 x 3 roing i red core

8 x 3 sidehev mage

Max puls: 184 (96 %)

Avg. 134

Min. 110

Kcal: 750

Fettprosen: 28 %

Spiste i går:

Frokost: En skål med vita hjertego frokostblanding med melk

Mellommåltid: Banan

Lunsj: To ryvita med leverpostei og skinke

Mellommåltid: En skål med vita hjertego frokostblanding med melk

Middag: Kyllingfilet med asparges, salat, løk, fetaost, ett egg og masse vann

I dag skal jeg møte jentene. Kan bli veldig sent, men skal prøve å rekke å jogge litt. Kanskje fem kilometer om ikke annet...

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :D

I går hadde jeg 30 minutter workout. Ble litt ben/rumpe og mage/armer. Måtte trene hjemme for jeg kom hjem så sent etter å ha vært på cafe med jentene :)

Spiste dette i går:

Frokost: To ryvita. En med kyllingpostei og en med cottege cheese

Lunsj: To ryvita med kyllingpostei og en ryvita med det hvite i egget

Mellommåltid: Proteinshake

Middag: Seifilet med tre små poteter, en liten baguette og salat

Ut med jentene: Ostekake med jordbær

Kvelds: Tre speltlomper med smørost og skinke

I dag blir det 90 minutter spinning! Gleder meg. Er vanvittig lenge siden jeg har vært på 90 minutters spinningstime :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nikee

Ikke verst det :)

Aj aj jeg har tenkt å prøve meg på spinning igjen, men får så vondt i rumpen :ler:

Har du spinning sko? Har fått beskjed om å prøve spinning med spinning sko - skal visst være en unik opplevelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst det :)

Aj aj jeg har tenkt å prøve meg på spinning igjen, men får så vondt i rumpen :ler:

Har du spinning sko? Har fått beskjed om å prøve spinning med spinning sko - skal visst være en unik opplevelse :fnise:

Tro meg, i dag har jeg så vondt i rumpen at jeg nesten ikke klarer å sitte :P

Har ikke spinningsko, men har lyst på. Skal vi skaffe oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går syklet jeg i 90 minutter og var så og si sliten.com etterpå. Stakkars rumpen min og stakkars beina mine i dag.

Pulsklokka:

Max.puls: 164 (86 %)

Min. 98

Avg. 120

Kcals: 720

Fat burn of kcal: 38 %

Spiste dette:

Frokost: Proteinshake

Lunsj: To speltlomper med smørost og skinke

Mellommåltid: Proteinshake

Middag: Fullkornspasta med kylling, sopp, løk og fetaost

Og såååå måtte kjæresen lage burgere og bokstavlig talt tvang en i meg :P Så ble bare burger, burgerbrød og litt ketchup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Tro meg, i dag har jeg så vondt i rumpen at jeg nesten ikke klarer å sitte :P

Har ikke spinningsko, men har lyst på. Skal vi skaffe oss?

Bra vi er flere :ler: Jeg har vurdert det! Jeg får litt noia av å låne på treningssenteret, så mange andre som har brukt dem før meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...