Gå til innhold

Hun har voldtekt-fetisjer. hva gjør jeg?


qreem

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en jente som er litt ut av det vanlige, såvidt jeg vet.

Med det sagt, så trenger jeg litt tips og triks her. Hun har fantasier om å bli voldtatt eller få følelsen av å bli voldtatt.

Har alltid hatt sperrer for slikt, men hun maser såppas mye om det så er vel på tide å la hun få det som hun vil.

Har erfaring med hard sex, men dette går langt over hva jeg er vant med. Kom med erfaringer og tips...

og ja, jeg er nesten like desperat som jeg høres ut som. ved første øyekast så virker hun søt og uskyldig, så er så usikker på hvor langt hun virkelig vil jeg skal gå. Hun har sagt "lat som du voldtar meg, og gjør det med masse selvtillit. ikke nøl", hvis det hjelper...

da er det bare å fyre løs. om ikke, ønsk meg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hun vil bli brukt, det er det hun tenner på. Operer med ett kodeord som hun kun skal bruke hvis du tråkker over en grense, eller hun føler ubehag. På den måten kan hun motsette seg fysisk og verbalt uten at du trenger å bekymre deg for om hun virkelig har fått nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var ganske slemt av henne å tvinge deg til dette. Hvis du alikevel er fast bestemt på å gjør det så, som hun sa, ha masse selvtilitt, vær slem - si holdt kjeft hvis hun snakker,holdt henne hardt fast i hendene, kyss henne hard og lenge,bit, hun skal ha det litt vondt. Når du ikke egentlig har lyst, så tror jeg det er ganske vannkelig å fake, men lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er okay med det, synes jeg egentlig ikke du skal tvinge deg selv til noe sånn, uansett om hun maser eller ikke. Om det ikke er noe du selv tenner på kan det vel heller ikke bli så bra.. Men for all del, lykke til!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingenting i mot det, så lenge jeg vet at hun vil det. så spørsmålet er egentlig hvor langt man skal gå og tips til hva man kan gjøre, da jeg har så lite erfaring på dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva feiler det en jente som fantaserer om å bli voldtatt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heyya

Hvis du ikke er komfortabel med tanken på å utføre dette, syns jeg heller ikke du skal gjøre det uansett hvor mange ganger hun spør deg, for det kan gjøre vondt verre for deg og dine følelser. Dette må hun respektere, for det har med hva man liker og ikke liker innen seksualitet. Hvis du til syvende og sist velger å gjennomføre dette burde dere ha et kodeord som en her skriver, som kan brukes hvis det går litt for langt og hun føler mer virkelig ubehag enn glede ved tanken på å "bli voldtatt". Bare sånn at det ikke overskrides noen grenser så det til slutt nesten blir en ekte voldtekt, ubesvisst. Men for all del- ønsker du ikke å gjøre dette, så ikke gjør det. Ingen skal la seg presses til noe eller føle at man må utføre noe man selv ikke har lyst til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Hvis du har bestemt deg, så MÅ dere ha et kodeord! Selv om det er hennes fantasi kan det gå lengre enn det hun liker, så bestem dere for et ord hun kan si som skal bety stopp. Ellers så tror jeg du finner ganske mye om hva du kan gjør/hvordan hvis du googler litt, er en ganske vanlig fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

setter pris på svar, men ta det med ro... har ingenting imot dette, bare fremstilte det litt feil.

Er nysgjerrig på det siden hun er så gira, aner bare ikke hvordan det gjøres.

Og ikke tenk så mye på følelser og slikt. vi er 21 år begge to og er i dette "forholdet" for å ha det gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å prøve alt én gang. Om du ikke trives med det kan du bare avslutte underveis.

Kodeord er alfa og omega!

Gå gjennom hva hun liker/ikke liker, hvor grensene hennes går, hva hun forventer av deg og lignende på forhånd. Gjerne flere ganger slik at du har fullt overblikk.

Hun må være klar over at dette er din første gang, og at du i utgangspunktet er ukomfortabel med det.

Du må være bevisst på at det er din første gang, og at ting kanskje kan føles litt klønete og uanturlig.

Ikke bli sjokkert eller føl ubehag om du skulle like det! Slike dragninger er helt naturlige og ikke farlige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stronger

Hva feiler det en jente som fantaserer om å bli voldtatt?

Det er vel ikke akkurat tanken på en reell voldtekt som tenner henne, er vel mer det å bli dominert, som er en vanlig fetisj.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler det en jente som fantaserer om å bli voldtatt?

Og hva feiler det menn som blir med på det? Gærninger alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville tolket de signalene til at vi var altfor forskjellige, jeg kan ikke tenke meg å verken banke, eller "voldta" en kvinne.

Det er ikke sånn jeg ønsker å behandle hun jeg er sammen med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Jeg ville tolket de signalene til at vi var altfor forskjellige, jeg kan ikke tenke meg å verken banke, eller "voldta" en kvinne.

Det er ikke sånn jeg ønsker å behandle hun jeg er sammen med.

Hvilket du selvsagt er i din fulle rett til, alle har vi egne tenningsmønstre - men du behandler henne ikke dårlig, hun ønsker det jo? Det behøver jo ikke innebære en eneste skramme på kroppen, og slike fantasier er heller ikke et tegn på abnormalitet eller seksuelt avvik (tvert imot er slike fantasier svært vanlige og kan forklares både biologisk og psykologisk). :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off-topic, men jeg lurer på hvorfor noen mennesker har slike lyster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Litt off-topic, men jeg lurer på hvorfor noen mennesker har slike lyster.

Som jeg skrev i den andre tråden om dette temaet:

Det har blitt gitt mange potensielle psykologiske forklaringer på dette. En teori er at voldtektsfantasien bygger på en slags ønskedrøm om at man er så tiltrekkende og fristende som kvinne at mannen bare må ta seg til rette uten tillatelse. En annen er at det kan dreie seg om ren latskap, altså at tanken på at en mann tar kontrollen fullstendig mens man selv bare kan ligge der og nyte med god samvittighet er tiltalende. Dessuten gir følelser av stress og frykt seg utslag rent fysisk, slik at sex kan føles bedre og mer intenst. Så har man dette med kvinnens biologiske disposisjon for overgivelse, som igjen fører til en slags dragning mot å bli dominert seksuelt.

Så er det vel også slik at det som er tabu lett føles veldig spennende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...