Gjest Chevy Skrevet 20. mars 2012 #21 Skrevet 20. mars 2012 Hold deg langt unna spirulina i pulverform! Det smaker helt jævlig.. Klarte å ta det to ganger før jeg kasta opp! Det smaker jo ikke noe om du blander det med saft feks:) eneste er fargen som er veeeeldig grønn og gjør det hele litt ulekkert. Har en boks med spirulina stående, tror jeg skal teste den litt mer:) men man bør altså bruke den som er i pulverform, hadde je bare husket hvorfor.. Drev og leste meg opp da jeg bestilte den.. Er sikkert bare og google det:) Ellers tar jeg: b vitamin, magnesium, d vitamin, kalsium, jern, trankapsler.. Ooog det var det:)
challenger Skrevet 21. mars 2012 #22 Skrevet 21. mars 2012 (endret) Det smaker jo ikke noe om du blander det med saft feks:) eneste er fargen som er veeeeldig grønn og gjør det hele litt ulekkert. Har en boks med spirulina stående, tror jeg skal teste den litt mer:) men man bør altså bruke den som er i pulverform, hadde je bare husket hvorfor.. Drev og leste meg opp da jeg bestilte den.. Er sikkert bare og google det:) Ellers tar jeg: b vitamin, magnesium, d vitamin, kalsium, jern, trankapsler.. Ooog det var det:) Har prøvd å blande med mye rart, ingenting hjelper! Bare lukta av den er jo dødelig.. Huff nå ble jeg litt kvalm når jeg tenkte på det Men har hørt det samme jeg også, at det er pulver som er best.. Edit: skriveleif Endret 21. mars 2012 av challenger
Gjest BabyBlue Skrevet 21. mars 2012 #23 Skrevet 21. mars 2012 Spirulina (ikke i pulverform da, det er jeg ikke tøff nok til ), nattlysolje og burdock.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #24 Skrevet 21. mars 2012 Tar Dvitamin jeg har fått fra legen(ekstra sterk) pga mangel. Ellers tar jeg omega 3 - og forsøker nattlysolje(omega 6) om dagen for å se om det hjelper på hudproblemer. Utover det har jeg prøvd endel forskjellig ifmb stoffskiftesykdom(ting som anbefales) - men ingenting har virkning. Har ingen betydning om jeg dropper det eller ikke, så da lar jeg være.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #25 Skrevet 21. mars 2012 http://fitnessbloggen.no/udos-choice/ her anbefales ikke udos choice, de henviser til en studie og sier at "Med andre ord er omdanningen fra ALA til EPA på ca 5 %, mens omdanningen til DHA er på kun 0,5 % . Ut fra dette er det på sin plass å pressisere at man derfor ikke bør anbefale Udos choice som kilde til omega3-fettsyrer. Jeg vil i stedet anbefale selolje, fiskeolje, og krillolje som de tre beste kildene."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå