Gå til innhold

Hvilke kosttilskudd tar du?

Fremhevede innlegg

Gjest Chevy
Skrevet

Hold deg langt unna spirulina i pulverform! Det smaker helt jævlig.. Klarte å ta det to ganger før jeg kasta opp!

Det smaker jo ikke noe om du blander det med saft feks:) eneste er fargen som er veeeeldig grønn og gjør det hele litt ulekkert. Har en boks med spirulina stående, tror jeg skal teste den litt mer:) men man bør altså bruke den som er i pulverform, hadde je bare husket hvorfor.. Drev og leste meg opp da jeg bestilte den.. Er sikkert bare og google det:)

Ellers tar jeg: b vitamin, magnesium, d vitamin, kalsium, jern, trankapsler.. Ooog det var det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det smaker jo ikke noe om du blander det med saft feks:) eneste er fargen som er veeeeldig grønn og gjør det hele litt ulekkert. Har en boks med spirulina stående, tror jeg skal teste den litt mer:) men man bør altså bruke den som er i pulverform, hadde je bare husket hvorfor.. Drev og leste meg opp da jeg bestilte den.. Er sikkert bare og google det:)

Ellers tar jeg: b vitamin, magnesium, d vitamin, kalsium, jern, trankapsler.. Ooog det var det:)

Har prøvd å blande med mye rart, ingenting hjelper! Bare lukta av den er jo dødelig.. Huff nå ble jeg litt kvalm når jeg tenkte på det :spy:

Men har hørt det samme jeg også, at det er pulver som er best..

Edit: skriveleif

Endret av challenger
Gjest BabyBlue
Skrevet

Spirulina (ikke i pulverform da, det er jeg ikke tøff nok til :fnise:), nattlysolje og burdock.

AnonymBruker
Skrevet

Tar Dvitamin jeg har fått fra legen(ekstra sterk) pga mangel.

Ellers tar jeg omega 3 - og forsøker nattlysolje(omega 6) om dagen for å se om det hjelper på hudproblemer.

Utover det har jeg prøvd endel forskjellig ifmb stoffskiftesykdom(ting som anbefales) - men ingenting har virkning. Har ingen betydning om jeg dropper det eller ikke, så da lar jeg være.

AnonymBruker
Skrevet

http://fitnessbloggen.no/udos-choice/

her anbefales ikke udos choice, de henviser til en studie og sier at "Med andre ord er omdanningen fra ALA til EPA på ca 5 %, mens omdanningen til DHA er på kun 0,5 % . Ut fra dette er det på sin plass å pressisere at man derfor ikke bør anbefale Udos choice som kilde til omega3-fettsyrer. Jeg vil i stedet anbefale selolje, fiskeolje, og krillolje som de tre beste kildene."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...