Gå til innhold

Er Atkins-barer ok godis når en vil ned i vekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg driver med litt slanking light, dvs at jeg trener litt og ammer litt og prøver å spise sunt. Er ikke fanatisk, vil bare ned et par kilo og har god tid.

Jeg spiser vanlig husmannskost, men er konstant sugen på noe søtt. Dette forsterkes veldig av at jeg er hjemme med baby, og gjerne snoker i skapene hele dagen. Jeg lurer meg til å tenke at "jeg kan jo likesågodt spise opp denne ostepop-pakken, så er det gjort, og så aldri kjøpe noe mer", men neste helg er det noe nytt oppi skapet. Jeg vet ikke engang hvordan det kommer dit...

Nå har jeg kjøpt en pakke med Atkins-barer, og jeg synes de er veldig gode. Men er de egentlig ok å spise, feks. en om dagen? Tror ikke jeg klarer å bruke dem som måltidserstattere, da jeg har veldig stor appetitt, så det blir nok i tillegg til de vanlige måltidene mine, men forhåpentligvis i stedet for skap-snokingen. Ser ut som at det er ca 150 kalorier per bar i de jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slanking handler i grove trekk om kalorier inn-kalorier ut. Altså for slankingen sin skyld har det ingenting å si om du spsier den eller annen sjokolade hvis kalori-innholdet er det samme. Men det er nok et bedre alternativ enn "vanlig" godteri :) Bare pass på å spis nok når du ammer, hvis du spiser for lite kan du miste melken og det er også mer giftstoffer i melken under slanking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...