Gå til innhold

Ditt stolteste mamma-øyeblikk?


Trulte:-)

Anbefalte innlegg

Hva er ditt stolteste øyeblikk som mamma? Hva gjorde/sa barnet, og hvor gamme var h*n da? :-)

Jeg elsker å lese tråder om fine stunder med barna, og ikke minst ting jeg har å se frem til etterhvert som lillegutt vokser til!

Selv om min baby fortsatt er liten, har jeg et øyeblikk som har brent seg inn i minnet. Vi var på en lang flytur, og en godt voksen dame ved siden av oss spurte om ikke hun kunne få holde baby litt mens jeg spiste. Det endte med at hun gikk rundt i flyet og "viste han frem" til alle, mens baby lo og sjarmerte hele flyet. Damen ble så betatt av gutten min at mannen hennes måtte ta et bilde av dem til familiealbumet!

Og jeg var selvfølgelig helt tussete stolt... Teit men sant;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kanskje ikke mitt aller største øyeblikk som mamma, men det ligger iallefall høyt oppe, selv om det kanskje ikke virker så veldig stort for andre.

Jeg stod på kjøkkenet og plutselig blir det fryktelig stille i stua. Da jeg gikk inn hadde frøkna klatra opp i sofaen, og satt så fint og så på tøfferud på tv :) Tror jeg hadde hatt en sliiitsom dag, og jeg begynte å gråte av hele greia :ler:

Men dagen hun ble født er absolutt den største dagen i mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min baby er ikke store karen enda,men blir fryktelig stolt når han lærer seg nye ting :)

Nå har han nettopp lært seg å rulle fra mage til rygg å da er jeg selvsagt kjempe stolt :D

Blir også veldig stolt når ukjente stopper opp bare for å kommentere hvor skjønn gutt jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble utrolig stolt over den vakre gutten min i dag da han ble døpt foran alle sammen, og at han smilte og sjarmerte presten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en på snart to år. Han hadde vært veldig urolig en natt å holdt meg våken i flere timer. Endte opp sammen med meg i senga. På morgenen våkner jeg av et stort smellkyss å verdens mest uskyldige ansikt som titter opp på meg. "namåren mamma". Kanskje ikke et typisk stolt øyeblikk, men et veldig fint minne :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Modig mor

Stolt og stolt ... Jeg syntes i hvert fall det var litt morsomt da læreren fortalte at førsteklassingen min hadde proklamert at "ord er det sterkeste våpenet, det sier mamma". Det er ikke alltid jeg føler at jeg når igjennom, men noe fester seg altså tydeligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frøken am

Det første jeg kommer på er fødselen!

Etter det er vel milepælene. Nå er hun tre mnd og er nesten helt over fra rygg til mage!

Og hun har begynt å gripe etter ting og går tak i dem. Hadde mamma på tlf Inger og skrek høyt da hun tok TAK i lekene i lekestativet.

Alt er like gøy hver eneste gang :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn rent bortsett fra fødselen, da jeg fikk det nydelige nurket vårt opp i armene... Så er vel det stolteste øyeblikket hittil da familiene våre kom på besøk for å se gullet - og samtlige hadde tårevåte øyne da vi stolt viste ham fram :)

Ellers må jeg innrømme at jeg ble litt mere rak i ryggen da vi satt nede i kantina på barselhotellet og spiste middag 2.dagen etter fødsel :gjeiper: det kom en litt eldre dame spaserende forbi. Hun kikket ivrig ned i alle plastbaljene med babyer hun passerte, og da hun passerte oss stoppet hun opp og utbrøt "du veeeerden for en skjeldent nydelig baby!! Jeg er bestemor til 6 stykker, men jeg har aldri sett en såååå vakker nyfødt en før!". Pappan var så stolt at han holdt på falle av stolen og utbrøt "ja vi er veldig fornøyd med den jobben der ja!" :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blitt noen opp gjennom årene. Men da Mini hadde barnehageavslutning i fjor, så hadde alle avgangsbarna fått en "medalje" der det blant annet stod noe om dem, som de leste opp når de mottok gavene sine. De andre hadde type "kan løpe fort" og "er flink å tegne", men på Minis stod det "verdens skjønnaste menneske". Riktignok visste jeg at Mini holdt en plass i hjertene til de ansatte, men jeg ble likevel veldig stolt når de delte det med alle på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Det aller stolteste øyeblikket var vel da han var noen timer gammel og mamma og mormor kom for å hilse på.

Ellers så blir jeg jo stolt hver gang han når en ny milepæl :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...