Gå til innhold

er det mulig å måle lengden av sin egen vagina?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dyppe inn en tommestokk under mensen? :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indra

Den vider seg jo ut både i lengde og bredde ved behov uansett. Ser liksom ikke helt poenget med å måle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vider seg jo ut både i lengde og bredde ved behov uansett. Ser liksom ikke helt poenget med å måle.

det er sant.

men det hadde vært greit å vite at en jente som er xx cm høy har xx cm lang vagina?? :)

så vet man sånn omtrent hvor stor vagina jentene jeg synes er pene har :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant.

men det hadde vært greit å vite at en jente som er xx cm høy har xx cm lang vagina?? :)

så vet man sånn omtrent hvor stor vagina jentene jeg synes er pene har :lur:

Det er nok like liten sammenheng der, som når det gjelder menn og penis. Jeg er høy, men relativt kort innvendig (tror jeg?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok like liten sammenheng der, som når det gjelder menn og penis. Jeg er høy, men relativt kort innvendig (tror jeg?).

ok, men jeg tenkte å måle lengden på min egen penis når den er stiv og så velge ut jenter litt etter høyde/lengden på vagina, slik at det blir godt for begge :lur:

kanskje en penis som er xx cm lang blir vondt for en jente som er xx cm høy og dermed ikke har så stor vagina??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok, men jeg tenkte å måle lengden på min egen penis når den er stiv og så velge ut jenter litt etter høyde/lengden på vagina, slik at det blir godt for begge :lur:

kanskje en penis som er xx cm lang blir vondt for en jente som er xx cm høy og dermed ikke har så stor vagina??

Spørs vel på stillingen, man kan alltids tilpasse sexen etter hvordan størrelsene er. Jeg håper folk flest velger partnere av andre årsaker!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel på stillingen, man kan alltids tilpasse sexen etter hvordan størrelsene er. Jeg håper folk flest velger partnere av andre årsaker!

den årsaken blir i tillegg skjønner du :lur:

jeg tar det med i regnestykket liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde også vært greit å vite om klitorisen til en jente er stor eller liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det også en greie nå?

Forresten glad for at du presiserte at det var i cm og ikke i meter du ønsket å måle

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det også en greie nå?

Forresten glad for at du presiserte at det var i cm og ikke i meter du ønsket å måle

når jeg ser en jente jeg synes er pen så vil jeg vite om de indre kjønnsleppene hennes stikker ut liksom. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Ta jentas høyde, del på ti og trekk fra to. En jente på 180 / 10 = 18cm - 2 = 16 cm. Dette gjelder absolutt alle kvinner, uten unntak. Har du stor kuk så må du derfor satse på jenter over 190.

Høye hæler tas forresten med i beregningen, så har du enorm kuk, så er det greit å finne ei jente komfortabel på 15cm.

:ironi:

Jeg likte peilepinne under mensenforslaget.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil også kunne vite hvordan jeg kan se på en jente om det er kort tid siden hun hadde sex.

om jenta foretrekker stor, medium eller liten tiss.

hmmm

andre ting jeg vil vite om en jente jeg ser...må tenke litt for å komme på flere ting jeg vil vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, men jeg tenkte å måle lengden på min egen penis når den er stiv og så velge ut jenter litt etter høyde/lengden på vagina, slik at det blir godt for begge :lur:

Håper du klarer å finne en som matcher deg i IQ...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tirkes

jeg vil også kunne vite hvordan jeg kan se på en jente om det er kort tid siden hun hadde sex.

Om ei jente snufser uten at hun trekker opp snørr, så har hun hatt sex for mindre enn 12 timer siden.

om jenta foretrekker stor, medium eller liten tiss.

Enkelt. Dette er synonymt med størrelsen på veska hennes. Liten veske = hun liker liten tiss, enorm veske = det finnes kun dildoer i hennes ønskede størrelse. Uten veske = lesbe. Deff.

Si bare fra om det er mer du vil vite, vi svarer gjerne.

Vil anbefale deg å spørre om lottotallene for i kveld. For vi kan vel egentlig svare deg bedre der enn på noe annet du har spurt om hittil.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjelden flirt så godt rett etter å ha stått opp. :fnise:

har du nettopp stått opp?? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg ser en jente jeg synes er pen så vil jeg vite om de indre kjønnsleppene hennes stikker ut liksom. :lur:

Skulle sikkert være morsomt dette - haha, men lengden på vagina har ingenting med om de indre kjønnsleppene stikker ut...liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andre ting jeg vil vite om en jente jeg ser og synes er pen:

1. hvilken sex stilling hun foretrekker.

2. om hun er kåt og vil ha sex.

3. om hun liker "pain" under sex dvs om hun vil bli bånna og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...