Gå til innhold

Å la mannen/samboeren få leke litt med en annen mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

.....i marinen....der hvor bare menn er menn,

i marinen...alle barske gutters drøm,

i marinen...der kan du finne deg en venn..... haha.

Børre & Gibb (Falsk & Mathisen)

...vi lar det sprute ut på sjø'n.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var veldig åpent og flott av deg synes jeg! Fordomsfritt og "spenstig" gjort! Håper han likte det og koste seg med den andre mannen da... :)

Det gjorde han og forholdet vårt ble mye tettere og nærere av dette. Han ønsket noe jeg ikke kunne gi han og da syns jeg at han kunne få dette av en annen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kansje det var deg han ikke orket tanken på da ;)

Haha, rub it in! Min deltagelse var aldri et tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest norah

Skulle vel latt meg overtale til det ja - dog med sterk innflytelse på hvem som er tredjepart og et krav om deltakelse.

Dog litt skeptisk om vedkommende aldri har prøvd ut sine bifile sider før, er ikke så glad i ting som har ligget for lenge inni skapet ;)

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Absolutt ikke. Noe så utrolig turn off.

Av ren interesse; kan du utdype hva som er turn-off for din del?

Nøyaktig er det som er avtennende med sex mellom to menn(og eventuelt en tredje kvinne) fremfor et heterofilt par?

Og spørsmål 2 - synes du det hypotetisk sett er det like avtennende med to kvinner? Eventuelt en tredjepart generelt uavhengig av kjønn?

Skjønner ikke helt hva som er forskjellen på menn kontra kvinner ifht seksuell tenning sånn rent visuelt sett? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Av ren interesse; kan du utdype hva som er turn-off for din del?

Nøyaktig er det som er avtennende med sex mellom to menn(og eventuelt en tredje kvinne) fremfor et heterofilt par?

Og spørsmål 2 - synes du det hypotetisk sett er det like avtennende med to kvinner? Eventuelt en tredjepart generelt uavhengig av kjønn?

Skjønner ikke helt hva som er forskjellen på menn kontra kvinner ifht seksuell tenning sånn rent visuelt sett? :klo:

Hvis man er heterofil så er det vel ikke så merkelig at man ikke tenner på at to menn har sex?

Jeg syns hvert fall ikke det er spesielt spennende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Hvis man er heterofil så er det vel ikke så merkelig at man ikke tenner på at to menn har sex?

Jeg syns hvert fall ikke det er spesielt spennende.

Nei, åpenbart :)

Men jeg er da heterofil og synes ikke sex mellom menn er avtennende eller ubehagelig å se på.

Så jeg skjønner helt oppriktig ikke hvorfor det er avtennende(som jo er til stor forskjell fra å si at man ikke har den preferansen eller ønsket selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren interesse; kan du utdype hva som er turn-off for din del?

Nøyaktig er det som er avtennende med sex mellom to menn(og eventuelt en tredje kvinne) fremfor et heterofilt par?

Og spørsmål 2 - synes du det hypotetisk sett er det like avtennende med to kvinner? Eventuelt en tredjepart generelt uavhengig av kjønn?

Skjønner ikke helt hva som er forskjellen på menn kontra kvinner ifht seksuell tenning sånn rent visuelt sett? :klo:

Hva som er avtenne? At det er min man og en annen mann. Folk kan gjerne være lesbiske, homofile og hva som helst for min del. Men MIN mann skal ikke drive med en annen mann(eller kvinne for den saks skyld)

2: Jeg er ikke lesbisk eller bifil. Så jeg tenner like lite på det som to ukjente menn.

Endret av mirandaa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Nei, åpenbart :)

Men jeg er da heterofil og synes ikke sex mellom menn er avtennende eller ubehagelig å se på.

Så jeg skjønner helt oppriktig ikke hvorfor det er avtennende(som jo er til stor forskjell fra å si at man ikke har den preferansen eller ønsket selv).

To menn som har sex er ikke avtennende i seg selv, for meg i hevrt fall. men det gir meg heller ikke noe særlig.

Men hvis mannen min hadde sagt at han ville ha sex med en mann, hadde jeg nok syns det er avtennende. Men kanskje ikke noe mer eller mindre enn om det hadde vært en annen kvinne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker du bare å se på? Ikke delta?

Med denne mannen, som da var homofil, ønsket jeg ikke å delta i selve knullinga, nei. Bare se på. Men jeg hadde nok gjort mye annet (bdsm-relatert).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne se på :sjenert:

Synes dette i seg selv er kjempeHOT jeg... selv om jeg er mann altså.

Det hadde vært skikkelig turn on for meg om du eller ei dame ellers så på meg og en annen mann mens vi koste oss litt sammen!

På tide at dere jenter får slippe litt inn i homsemennenes verden... :)

Ikke noe å være sjenert for!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg suger gjerne menn helt til de spruter.og da pleier det ikke å ta lang tid før ladningen min også kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig digg med skikkelig sjøspøyt rett i munnen og ansiktet.

Enten du er jente eller gutt

Bra så mange menn er homofobe, ellers hadde vi ikke fått ha godsakene i fred :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Rimelig digg med skikkelig sjøspøyt rett i munnen og ansiktet.

Enten du er jente eller gutt

Bra så mange menn er homofobe, ellers hadde vi ikke fått ha godsakene i fred :)

Bare for å pirke litt, de trenger vel ikke være homofobe selv om de ikke vil ha sex med andre menn?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig digg med skikkelig sjøspøyt rett i munnen og ansiktet.

Enten du er jente eller gutt

Bra så mange menn er homofobe, ellers hadde vi ikke fått ha godsakene i fred :)

Greit å lese hva ord betyr, før du bruker de.

"Homofobi (redsel for homofile eller for homofili) er et begrep som på flere språk benyttes for å beskrive negative holdninger og handlinger rettet mot homofile."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...