Gå til innhold

Norske muslimer ber Krekar holde kjeft


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Infidel

Fra Vg 14/01-04

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=209751

Norske muslimer ber Krekar holde munn

- Oi da…Hvorfor det mon tro? La nå mannen få litt fred. Han er jo bare en stakkars flyktning med kone og fire barn. La nå den norske stat forbarme seg over han.

Forstander Basim Ghozlan i Det Islamske Forbundet mener også at Krekar-saken har skremt nordmenn. - Denne saken er blitt misbrukt av mange for å skremme folk fra islam og muslimer. Selvfølgelig blir mange skremt når de hører at det bor en terrorist her i landet, men er han virkelig terrorist? Jeg håper rettssystemet kommer til en avklaring snart, sier Basim Ghozlan.

-Basim Ghozlan spør: ”Men er han virkelig terrorist?”

Oslo tingrett er i hvert fall av den oppfatning at det ikke var straffbart av Hagen å kalle Kreket for en terrorist:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/ar...rticleID=708918

Krekar tapte saken mot Hagen

Mullah Krekar fikk ikke medhold i søksmålet han hadde anlagt mot Fremskrittspartiets formann Carl I. Hagen. Retten mener at Hagen ikke kunne dømmes for å ha kalt Krekar terrorist i et TV 2-intervju.

Dommen falt i Oslo tingrett i formiddag. Mullah Krekar er dømt til å betale saksomkostninger med 199.600 kroner.

Dere så kanskje på Tv2 nyhetene i går? Her er uttalelser som Krekar kom med på Tv opptakene:

http://pub.tv2.no/TV2/nyhetene/article172718.ece

Krekar kom som flyktning til Norge i 1991, og kun to år senere så vi han stå og holde denne flammende appellen i det samme området han angivelig har flyktet fra.

Uttalelse ca 1993:

Det rasshølet av en forfatter.

De bedritne diktene han har skrevet.

Den respektløse personen fortjener døden.

Det er ikke nødvendig med en fatwa mot den som gjør fiendtlige handlinger mot islam.

Det trengs ingen fatwa mot den som er imot islam.

Enhver muslim som får sjansen kan kutte hodet hans av med øks.

Eller sette en kule i hodet på ham.

Man trenger ikke tenke på om politi og etterretning er for eller imot.

Får jeg sjansen så dreper jeg ham.

Uttalelse i 1998/99 (etter USAs bombing av al-Qaida-baser i Afghanistan):

Osama bin Laden er ikke så naiv at han ikke kjenner fiendens planer.

Heller ikke de som er rundt ham.

Når det gjelder teknologi er de dyktige.

De har hatt ingeniører som har reist til Japan for å lage kommunikasjonsutstyr.

Da Ansar al Islam ble stiftet 10. desember 2001:

- Samfunnet må gjøre hellig krig til et mål.

- Alle må forberede seg på å bli hellige krigere.

- Jihad innebærer å bidra med våpen og penger.

- I Kurdistan er dette en hellig plikt, like viktig som å vaske seg før bønnen.

……………………………………………………………………………………..

Så døm selv; Er denne mannen virkelig en terrorist eller en flyktning? Jeg skal kanskje være litt ”snill” med Basim Ghozlan også da, for på islam.no svarte han på et spørsmål om en steiningssak i Nigeria at de på islam.no har sluttet å stole på det som kommer fram i mediene.

Så disse filmopptakene som ble vist på Tv2 i går er sikkert manipulerte av enten CIA, PUK eller Sionistmafiaen. Eller så er det noe galt med øynene mine. Jeg får vel sende en mail til Hr. Ghozlan og spørre om hvilke medier han anbefaler at jeg heretter henter min informasjon fra, slik at jeg er på den sikre siden. Eller kanskje jeg bare rett og slett skal kutte ut ALLE medier og ikke følge med på noen ting? ”See no evil, hear no evil, speak no evil”, så er vi 100% på den sikre siden.

For øvrig retter jeg en kjempestor takk til våre myndigheter som så raust deler ut av våre skattepenger til familien Krekar. Godt å vite at den innsatsen jeg legger ned på å være en nyttig og god samfunnsborger kan være med på å gi beskyttelse til de som trenger det. Slikt varmer langt inni hjerterota. Men, dere norske muslime som ber Krekar holde kjeft; ikke gjør det. Det er ytringsfrihet her i landet. Og dessuten så betyr jo islam fred og toleranse så la nå mannens glade budskap nå ut mellom bakkar og berg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...