Gå til innhold

Glemte dere noe?

Maxine Grey

Anbefalte innlegg

Alle som er ferdig med dagen sin:

Det kunne ha vært fint å få høre fra forskjellige om det var noe dere glemte å gjøre, om noe skar seg eller gikk litt skeis på dagen.

Del erfaringene med vordende bruder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å ta bilder sammen med svigerforeldre :(

Det var dumt....men ting går så fort den dagen, så det er lett å glemme!!!

Ellers glemte jeg talen hjemme.......Men den gikk jo bra alikevel.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi glemte den gjesteboka gjestene skulle ha skrevet i. Men det gjør ingenting, fordi vi fikk masse små lapper med hilsener i stedet (lek under middagen ordnet av toastmaster).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg glemte var en av servitørene - jeg hadde nemlig skrevet en personlig hilsen og oversikt til hver enkelt (folk vi kjenner). Også glemte jeg en av dem. Men det var jo ikke noe farlig i det hele tatt!

Ellers sa moren min at hun satt hele tiden og lurte på hva hun hadde glemt. Og det var INGEN :ler: TING!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var noe vi tenkte på rett etter bryllupet (let etter gamle tråder hvis du vil...) men nå et halvt år etter kan jeg ikke komme på hva det var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til selve Dagen glemte vi ingenting (OK, jeg glemte å ta med pudderet i vesken min før vielsen, men det gikk bra), men til familiefesten glemte vi knapphullsblomsten til Knight, samt to av kakene :o Heldigvis reiste en god venn hjem til oss og hentet kakene (blomste glemte vi helt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av forloverne til mannen oppdaga at han hadde glemt knapphullsblomstrene hjemme da de sto i kirken og ventet på meg :o I hui og hast fikk de ringt en kompis som henta dem og risikerte liv og lemmer for å få dem til kirka (ca 20 minutter å kjøre en vei). Da vi kom opp mot kirka forsto vi ikke hvorfor vi traff han på tur fra kirken, men fikk jo forklaringen etterpå :ler:

Ellers gikk alt knirkefritt.

Vi var i bryllup i sommer der bruden ikke kom på å ta med buketten. Faktisk merka hun ikke at den var borte før hun skulle gi den til forloveren sin og de skulle opp til alteret. Da kom toastmasteren deres hesblesende oppover midtgangen med den :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knapphullsblomstene glemte visst min kjære og hans forlover også... Men de var der da jeg gikk inn i kirken, så noen hadde visst kjørt litt styggfort for å få fatt i dem...

Alt i alt: alt som kunne gå galt gikk ikke galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste gikk strålende, men da vi kjørte til kirken husket verken jeg, forloveren min eller pappa (som kjørte oss) brudebuketten :o Det var uaktuelt å droppe den, så vi snudde...jeg kom 15 min. forsinket til kirka. Fintfolk kommer sent sies det he he. Men det var ingen stor krise og vi ble da gift :) Jeg begynte å bli ganske spent da jeg skulle kle på meg og glemte faktisk halskjedet jeg hadde tenkt å ha på, men overlevde det også fint.

Tror jeg har skrevet et lengre svar på dette emnet før engang og. Kort sagt så var dagen kjempefin og de "bagatellene" betyr ikke særlig mye nå etterpå. Litt komisk var det likevel da Hjem-is bilen kjørte forbi og klinga utenfor kirka TRE ganger etter hverandre midt i talen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å ta bilder sammen med besteforeldre. Det er jeg litt lei meg for. Ellers glemte jeg litt å smile på kvelden :roll: (Litt satt ut av hele greia)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, eg vert fullstendig stressa av å lese dei trådane her om alt som kan gå galt! Her er det berre å notere ned kva ein MÅ hugse... Eg håpar inderleg at eg klarar å slappe av dagen før og på sjølve bryllaupsdagen og ikkje tenke på alt som kan gå gale... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa klarte å ta knapphullsblomstene som mannen min skulle ha - og omvendt, men det er jo bare en bagatell!

Ellers glemte også vi å få tatt det store familiebildet, dvs med begge foreldreparene. Svigerfar har en fæl lungesykdom, så han dro rett fra kirken til hotellet, og på festen kokte det bort.

Ellers skulle jeg ønske vi også hadde gjestebok, for det høres så hyggelig ut å ha å bla i etterpå....

Ellers var det litt småpjusk underveis, men det var bare småting som ikke fikk effekt for dagen vår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers skulle jeg ønske vi også hadde gjestebok, for det høres så hyggelig ut å ha å bla i etterpå....

Godt tips dette her! Vi hadde gjestebok og det er et veldig hyggelig minne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...