Gå til innhold

Fortell en hemmelighet!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vet at det fins en annen tråd om hemmeligheter også. I den tråden så kunne du ikke være anonym, så jeg tenkte at dette kunne være en tråd med de som vil være det! :)

En av mine hemmeligheter:

- Jeg gikk til psykolog i 2 år pga mobbing.

DIN TUR! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Da vi var 8-9 år ble jeg og en kompis presset til å ha oralsex med en 4 år eldre gutt som var kåt.

Skrevet

Jeg er ikke så tøff som folk rundt meg ser ut til å tro ... :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lekte doktor med søskenbarnet mitt :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Psykologen min mener jeg har PTSD - men jeg klarer ikke akseptere at jeg har traumer

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker IKKE barna til mannen min.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

jeg vet ikke om jeg synes livet er verdt å leve, men klarer å holde masken og ingen tror noe er galt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke barna til samboeren min...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne trenge psykologhjelp, men siden jeg utdanner meg til å bli sosionom og ønsker å jobbe med psykisk helsevern tør jeg ikke å vise folk at jeg er "svak"

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne trenge psykologhjelp, men siden jeg utdanner meg til å bli sosionom og ønsker å jobbe med psykisk helsevern tør jeg ikke å vise folk at jeg er "svak"

Avsporing: Du trenger ikke å vise "folk", kun din psykolog. Og du er selvsagt ikke svak :klemmer: Du vil forstå de du skal jobbe mye bedre enn de som ikke har vært igjennom skikkelig tøffe ting.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg framstår som glad og utadvent, men sliter STERKT med depresjoner og angst. Har spilt et spill i mange år, egentlig siden jeg var barn.

Jeg er sjalu - på venninner. Fins ikke sjalu på samboeren min, men jeg kjenner det stikker hver gang jeg hører om venninner som har gjort ting uten meg osv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater kroppen min, selv om jeg er normalvektig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forelska i en som a) er helt dust og som b) aldri hadde klart et forhold uten å behandle dama som dritt. Det som er vondest med forelskelsen er ikke at det ikke blir oss, men at jeg ikke tør å betro noen om det fordi jeg VET jeg er idiotisk som har falt for han.

Venninna mi er forelska i en fyr som ikke vil ha henne. Han er derimot veldig interessert i meg. Jeg er ikke interessert, og avviser han gang på gang, men innerst inne gir det en fin selvtillitsboost at han foretrekker meg. Skjemmes så klart av å tenke slik, men.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes sjefen min er så sexy at jeg av og til bare må gå min vei for at jeg ikke klarer å holde maska. Det er ikke et problem når jobben er i fokus, men i pauser sliter jeg veldig. :sukk:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sørger fortsatt over min dødfødte datter. Hun ville blitt tolv år for tre dager siden.

Og jeg tør liksom ikke si det til noen. :sjenert:

• Liker 6
Skrevet

-Ble tvangsfingret i 8ne klasse

-Blitt seksuelt "misbrukt" av en nabogutt som liten

-Gått til psykolog i flere år pga mobbing, skilsmissen til mamma og pappa inkl dødsfall. Går ikke til en nå da men

-Kunne vært tynnere, selvom jeg er undervektig.

:sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så min søster bli tvunget til å fingre seg selv foran naboguttene og lurer veldig påom dette har preget henne på noen måte. Jeg vil aldri være i stand til å snakke med henne eller noen andre i familien om dette og håper bare hun ikke husker det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker mat! Hadde det vært opp til meg, så hadde jeg spist hele tiden :sjenert: Heldigvis begrenser jeg meg, og tar vare på kroppen min.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ofte trist, fordi jeg er ensom :tristbla:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

jeg er et dårlig menneske....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...