AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Ja, jeg vet at det fins en annen tråd om hemmeligheter også. I den tråden så kunne du ikke være anonym, så jeg tenkte at dette kunne være en tråd med de som vil være det! En av mine hemmeligheter: - Jeg gikk til psykolog i 2 år pga mobbing. DIN TUR!
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Da vi var 8-9 år ble jeg og en kompis presset til å ha oralsex med en 4 år eldre gutt som var kåt.
vinterspeil Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Jeg er ikke så tøff som folk rundt meg ser ut til å tro ... 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 Psykologen min mener jeg har PTSD - men jeg klarer ikke akseptere at jeg har traumer
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #7 Skrevet 15. mars 2012 jeg vet ikke om jeg synes livet er verdt å leve, men klarer å holde masken og ingen tror noe er galt. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #8 Skrevet 15. mars 2012 Jeg liker ikke barna til samboeren min... 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #9 Skrevet 15. mars 2012 Jeg kunne trenge psykologhjelp, men siden jeg utdanner meg til å bli sosionom og ønsker å jobbe med psykisk helsevern tør jeg ikke å vise folk at jeg er "svak"
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #10 Skrevet 15. mars 2012 Jeg kunne trenge psykologhjelp, men siden jeg utdanner meg til å bli sosionom og ønsker å jobbe med psykisk helsevern tør jeg ikke å vise folk at jeg er "svak" Avsporing: Du trenger ikke å vise "folk", kun din psykolog. Og du er selvsagt ikke svak Du vil forstå de du skal jobbe mye bedre enn de som ikke har vært igjennom skikkelig tøffe ting. 9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #11 Skrevet 15. mars 2012 Jeg framstår som glad og utadvent, men sliter STERKT med depresjoner og angst. Har spilt et spill i mange år, egentlig siden jeg var barn. Jeg er sjalu - på venninner. Fins ikke sjalu på samboeren min, men jeg kjenner det stikker hver gang jeg hører om venninner som har gjort ting uten meg osv.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #12 Skrevet 15. mars 2012 Jeg hater kroppen min, selv om jeg er normalvektig.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #13 Skrevet 15. mars 2012 Jeg er forelska i en som a) er helt dust og som b) aldri hadde klart et forhold uten å behandle dama som dritt. Det som er vondest med forelskelsen er ikke at det ikke blir oss, men at jeg ikke tør å betro noen om det fordi jeg VET jeg er idiotisk som har falt for han. Venninna mi er forelska i en fyr som ikke vil ha henne. Han er derimot veldig interessert i meg. Jeg er ikke interessert, og avviser han gang på gang, men innerst inne gir det en fin selvtillitsboost at han foretrekker meg. Skjemmes så klart av å tenke slik, men.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #14 Skrevet 15. mars 2012 Jeg synes sjefen min er så sexy at jeg av og til bare må gå min vei for at jeg ikke klarer å holde maska. Det er ikke et problem når jobben er i fokus, men i pauser sliter jeg veldig. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #15 Skrevet 15. mars 2012 Jeg sørger fortsatt over min dødfødte datter. Hun ville blitt tolv år for tre dager siden. Og jeg tør liksom ikke si det til noen. 6
Maestro Skrevet 15. mars 2012 #16 Skrevet 15. mars 2012 -Ble tvangsfingret i 8ne klasse -Blitt seksuelt "misbrukt" av en nabogutt som liten -Gått til psykolog i flere år pga mobbing, skilsmissen til mamma og pappa inkl dødsfall. Går ikke til en nå da men -Kunne vært tynnere, selvom jeg er undervektig.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #17 Skrevet 16. mars 2012 Jeg så min søster bli tvunget til å fingre seg selv foran naboguttene og lurer veldig påom dette har preget henne på noen måte. Jeg vil aldri være i stand til å snakke med henne eller noen andre i familien om dette og håper bare hun ikke husker det.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #18 Skrevet 16. mars 2012 Jeg elsker mat! Hadde det vært opp til meg, så hadde jeg spist hele tiden Heldigvis begrenser jeg meg, og tar vare på kroppen min. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå