Gå til innhold

Days I'm Living For

Minttu

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne hatt dere med altså :fnise:

Og ja Spatula, det er ganske så herlig! :strix:

Han drev å foreslo å ta et par øl, etter at han sa han det han hadde skrevet ikke var noe kleint sjekketriks, og da kom jo jeg med at jeg vet om et enda verre sjekketriks, så da ska han sikkert få lurt ut det :fnise:

Tjaa, er nok lettere å få lurt ut dårlige sjekketriks enn sangstemme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg kommet på pga KG :fnise:

For det var noen i en tråd som sa at fitte betyr våt myr på norrønt, så da kom jo jeg på ting som "hvordan er myra di i kveld" osv :hoho:

Ikke akkurat noe jeg går å sier men, herlighet så fæl og morsom :fnise:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

" Tjah, kanskje litt av den finske drikkevaren roomien min har får sving på både sangstemme og toleranse for sure toner XD

Høres fint ut, det ^^ Tidligere og, om du orker, men det er vel opp til deg hva du orker å gjøre"

Hihi! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninna mi er vel morsom......

Vi hadde førpraksismøte idag (går ut i 6ukers praksis på mandag), og på slutten av dagen gikk vi sammen med de som skal være praksislærerne våre. Jeg og 3 jenter til i klassen (vi skal være i samme bhg) satte oss da sammen med de to praksislærerne vi skal ha.

Og plutselig la vi merke til to jenter som gikk rundt og delte ut noe, da de kom til oss fortalte de om noe forelesning om sex som skulle skje kl.17, og de delte ut kondomer.. Gud så kleint..

Vi lot de ligge igjen på bordet vi.

Men.. Da jeg kom ut da vi sku dra hjem, kom venninna mi og sa "jeg tok med de her til deg jeg! For jeg trenger de ikke vet du!" og ga meg to kondomer..

For som hun sa, kan jo hende jeg får brukt for de i hælja..

Herregud å jeg lo, fader ta a altså :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guramei, det er jo rent en lykkens symfoni å lese her inne nå! :strix: Kjenner jeg blir helt glad i hjertet mitt på dine vegne!! Så spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purple Haze

Ååååå, skal du på date i morra?! Så herlig :strix:

Håper dere får det kjempekoselig og klissete :lur: Det med våt myr var det jeg som sa, så hvis det funker som sjekketriks, får du si fra. Da kan jeg spre det rundt til de som trenger det :ler:

Skal du på zumba i dag? Det skal jeg, så da sees vi kanskje :)

Hvis ikke, så får du ha god helg og lykke til på date! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som gjorde det! Åh gurimalla :ler:

Det var bra i hvert fall, så takk ;) Men jeg får liksom ikke brukt det så jeg, men mindre jeg skal sjekke opp ei dame. Men det er utrolig morsomt å fortelle den til folk :ler:

Som jeg skrev i boka di, dessverre ingen zumba idag! :(

Idag blir det show/musikal, et lite sted sånn ca 40min eller noe unna her. Med selveste Rybak'n :lol:

Men min kjære eks er med så da må jeg jo se...

Jeg har støtta han ang. det her siden han førstes ble med, som er lenge siden, og jeg har gjort mitt beste med å støtta han gjennom all øving og alt mulig, så jeg må jo være der for han på selveste premieren. Og, jeg gleder meg jo til å se det, har jo fått med meg biter av hva som skal skje, så det blir moro :) Skal møte mora hans og være med henne, så blir koselig å se henne igjen :)

Og ja, jeg skal på date imårra :sjenert::fnise:

Det blir koselig! Og han skal lage mat til meg! :nigo: Han ville visst vise frem hvor flink han er :fnise:

Klissete faktisk... Hva skal jeg tenke om det.. :hoho:

Vi får se hva som skjer :lur::fnise:

Tusen tusen takk, god helg til deg og! :klem:

God helg til alle som titter innom! :klem:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg og! Tipper din helg blir hakket mer begivenhetsrik enn min! :lur: Men så tror jeg i grunnen han godeste hadde blitt litt sur hvis jeg dro til Oslo for å dra på date, så det er nok like greit! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :klem:

Spørs kanskje det :fnise:

Regner med morgendagen blir begivenhetsrik!

Dagen idag har også vært det :) Showet jeg var på var fantastisk! Utrolig mye flott synging, dansing og bra spilling av bandet og selveste Rybak :)

Var kjempe koselig å få møte igjen moren til J, vi koste oss på show! :)

Og jeg er kjempestolt av J, han er så flink, og det var moro å få se han og alt dette som han og denne store gjengen har jobbet med :)

Kjempe flinke var de! Morsomt og flott show :)

Ang.morgendagen.. Jeg tror vi egentlig planla istad at jeg skal ligge over :fnise:

Og herregud så flau jeg ble istad.. Han sa jeg kunne ligge over om jeg ikke hadde tenkt til å gjøre han noe, jeg sa det kan jo hende jeg slår han i søvne. Men noen slag skulle han tåle, han ville bare ikke at rommet hans skulle se ut som dusjen min.. Om dere har sett det bildet :hoho: Og da skulle jeg liksom være fæl da, og dra ut den draps spøkinga liksom eller hva jeg skal si, og sa at ja kanskje jeg skulle putte han i dusjen og.. "putte meg i dusjen? Insinuerer du noe her frøken?"

:hoho:

Nei nå ville han ha meg med til Helsinki og nå!

Kan gjerne bli med jeg, men jeg har liten interesse av å se noe av Nightwish :sjenert:

Men, jeg har vel null sjans til å ta fri fra skolen dette året så da.. Og jeg er i praksis da han skal dit, så da er det hvert fall uaktuelt tror jeg..

Vurderer å ta meg en tur dit i april,på bursdagen min, da er det ikke noe skole heller mener jeg :)

Så dæ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...