Mazilla Skrevet 23. oktober 2012 #461 Del Skrevet 23. oktober 2012 Oi oi, med så mange løft er det jo rett før du flyr avsted jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #462 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ja kanskje det Har mer å fortelle, men først kan jeg fortelle om noe som skjedde idag som ikke var så moro Vi har gruppearbeid nå i estetiske fag (drama,forming,musikk) og det går over forrige tirsdag og onsdag,idag og imårra. Men siden jeg var borte på onsdag og ikke har legeattest eller noe,så får jeg ikke lov til å være med mer og må ta det opp igjen med neste års 2.klasse -.- Gruppemessig og slik gjorde det jo ikke noe,de har ikke noe problem med at jeg var borte,og lærerne syntes jo det var kjedelig,spesielt han ene. Og jeg ble jo så irritert at jeg fikk tårer i øya.. Utrolig kjedelig, men det går bra.. Humøret gikk fort opp igjen da jeg gikk på 7-11 og kjøpte meg en panini, Og i tillegg var han i kassa kjekk og hyggelig! Men selvsagt ikke like fin som konsertmannen Så nå kommer det! Vi prata lenge sammen igår kveld, og jeg har allerede fått beskjed om at jeg må bli med på Wacken et år, at han joiner en festival i Finland evt.'14 Men det morsomste er at da jeg sa jeg hadde mista toget mitt,så sa han at jeg kunne dra til et utested eller hva det var om det skjedde igjen,og prate med folk der og spørre om jeg kan ligge over hos noen der. Men da sa jeg jo at jeg kræsjer da vel ikke hos hvem som helst, men da sa han at jeg kan jo kræsje hos han! Med mindre jeg er no gæærn kjerring som vil ha hodet hans på peishylla mi, "no worries,jeg har ikke peishylle " sa jeg da Også prata vi masse om konserter, festivaler, Ensiferum konserten osv. Han hadde vært igjen på onsdag, og prata med bassisten i Ensiferum,for han kjenner'n visst litt. Og han sa at hvis jeg er med på neste Ensiferum konsert kan han ta meg med så jeg får hilst på dem :'D Haha! Såe. Selv om livet egentlig er gørt,så har jeg ikke hatt det så bra på en god stund Får prøve å holde praten ved like, og se hvor det her går Han skal som sagt på konsert i desember,og jeg tror jeg og skal dit, hvert fall nå For han spurte om jeg skulle på noe fler konserter fremover :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2012 #463 Del Skrevet 23. oktober 2012 Oi oi oi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #464 Del Skrevet 23. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2012 #465 Del Skrevet 23. oktober 2012 Du altså! Du er skikkelig på flørter'n jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #466 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg er jo elendig på å flørte da, tør jo ikke snakke med folk omtrent Men ikke så vanskelig over nett da, så prøver jo å flørte litt da Men, jeg smilte kanskje litt for mye på onsdag, så han tok vel hintet! Rødma sikkert der jeg satt i vinduskarmen utafor John Dee og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. oktober 2012 #467 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Endret 23. oktober 2012 av Spatula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #468 Del Skrevet 23. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #469 Del Skrevet 23. oktober 2012 Dere er litt av noen fininger altså! "Men ja, vi får se an hvilke band som spiller i finland til neste års festivaler, så kan vi dra sammen Lage en norsk camp på Nummirock hadde vert fett " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. oktober 2012 #470 Del Skrevet 23. oktober 2012 Dette dufter smått av kjærleik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #471 Del Skrevet 23. oktober 2012 Vet ikke helt hva jeg skal tro eller håpe, men jeg klager slettes ikke på å få oppmerksomhet fra en så fin fyr og en som er så lik meg Er jo koselig daa Og om jeg ikke skulle se han igjen før konserten i desember, så kan dere banne på at da skal jeg ikke bare stå å smile, da skal jeg dra fyren bort til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #472 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) åååeehh han spurte meg om jeg var ofte i Oslo, for jeg er så koselig å prate med, og han vil treffe meg! ihih *supersøttsmilefjes* Endret 23. oktober 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. oktober 2012 #473 Del Skrevet 23. oktober 2012 Date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #474 Del Skrevet 23. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2012 #475 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hehey! Du har vel et ærend i Oslo snart, har du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #476 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Har det nå gitt Han spurte som sagt om jeg når jeg skulle til Oslo igjen, for han kjeder seg om dagen og liker å prate med meg, jeg bare "er egentlig aldri i Oslo jeg..bare på konsert.. Men jeg kommer gjerne en tur om du vil" hihi Så da blir det en tur til hovedstaden snart Han spurte om hva jeg liker å finne på da, herregud hva liker jeg egentlig tenkte jeg da,hva ska vi gjøre :'D Foreslo film og mat, "ooh skikkelig date forslag" skrev jeg Så vi får se hva det blir til Iiih jeg gleder meg! *Nå sa han at han kunne tenne et stearinlys for å fullføre date-stemningen siden jeg var inne på det, "ETT lys duger ikke for meg, jeg elsker stearinlys!" Sa jeg da Film og mat var bra sa han, men han kunne komme opp med mer gøy om jeg ville komme på helgebesøk :o Som i å være der en hel lørdag,eller lørdag til søndag f.eks? ;o Moro uansett! :D Endret 23. oktober 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. oktober 2012 #477 Del Skrevet 23. oktober 2012 Oioioioioi Jeg aner at dette kan bli riktig så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #478 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) hihih! Og litt Endret 23. oktober 2012 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2012 #479 Del Skrevet 23. oktober 2012 Oooooh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #480 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hih Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå