Gå til innhold

Days I'm Living For

Minttu

Anbefalte innlegg

Jammen åeh.. jeg tør ikke.. :sukk::fnise:

Har jo ingenting å tape, men gud så kleint om man går inn på profilen senere også står det "legg til som venn", for da har han jo klikka på å ikke gjøre det :ler:

Men det er jo ikke akkurat som om jeg kommer til å møte han på gata da så ;)

Neeei, vi får se :fnise: Er for pinglete jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og han godtok med engang :fnise:

Men virker som han gjør det med alle, går da ikke ann å kjenne så mange gjør det vel :ler:

Men samme det for meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Skulle nesten vært der selv, har ikke gjort noen ting idag jo :Gjesp:

Er et par band jeg ikke har noe imot å se. Ene så jeg på Tuska i sommer da.

Æsj, blir sikkert lenge til neste konsert... Alle lager plate, eller ha turne i USA og slik..

Men håper på en 69 Eyes konsert snart, siden de kom med ny plate nå, og de var i Oslo da forrige plata kom :)

* edit. Ble ikke film gitt, den jeg lasta ned gidder ikke fungere, så laster ned en annen torrent, men det tar jo evigheter..

Så en film igår som var klikk, i ene programmet lagga den, i et annet funka ikke alltid lyden normalt og den hang seg opp noen ganger..

Ufattelig irriterendes for den var skikkelig bra, så må få tak i vettug versjon og se på nytt.

Men da får jeg sitte her og fortsette å glo i veggen :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med meg for tida egentlig, så mye rart som skjer virker det som :ler:

Men utrolig moro å våkne opp til en slik venneforespørsel! Hyvää huomenta liksom! :ler:

Og ja, jeg sjekka virkelig før jeg godtok, og det er ingen tvil om at det er han, og da jeg la han til var det innsjekkinger og alt mulig fra Oslo og slik og.

Kleint om han ser på flere bilder jeg har, og ser all den Ari Koivunen tullinga til meg og hun engelske venninna mi :fnise: "I do what I want, 'CAUSE I'M ARI KOIVUNEN!"

Og han er da altså vokalisten i Amoral..

Vi har skrivd slik på noen bilder fra konserten på onsdag, som på et bilde hvor håret hans er til alle kanter, der skrev jeg; "Mah haaaiiiirrr! Look at mah hair! It's everywheeeere"

S:Octopus powers: ACTIVATE! FLRTHFRLFRFLTHLERHRTHRR

Meg: I BELIEVE I CAN FLYYYYY!

Og som den her kommentaren på en video jeg la ut, "Musically I think Amoral were a bit... Random. Not folky or particularly heavy, not like Ensiferum or P.O. at all! So maybe that's why. Doesn't matter though, 'cause HE'S ARI KOIVUNEN"

Og alt mulig slikt tull.. :fnise:

Anyways, det er han med trykk på t-skjorta :) Er så bra når han andre gitaristen bare dytter unna Ari og drar igang med en solo :ler: Han er og fin, hoho :sjenert:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje like greit det er han og ikke Ari jeg har på facebook :hoho:

Er det nå jeg skal tagge han i bildene fra onsdag så han ser det kanskje.. :ler:

Åh det kan nok hende han får det med seg en gang så mye som vi tuller med det der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du, herlighet å det tok av :ler: Fra jeg satt utenfor John Dee og til nå har det bare skjedd masse :ler:

Men utrolig moro :) Var virkelig en opptur den konserten,og ting som har skjedd etter, og det trengte jeg virkelig nå :)

Det går vel egentlig bra, noen dumme ting, men jeg bryr meg overraskende lite egentlig. Litt mer utfyllende kan komme senere, er i godt humør nå ;) hehe

Men det går ganske bra nå, og en må bare ta en dag om gangen, se fremover, prøve å ikke bry seg så om alt :)

Og gjett hvem som trykte liker på profilbildet mitt aaa :lol::fnise:

:klem: på PH min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som endelig klarte å sende mld tilbake på face :lur: Han så jeg hadde likt statusen,og sa jeg måtte like den siden han hadde linka til x)

Og så spurte han meg om hvordan det gikk, om jeg var fornøyd med Ensiferum konserten, og at han hadde forventa å se meg på konserten på lørdag siden jeg var så gira på Ensiferum :fnise:

Men Sabaton spiller i Oslo igjen i desember,og da skal han jammen intervjue dem, så jeg sa jeg kanskje skal dit,for har lyst :) Hører ikke noe særlig på dem, men så de på Tuska i sommer og det var skikkelig moro :)

Woop woop, enda et løft i hverdagen! Hihi! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...