Gå til innhold

Days I'm Living For

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å nei,nå vart det litt nussing jinter ;):ler:

Og midt i "hadde du planlagt dette....?"

:fnise:

Men nå,nå blire snart middag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Jeg var innom her en tur, men måtte rett og slett prioritere å få ferdig en norsk oppgave, jeg er jo så treg, så 36min før slutten gikk ut (ved midnatt) klarte jeg å levere den.. :fnise:

Men ja, jeg tenkte dere egentlig bare kunne sitte her og lure jeg altså!

Å neida! ;)

Vel sånn enkelt og greit da, først og fremst, jeg hadde det kjempekoselig igår, og vel, kom hjem i efta ;)

Vi vandra rundt i sentrum, skravla maaasse, tulla (bl.a lekesloss :ler:) , så på filmer, spiste god mat, drakk litt osv.

Og sov i armkroken i natt, og nusse litt og slik :fnise:

Var kjempekoselig, og han hadde ikke så mye imot meg kan jeg vel si :ler:

Utrolig søt, snill og ålreit fyr, og gud så ofte han sa fine ting om meg, haha, jeg ble jo så flau og da fikk jeg jo høre "så søt du er når du rødmer" oh good lord, jeg gjemte meg under dyna idag tidlig...

Er det noe jeg er elendig til, så er det å ta imot slike fine kommentarer.. Men når du begynner å overøse meg med slikt rett etter jeg har våkna og slettes ikke ser bra ut... hahaha! Bare lå der og "ne-eeei", men gjorde jeg meg til fikk jeg jo høre at jeg var like søt da jeg gjorde grimaser..

Meeeen.. det gikk som det gikk idag tidlig og den tullinga utvikla seg litt gitt.. :sjenert::lur:

For å være ærlig.. det ble litt for mye av det gode til tider.. Han er jo så søt og snill, men det ble litt for mye for min del og jeg ble litt ubekvem til tider, jeg er slettes ikke vandt med slikt, og er ikke helt komfortabel med det.

Nussa til slutt på meg omtrent hele tida, klemte meg, kosa skikkelig liksom, kanskje litt for klengete til tider.. Jeg bare satt der litt :blink: og visste ikke alltid helt hvordan jeg sku reagere :ler:

Etter første filmen vi så ble det litt kosing, og var litt artig da han lagde mat etterpå, for han var så ærlig.

Spurte meg om jeg hadde planlagt detta da, at det skulle skje, og jeg hadde jo ikke det, jeg tenkte bare at jeg lar ting gå som det går og skjer det ting så sier jeg nok ikke nei. Men var litt artig, for jeg sa etter hvert "Jeg bare bruker deg jeg skjønner du"! Han spurte igjen senere da, og om jeg hadde forhåpninger om at det skulle skje, og det hadde han da gitt :sjenert:

Noe morsomt som skjedde, vi var på Oslo s og han møtte noen han kjente, og hun ene var så snål :'D Hun kom og ga han en klem, og så kom hun og ga meg en klem og! Og hu rakk meg liksom midt til puppa, så sto hu der helt inntil meg og klemte meg lenge. Jeg bare * :blink: smile og stryke på ryggen*

Og så møtte vi henne igjen senere, og da tok hun jo helt av! Sa jeg hadde så pent smil, varme hender, myke gode kinn osv! Hu poka til og med ene puppen min :'D Jeg sto jo der og hadde mest lyst til å le så jeg grein.

For noen raringer jeg jeg kommer borti altså.. :fnise:

Han bor jo sammen med to folk, hun jenta var skikkelig ålreit og vi prata litt utover kvelden og rotta oss litt sammen, for da H lagde mat sa han at det ikke var nok til henne, og jeg bare "Så klart skal hun få mat! Jeg skal jo ikke ha såå mye!" og da hun spurte om hun kunne få godteri, jeg hadde jo ikke kjøpt noe men jeg bare "Du kan finne deg en skål og ta med deg litt godteri du". haha

Og på kvelden skulle vi ordne sovesofaen, men trengte laken og slik, så jeg og T bare sto å se på H fikse senga og tvingte K, kjæresten hennes som var dritfull, til å hente alt mulig. T bare "I og jeg er eldst, så vi har mest å si osv" :ler:

Var så bra da K kom hjem, vi satt å så på film og etter hvert ropte T etter hjelp, da lå han på gulvet og kom lenger og lenger under senga! Da T prøvde å få han opp sa han "ikkje trø på føttan mine, det er guds første bud!"

Jeg lo fader så godt igår kveld av han altså! Av ganske mye egentlig :ler:

Vel, jeg hadde det koselig og morsomt igår, og jeg er jo glad for at jeg bare tok sjansen og benytta meg av denne muligheten, eller hva jeg skal si. Angrer ikke, ikke på noe, og det var koselig å treffe han og få treffe andre folk, og å finne på noe helt annet en lørdag. :)

Men, jeg vet ikke akkurat hvor det går videre da, jeg kan dessverre ikke styre alle følelser, og det var ikke fullt av det egentlig.. Åh jeg føler meg fæl! Men, kjempe ålreit fyr, så søt og snill, men det var ikke like mye gnist fra min side som fra hans.. Jeg kan jo ikke akkurat noe for det..

Vet ikke hva jeg skal si jeg. For det første er jeg ikke akkurat ute etter et forhold akkurat nå, og skal jeg det vil jeg jo helst inn i et forhold jeg føler kommer til å vare lenge, jeg er ikke ute etter å bare bli sammen med noen for å bare være sammen med noen, også varer det noen få mnd. Og jeg er blitt mer og mer bevisst over hva jeg er ute etter, av mann, av personlighet osv, hvordan ting er rundt han, om hvordan jeg vil et forhold skal være osv..

Og det var noen få ting som ikke klaffa helt altså...Men, jeg kan jo tenke meg å flørte litt osv liksom, men jeg vil jo slettes ikke utnytte noen, og det siste jeg vil er egentlig å såre han, eller at han føler seg brukt! Jeg forventa ikke stort igår jeg, men han la an på meg fra vi møttes og bare mer og mer utover kvelden og idag, jeg tok ikke initiativ til noe.. Men, jeg hadde jo ikke hatt noe imot det :sjenert:

Såe. Litt usikker på hvor det her går, men jeg hadde det som sagt veldig morsomt og hyggelig, og vil jo gjerne henge med han igjen. Men kanskje evt.forklare litt hvor jeg står da, og føler..

Det er vel det minste jeg kan, når han var så ærlig, god, søt og snill som han var..

Men, da vet dere hvert fall hvordan det gikk jinter! :)

Nå tar jeg straks kvelden! God natt :klem:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Litt av en date, du :overrasket::ler:

Et artig lite eventyr, virker det som. Og ingen vits i å ta det dødsseriøst om du ikke er så interessert i han. Bare å være ærlig hele veien og se hva som skjer :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jammen :fnise: Det var det :)

Det er sant, jeg må det ,så får det være mer opp til han om han vil være venn med meg, eller om han absolutt vil noe mer, eller ja. Jeg liker'n og vil gjerne komme en tur til jeg, men jeg er ikke ute etter så mye mer liksom..

En får bare sjå :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer med at det var så masing her, og når jeg har skrevet utrolig mye om det som skjedde, og jeg vet folk har vært innom her, så får jeg ikke respons :ler:

Blitt lei Mazzi og Spatula? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:opplyser: Ikke lei, bare travel! Skjedd noe nytt i såpeoperalivet ditt siden sist? :fnise: Hva har du sagt til han etter helga? Fått frem hva du tenker?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det går bra det altså, du har hatt nok å gjøre med bursdag osv har jeg skjønt ;)

Tja,har det skjedd noe a.. Jeg synes egentlig det skjer så mye rart nå jeg :ler:

Men ja, hva har jeg sagt.. Jeg har ikke sagt stort, ikke om hva jeg tenker.. Nå kommer jeg liksom ikke på alt, men han har bl.a sagt at han håper vi kan bli bedre kjent da, ikke bare "vanlige/overfladiske" ting, men tror vi har hatt/har det litt likt ellers og,psykisk osv.

Jeg vet rett og slett ikke helt hva jeg vil fremover. Eller hvor og hvordan det her går, det må vi vel bare se ann.

Vi kommer til å prate om det, så får vi se :)

Uansett, skal til Lillestrøm på ski/boardexpo på lørdag med familien :)

Og det blir en tur til hovedstaden denne helga og :sjenert:

Han har bursdag på lørdag, er planløs og ville at jeg skulle komme :) Så da drar jeg dit utpå eftan/kvelden, så tenkte jeg at vi eventuelt kan bestille pizza fra peppes og se på film f.eks :)

Vil jo virkelig ikke at han skal sitte der aleine, da kommer jeg til å føle meg så fæl.. Hvert fall når jeg er i nærheten i løpet av dagen.. Og fordi han har fortalt hvor utrolig koselig det var at jeg kom,og at det var en oppmuntring han trengte.. :sjenert:

Da jeg skulle dra på søndag sa han "på lørdag har jeg bursdag, da blir jeg like gammel som deg. Da blir jeg gammal da!"

"okeei,nå går jeg hvert fall på toget, hadet!" Sa jeg :ler:

Vil tro det blir koselig jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Enda en Oslotur? Hvor skal dette ende? :lur:

Koselig at dere kan henge sammen, da, og så lenge dere har det artig sammen, så er det vel helt ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det gitt, og hvem vet :sjenert::fnise:

Så på lørdagskvelden skal vi kose oss! :) Bake kake skal jeg og :ler: snickerskake! :sikle:

Han tuller så mye med at jeg er gammel, og igår sa jeg "kanskje jeg skal bake att deg", "ooh kan du bake? hva kan du bake?" "Jeg er kvinnfolk og gammal, selvsagt kan jeg bake!" :ler:

Nå blir han like gammel som meg, så har ikke så mye å si da!

Sånn ellers, fikk mld på facebook av min kjære eks idag...

Han hadde visst drømt om meg og at jeg spilte fiolin, jeg hadde lært meg sangen møkkamann, og jeg kledde å spille fiolin :ler:

"Alt kler den smukke vet du kjære ;)" sa jeg da :ler:

Så prata vi litt om hva som skjedde om dagen, og så spurte han plutselig om jeg hadde hatt det fint i Oslo! Da ble jo jeg litt satt ut og begynte å overanalysere hele greia...

Svarte at jeg hadde hatt det bra, sa litt om hva som skjedde.. Han hadde visst blitt så glad på mine vegne da han så (på face på lørdag) at jeg var med noen! Faktisk.

Fortalte jo da at jeg hadde funnet en random på Ensiferum konserten, og da sa han at han var stolt av meg, fordi jeg var/er ikke den som prøver å bli kjent med folk!

I alle dager.

Vel, det var jo kjempekoselig da, hyggelig å høre :) Er jo koselig at han tenker såpass på meg.

Men jeg vet ikke jeg, jeg tenkte at han kanskje er glad for det fordi da tenker han at jeg kommer meg videre og at det går bra med meg.

Spesielt nå som han er i et nytt forhold..

Kan dere tro det, gikk fra meg etter nesten 6 år, 2mnd senere er det noe nytt..

Nei, jeg bryr meg ikke stort, men jeg gir virkelig ikke det forholdet der lang tid. Jeg kjenner han såpass nå, og det er utrolig dumt av han å hoppe inn i noe nytt tror jeg.

Men men, kan vel bare ønske dem lykke til og se hvordan det går og hvor lenge det varer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...