Gå til innhold

blek\ lys hud

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig spiller hudfargen en rolle. Er så lei av alle disse sjalu kvinnfolkene som skal henge seg opp i hva menn tenner på eller ikke. Jeg liker brun hud. Ikke lys. Noen liker sikkert blek men det er ingen tvil om at litt farge på huden er universelt mer attraktivt.

For noe tull. Jeg har vært i Vietnam, og der er det status å være lys i huden. Kvinnene forsøker i så stor grad som mulig å unngå sol.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig spiller hudfargen en rolle. Er så lei av alle disse sjalu kvinnfolkene som skal henge seg opp i hva menn tenner på eller ikke. Jeg liker brun hud. Ikke lys. Noen liker sikkert blek men det er ingen tvil om at litt farge på huden er universelt mer attraktivt.

For noe tull. Jeg har vært i Vietnam, og der er det status å være lys i huden. Kvinnene forsøker i så stor grad som mulig å unngå sol.

• Liker 2
Skrevet

Foretrekker meg selv bleik, men har en gul undertone i huden så oppnår aldri den porselensfargen. Kjipt. Kan få en fin brunfarge, men gidder ikke, liker ikke, vil ikke. Får masse fregner i samme slengen.

Foretrekker menn som er naturlige, enten det er blek eller brun, så lenge de ikke griller seg i solarium eller smører seg inn i gusjeoransj farge. Ekkelt og ekkelt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest flere tråder her om brunkremer, solarium og solpudder, og menn som foretrekker jenter som er brune. Å være blek eller lys i huden er visst et minus.

Jeg er veldig lys i huden og trives med det. Jeg liker det faktum at jeg har min naturlige hudfarge med friske røde kinn. Jeg vil ikke smøre meg med brunkrem og bruke massevise av solpudder, eller sole meg til jeg får pigmentflekker og til jeg ser ut som en rosin (for ja, soling fører til pigmentflekker og tidlig aldring av huden.) Jeg har null pigmentflekker og har en babymyk hud og jeg vil ikke ødelegge huden min, og vil ihvertfall ikke se ut som en glamourmodell med en altfor brun hud (med skille).

En pen jente vil være like pen, det spiller ingen rolle om hun er brun eller ikke. En jente som har et gjennomsnittlig utseende, vil se ut som en gjennomsnittlig jente med eller uten brunfarge.

Hva mener dere? Brun eller naturlig blek\lys i huden?

Først og fremst - Brun eller naturlig blek/lys i huden?? Den finnes jo jenter som er naturlig brun men var vel skrevet feil fra din side . Hehe måtte bare påpeke det . Jeg er solbrun i huden som regel året rundt men blir lys på vinteren men er fortsatt brunere enn normalt i forhold til nordmenn men så er jeg ikke norsk så det er jo kanskje grunnen til at jeg er sånn . Men jeg er veldig fornøyd med min hud for føler meg personlig mer attraktiv når jeg er solbrun for man ser friskere ut mener jeg . Og jeg syns også at det er utallig pene jenter som er lyse i huden og omvendt så kommer an på smak . Men syns ikke det er så veldig pent med jenter eller gutter som er bleke og blir røde på sommeren . Men er min mening :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker solkrem med solfaktor 30 - Så, ja, liker å være lys i huden. Gjør alt for å ta vare på huden min :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

folk som soler seg alt for mye i solarium er dritstygt.

• Liker 2
Gjest O___o
Skrevet

Arr, merker, appelsinhud, strekkmerker og annet puss synes mye mindre på brun hud enn lys.

Men for min egen del er jeg litt lei jaget om at alle skal være brune, ha løshår og påstøpte negler.

• Liker 1
Skrevet

Penest når folk har farge :)

Skrevet

Jeg syns definitivt blek hud kan være veldig pent. Jeg syns at jeg kler det selv hvertfall.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...