Gå til innhold

Hva har/hadde du dilla på under svangerskapet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med nummer tre, og har i ingen av svangerskapene hatt dilla på noe spesielt.

Hva hadde du dilla på?

I forrige svangerskapet hadde jeg stort behov for fett og søtt.. Spesielt marsipan! gikk mot slutten rundt juletider,så julemarsipan var det hver dag! Ikke rart jeg la på meg nesten 27 kg!

Denne gangen har jeg også behov for søtt men ikke godteri.

Startet med skyr,så bringebær og nå frukt og kaker..

Jenter begge gangene og begge gangene hatt veldig behov for søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I begynnelsen av svangerskapet hadde jeg veldig lyst på appelsiner og appelsinjuice HELE TIDEN! Nå er det ikke noe spesielt. En dag har jeg lyst på salsa, en annen dag har jeg lyst på isbiter. Men jeg drakk pepsi max og spiste cheese doodles hele tiden før og nå frister det ikke i det hele tatt og har ikke spist det i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å få dilla på SNAP and CRACKLE... :klo: Har aldri vært noe fan av det godteriet, men nå synes jeg det er kjempegodt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å få dilla på SNAP and CRACKLE... :klo: Har aldri vært noe fan av det godteriet, men nå synes jeg det er kjempegodt :fnise:

Hva er SNAP og CRACKLE? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swipper

Hva er SNAP og CRACKLE? :klo:

Dette er snap and crackle :D

Edit: Linken funka ikke. Google it så ser du :)

Endret av Swipper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. dilla å dilla..

var avhengig av at alt skulle være iskaldt :) Iskalde rå gulerøtter var/er dødsgodt, kald frukt, iskald melk med oboy :P Liker egentlig ikke brus, men plutselig var jeg gira på 1 glassflaske cola zero med isbiter i uken, gjerne i forbindelse med gravidtreff :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er forresten enig i snap`n crackle :fnise: eneste godteriet jeg spiste.. Åjah! riskrem med bringebærsaus var også et must i helgene, selvfølgelig iskaldt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen bare måtte jeg ha grønne epler og mandariner. Til vanlig liker jeg ingen av delene.

I midten drakk jeg sikkert 3 flasker eplemost med kullsyre til dagen. Mannen kjøpte en kasse til meg før han reiste på jobb sånn at jeg skulle slippe å bære så tungt. :sjenert:

I slutten hadde jeg skikkelig dilla på surt smågodt (æsj! :fnise: ) og kaker.

(Og jeg fikk aversjoner mot kaffe, kylling og taco. :spy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er SNAP og CRACKLE? :klo:

Dette er snap and crackle :D

Edit: Linken funka ikke. Google it så ser du :)

Haha, jeg har faktisk klart å skrive og :fnise: Er jo selvfølgelig Snap and Crackle, evt. Snap n' Crackle :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært gravid, så jeg kan ikke komme med noe på mine vegne. Men mamma spiste Lollipop (isen) hver dag med meg. Og det skyldtes nok også at hun var høygravid på sommeren. Hun har ikke spist en lollipop siden. :fnise:

Ei annen jeg kjenner til måtte ha en bestemt sjokolade fra en bestemt bensinstasjon. Hun kunne kjenne forskjell når den ikke var fra bensinstasjonen, og da måtte mannen hennes kjøpe ny fra den rette bensinstasjonen.

Haha, det er morsomt hvordan man blir påvirket! Håper jeg får dilla på noe sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg måtte ha appelsinjuice, appelsiner og kiwi i starten.

Var heilt gal etter appelsinjuice! Nåde kjæresten om han tok seg eit glas utan å forsikre seg om at der var minst to glas igjen til meg ;-)

No er eg 16 veke på veg, og har ingen spesielle behov. Blir kvalm av tanken på rød fisk (laks, ørret) og det har eg blitt heile tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten hadde jeg kick på klementiner... Slukte sikkert ti om dagen. På slutten var det saftis..friskis var favoritten.

Kaffe, taco, kjøtt og min egen kroppslukt var helt motbydelig i starten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...