Drizzt Skrevet 14. mars 2012 #61 Skrevet 14. mars 2012 Du kommenterer meg og tillegger meg meninger og ytringer ut av det blå. Særlig saklig er du heller ikke med den evinnelige neglefilingen din. Rapporter meg, jeg tåler å bli slettet, så hvis det var en trussel? Jeg rapporterer deg ikke, fordi jeg vil så gjerne lese svaret på spørsmålet - hvorfor forsvarer du utlendinger som raner og banker folk på bussen, mens du er kritisk til utlendinger som har kommet å tigge?
Brunhilde Skrevet 14. mars 2012 #63 Skrevet 14. mars 2012 Jeg rapporterer deg ikke, fordi jeg vil så gjerne lese svaret på spørsmålet - hvorfor forsvarer du utlendinger som raner og banker folk på bussen, mens du er kritisk til utlendinger som har kommet å tigge? Saken er at jeg ikke forsvarer noen som raner og banker folk, det er bare noe du har fått for deg. Jeg tror rett og slett at du har problemer med å forstå det jeg skriver, og det kan jeg ikke gjøre så mye med. Du må gjerne fortsette, både med å spørre, påstå at jeg mener dette og hint og å file negler. Jeg begynner å bli litt lei av deg. Tidligere i kveld var du litt morsom, nå opplever jeg deg som masete. Det er ikke sjarmerende i det hele tatt.
Brunhilde Skrevet 14. mars 2012 #65 Skrevet 14. mars 2012 Neivel, da må jeg bare akseptere svaret ditt fra tidligere at tiggerne er turister og det er forskjellen. Føler du at det ikke er pent når noen andre påstår hva du mener uten at du gjør det? Kanskje kan du tenke deg litt over hvordan det er for andre når du gjør det samme mot dem? Som sagt før, Drizzt, hva du sier til eller om meg bryr meg fint lite. Hva du forstår og ikke forstår bryr meg også lite. Som sagt før, det er ditt tap. Beklager hvis likegyldigheten min sårer deg, men sånn er det nå en gang.
Drizzt Skrevet 14. mars 2012 #66 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Hvilken diskusjon er det snakk om? Les her du Det mest interessante der ble slettet, selvfølgelig. Endret 14. mars 2012 av Drizzt
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #67 Skrevet 14. mars 2012 Les her du Det mest interessante der ble slettet, selvfølgelig. Ah, I see. Det som gjenstår etter slettinga er...frustrerede lesning, for å si det mildt.
Bjørn82 Skrevet 14. mars 2012 #68 Skrevet 14. mars 2012 Ser jo at det ikke er enkelt å være sigøyner i Norge heller. Men også at det å tigge blir et yrke for dem. Innføring av tiggerforbud vil gjøre det enklere for politiet å gjøre noe med problemet. Man vil slippe å få stor tilstrømning av tiggere til Norge, men samtidig vil det på sikt være med på å tvinge folk på skolebenken og etterhvert ut i arbeidslivet. Polen har jo klart det ganske bra, og det er jo veldig mange arbeidsinnvandrere som kommer til Norge ifra Polen og gjør en jobb de får betalt for. Jeg har ikke noen statistikk, men jeg er ganske sikker på at antallet arbeidende sigøynere i Norge er relativt liten. Og det er folk ifra andre nasjoner omkring i schengen området som jobber i Norge som hverken har utdannelse eller kan språket særlig godt.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2012 #69 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Tiggerne kommer seg ikke til Norge på egne midler. De betaler bakmenn store summer for å bli kjørt hit. Så må de betale gjelden sin til bakmennene med det de får i koppene sine. Dette uvesenet ønsker jeg ikke å støtte, så jeg gir ikke. Et tiggeforbud hadde ihvertfall stoppet denne trafikken. Endret 15. mars 2012 av Iah 3
sebastianen Skrevet 15. mars 2012 #70 Skrevet 15. mars 2012 Dersom man ( flertallet ) ønsker kontroll med hvem som kommer inn i norge . Da innfører man grensekontroll, eventuellt kommer seg vekk fra schengen. Dersom samme flertall mener at tigging i gatene er en uting forbyr man tigging. Det er vår rett som suverent land. Jeg synes disse tingene burde innføres . Spesiellt det med grensekontroll.
Gjest Iah Skrevet 15. mars 2012 #71 Skrevet 15. mars 2012 Tråden er ryddet for persondebatt og avsporinger. Iah, mod 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2012 #72 Skrevet 17. mars 2012 Ja, forsøker å få med meg Brennpunkt-sendingene. Synes serien er interessant jeg, og setter et alternativt lys på sakene.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #73 Skrevet 24. mars 2012 ja eg syns det er et kjempe bra programm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå