Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)

Arkana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen lunacia! Så deilig å våkne til sola som skinner inn gjennom vinduet. :-) Nå skal vi dekke frokostbord i stua og se på EastEnders.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Etter å ha sett litt nøyere etter, så viser det seg at jeg har acess på maskinen likevel :oops:

Nå var det bare å finne ut hvordan jeg bruker programmet da :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dessverre ikke hjelpe deg med det. Med samboeren min i huset så tar han seg av alt som har med data å gjøre, jeg lærer ingenting. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Etter å ha sett litt nøyere etter, så viser det seg at jeg har acess på maskinen likevel :oops:

Nå var det bare å finne ut hvordan jeg bruker programmet da :klø:

Jeg hadde acsess på skolen da jeg gikk første året på bibin. Gudbedre for et krøkete program! M$ er og blir M$... *grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmmm, denne dagboka tar definitivt kaka (sikkert ikke så ny den der nei :roll: ) Jeg likte den hvertfall meget godt. Du har ikke noe copyrights på den nei?? :sikle:

Mat og sånnt har jeg greie på, hvertfall å få den dit den skal. Acess og bibn og sånnt, ikke så mye :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ananchel! Takk for hilsen, koselig at du liker dagboken. Ingen copyright her nei, så du kan "stjele", bruke og gi bort oppskriftene som du ønsker. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :vinke:

Føler at jeg har vært borte i flere uker, selv om det bare er siden i går.. :ler:

Kan du fortelle meg litt om acsess? Hvordan får man tak i deT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Føler at jeg har vært borte i flere uker, selv om det bare er siden i går.. :ler:

Kan du fortelle meg litt om acsess? Hvordan får man tak i deT?

Last ned via kazaa eller imesh. søk enten på "acess" eller "office xp" og installer. så har du det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last ned via kazaa eller imesh. søk enten på "acess" eller "office xp" og installer. så har du det :wink:

:Nikke: Hvis du ikke har Office Professional, da følger den med automatisk. Jeg søkte på "access tutorial" på Google og fikk opp en god del sider, de kan sikkert hjelpe dere til å finne ut hvordan du bruker det.

37 flasker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mat og sånnt har jeg greie på' date=' hvertfall å få den dit den skal. Acess og bibn og sånnt, ikke så mye :wink:[/quote']

Bibin = bibliotek- og informasjonsvitenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoulSeek er et genialt nedlastningsprogram, så fort man lærer seg å bruke det skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...