-Fisken- Skrevet 1. juli 2004 #701 Del Skrevet 1. juli 2004 Og hvordan har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #702 Del Skrevet 1. juli 2004 Hvordan har Pashmina det da? Pashmina har det bra. Hun har produsert 34 flasker nå og det blir vel 35 i løpet av kvelden. Hva med Mylien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #703 Del Skrevet 1. juli 2004 Og hvordan har du det? Takk, bare bra. :-) Og du da? Har akkurat spist middag, det ble litt sent ja. Resten av lasagnen spiser vi i morgen, straks samboeren min er hjemme fra jobb skal vi gjøre ukeshandel og så spise raskt før vi drar på kino, så da passer det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 1. juli 2004 #704 Del Skrevet 1. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #705 Del Skrevet 1. juli 2004 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. juli 2004 #706 Del Skrevet 1. juli 2004 God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #707 Del Skrevet 1. juli 2004 God kveld Lunacia. Gjort noe spennende i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 2. juli 2004 #708 Del Skrevet 2. juli 2004 Nattinatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 2. juli 2004 #709 Del Skrevet 2. juli 2004 Tidlig oppe idag.. Bare innom og sier hei og ønsker deg en fin dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. juli 2004 #710 Del Skrevet 2. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. juli 2004 #711 Del Skrevet 2. juli 2004 Mornings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #712 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei Hanne, Mylian og Fisken! Nyyyyyydelig vær i Oslo i dag ( Fisken). Mylian: Jo varmere det er den dagen, jo fortere blir tomatene modne, så da må du innom litt oftere. Min har også vært eksepsjonelt sur de siste dagene. Har ikke sett til henne siden i går kveld. Får vel driste meg til en titt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. juli 2004 #713 Del Skrevet 2. juli 2004 Var det jeg tenkte, at det måtte være noe med været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. juli 2004 #714 Del Skrevet 2. juli 2004 Blæh, det er fint vær her også, Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #715 Del Skrevet 2. juli 2004 Blæh' date=' det er fint vær her også, Arkana [/quote'] Jaja, vi får dele litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #716 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Pashmina var som forventet pottesur, men i allefall var ikke tomatene overmodnet. 4 tomater var helt perfekte. Nydelig vær som sagt, skal bare være inne i dag jeg. Har akkurat dusjet og skal gå og ordne håret nå, sette på en maskin med klær og spise frokost. Jeg føler for å vaske huset i dag, men det har jeg gjort de tre siste ukene også og jeg vil ikke akkurat skjemme bort samboeren min..... Når han kommer fra jobb gjør vi ukeshandelen vår, så skal vi skynde oss å spise resten av lasagnen fra i går før vi kjører og henter en venninne og drar på kino og ser Harry Potter. Jeg og venninna mi skal også på shopping i morgen. Vet ikke om det blir i sentrum (T-banen) eller om vi drar til et kjøpesenter (tar med bilen). Etter å ha testet absolutt alle kjøpesentre rundt Oslo har vi funnet ut at Ski Storsenter definitivt er best. Mulig vi drar dit, vi får se. Endret 28. august 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. juli 2004 #717 Del Skrevet 2. juli 2004 God kveld Lunacia. Gjort noe spennende i dag? Jeg måtte stikke, jeg, fikk så vondt i hodet... I går var jeg og drakk te med en kompis, og så var jeg på KG-treff. Koste meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #718 Del Skrevet 2. juli 2004 Høres veldig koselig ut lunacia. Og nå er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. juli 2004 #719 Del Skrevet 2. juli 2004 Du får gi meg rapport når du kommer hjem fra harry potter-filmen jeg er ikke helt sikker på om jeg gidder å se den før den kommer ut på video, men hvis den er bra, da må jeg få den med meg på kino :-) kos deg i dag arkana! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. juli 2004 #720 Del Skrevet 2. juli 2004 Harry Potter er artig Kos deg i kveld, Arkana! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg