Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)

Arkana

Anbefalte innlegg

Dagen min har vært veldig fin. Rolig og avslappende, laget kjempegod middag og milkshaken var utrolig god. Så har vi spilt litt og nå skal jeg se om det er noe spennende på TV mens jeg spiser en stooooor Stratos helt alene. :sjarmor:

Hva med din dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror dere jeg er sær, eller? Liker ikke ketchup heller! Helst vil jeg ha salt og eddik på pommes fritesen, men det er vanskelig å få tak i malteddik i Norge. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malteddik har jeg aldri smakt.

Hvordan smaker det? :klø:

Joda, dagen min har vært grei.. Men ble litt smådeppa nå som jeg kom hjem.

Men, men, det går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malteddik har jeg aldri smakt.

Hvordan smaker det? :klø:

Godt. ;)

Det er slik eddik man får på pommes fritesen når man bestiller Fish and Chips i Storbritannia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere jeg er sær' date=' eller? Liker ikke ketchup heller! Helst vil jeg ha salt og eddik på pommes fritesen, men det er vanskelig å få tak i malteddik i Norge. :([/quote']

Salt og eddik er godt ja, lærte meg å like det i England. Det var også der jeg lærte meg å like pommes frites med majones på, men det må være engelsk majones ikke Mills-skvip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, har egentlig aldri opplevd at folk spiser majones til der. I Holland, derimot, har jeg sett at majones er tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart, alle spiste majones til pommes frites der. Salt og eddik derimot var mer uvanlig, annet enn fra chip shops da. Men uansett er begge deler veldig godt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en stoooooor dag. I dag har nemlig jeg og min kjære vært sammen i hele 5 år! :hjerter_rundt: Tiden har gått utrolig fort, vi har det så godt sammen. I kveld skal vi ut og spise på Agra på Aker Brygge. Indisk mat. :sikle:

I går ringte svigers og annonserte at de kommer hit i sommer. De kommer i vår første ferieuke (eller den uken samboeren min tar avspasering), som er den eneste uken deres ferie overlapper vår. Jaja, det er to år siden de var her sist, så det er vel greit. Synes det er litt slitsomt bare for de går aldri ut av huset. De er ikke interessert i noe som helst og vil bare sitte inne og røyke (det må de gjøre på balkongen), drikke kaffe og se på NRK. Vi får prøve å lokke dem med ut på noe, får litt fnatt av å være "stengt inne". Det positive med det er at faren til samboeren min er veldig glad i å sette hendene i noe. :sjarmor: Så vi har tenkt å hinte litt om diverse små-oppussingsarbeid som må gjøres. *kremt*

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 5-års jubileet deres!

En :dagensrose: til dere!

Takk! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gratulerer med 5-års dag :hjerter:!!!!

Takk! :blomst_opp: Hvis bare dagen kunne gå litt raskere så han kan komme hjem og vi kan ha en koselig kveld sammen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 5 års dagen deres :hjerter: .

Håper dere får en romantisk og kulinarisk middag ute ikveld.

Kos dere :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...