Arkana Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #581 Del Skrevet 27. juni 2004 Dagen min har vært veldig fin. Rolig og avslappende, laget kjempegod middag og milkshaken var utrolig god. Så har vi spilt litt og nå skal jeg se om det er noe spennende på TV mens jeg spiser en stooooor Stratos helt alene. Hva med din dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. juni 2004 #582 Del Skrevet 27. juni 2004 Tror dere jeg er sær, eller? Liker ikke ketchup heller! Helst vil jeg ha salt og eddik på pommes fritesen, men det er vanskelig å få tak i malteddik i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. juni 2004 #583 Del Skrevet 27. juni 2004 Malteddik har jeg aldri smakt. Hvordan smaker det? :klø: Joda, dagen min har vært grei.. Men ble litt smådeppa nå som jeg kom hjem. Men, men, det går over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. juni 2004 #584 Del Skrevet 27. juni 2004 Malteddik har jeg aldri smakt. Hvordan smaker det? :klø: Godt. Det er slik eddik man får på pommes fritesen når man bestiller Fish and Chips i Storbritannia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #585 Del Skrevet 27. juni 2004 Tror dere jeg er sær' date=' eller? Liker ikke ketchup heller! Helst vil jeg ha salt og eddik på pommes fritesen, men det er vanskelig å få tak i malteddik i Norge. [/quote'] Salt og eddik er godt ja, lærte meg å like det i England. Det var også der jeg lærte meg å like pommes frites med majones på, men det må være engelsk majones ikke Mills-skvip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. juni 2004 #586 Del Skrevet 27. juni 2004 Jøss, har egentlig aldri opplevd at folk spiser majones til der. I Holland, derimot, har jeg sett at majones er tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #587 Del Skrevet 27. juni 2004 Så rart, alle spiste majones til pommes frites der. Salt og eddik derimot var mer uvanlig, annet enn fra chip shops da. Men uansett er begge deler veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. juni 2004 #588 Del Skrevet 28. juni 2004 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #589 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) I dag er en stoooooor dag. I dag har nemlig jeg og min kjære vært sammen i hele 5 år! Tiden har gått utrolig fort, vi har det så godt sammen. I kveld skal vi ut og spise på Agra på Aker Brygge. Indisk mat. I går ringte svigers og annonserte at de kommer hit i sommer. De kommer i vår første ferieuke (eller den uken samboeren min tar avspasering), som er den eneste uken deres ferie overlapper vår. Jaja, det er to år siden de var her sist, så det er vel greit. Synes det er litt slitsomt bare for de går aldri ut av huset. De er ikke interessert i noe som helst og vil bare sitte inne og røyke (det må de gjøre på balkongen), drikke kaffe og se på NRK. Vi får prøve å lokke dem med ut på noe, får litt fnatt av å være "stengt inne". Det positive med det er at faren til samboeren min er veldig glad i å sette hendene i noe. Så vi har tenkt å hinte litt om diverse små-oppussingsarbeid som må gjøres. *kremt* Endret 28. august 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 28. juni 2004 #590 Del Skrevet 28. juni 2004 Grattis med 5-årsdagen Kos dere med indisk, delicious mat! Klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #591 Del Skrevet 28. juni 2004 Takk for hilsen Chanela! Indisk mat er nyyyyydelig. Gleder meg allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. juni 2004 #592 Del Skrevet 28. juni 2004 Gratulerer med 5-års jubileet deres! En :dagensrose: til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #593 Del Skrevet 28. juni 2004 Gratulerer med 5-års jubileet deres! En :dagensrose: til dere! Takk! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. juni 2004 #594 Del Skrevet 28. juni 2004 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #595 Del Skrevet 28. juni 2004 Gratulerer så mye! Takk til deg også Fisken. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiah Skrevet 28. juni 2004 #596 Del Skrevet 28. juni 2004 Gratulerer med 5-års :hjerter:dag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #597 Del Skrevet 28. juni 2004 Gratulerer med 5-års dag !!!! Takk! :blomst_opp: Hvis bare dagen kunne gå litt raskere så han kan komme hjem og vi kan ha en koselig kveld sammen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 28. juni 2004 #598 Del Skrevet 28. juni 2004 Gratulerer med 5 års dagen deres . Håper dere får en romantisk og kulinarisk middag ute ikveld. Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #599 Del Skrevet 28. juni 2004 Takk Betty! :blomst_opp: Jeg er sulten allerede jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. juni 2004 #600 Del Skrevet 28. juni 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...1254741#1254741 Håper du koser deg i dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg