Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)

Arkana

Anbefalte innlegg

SAnt det :wink:

Men anbefaler deg å høre på musikk mens du går.

Helst noe du blir i treningshumør av!

Jeg hører på Marilyn Manson :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for så mange fine oppskrifter Arkana! Nå skal jeg enten lage kanelboller eller fylte horn, har ikke helt bestemt meg ennå. Men uansett er det etter inspirasjon fra deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for så mange fine oppskrifter Arkana! Nå skal jeg enten lage kanelboller eller fylte horn, har ikke helt bestemt meg ennå. Men uansett er det etter inspirasjon fra deg  :wink:

Begge to er i allefall snaskens. :sikle: Hyggelig at jeg skaper inspirasjon. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Arkana :)

Stikker innom din appetittvekkende dagbok med en stor :blomst_opp: .

Mye godt og velge i her :sikle:

:vinke: fra Betty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min har endelig satt foten ned når det gjelder overtid på jobb. Han har spart opp over 200 avspaseringstimer (enda det står i kontrakten at de bare har lov til å ha knapt halvparten), men han får jo aldri tatt dem ut fordi det alltid er noe å gjøre. :forvirret: En dag i forrige uke jobbet han fra 8 om morgene til 2 på natta. :overrasket: Avdelingslederen ble først litt sur, men skjønte etterpå at han jo hadde rett. Så nå har han bestemt seg for å ta en hel uke avspasering, nemlig uken før ferien vår, slik at vi har hele 4 ukers sommerferie sammen i år! :hoppe: Det ser jeg veldig fram til. Skal bli deilig å kunne slappe av sammen før jeg skal begynne å studere igjen og han trenger å hvile godt ut etter et hektisk år på jobb. :)

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da!! med så mye ferie sammen altså :wink: utrolig arbeidssom han sambo var da! enhver arbeidsgiver sin drøm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når jobb og hobby går i ett vet du. Og han liker jo jobben sin og ønsker at prosjektene skal gå i havn i tide og slikt. Min mening er at han ofrer mer enn firmaet gir igjen, hadde han enda fått overtidsbetalt skulle jeg ikke sagt så mye, men avspasering som bare hoper seg opp synes jeg ikke så mye om. Jeg måtte gi ham et lite spark bak da, har sagt lenge at han burde sette foten ned. Og så så han et par andre som gjorde det samme, så da tok han vel mot til seg og så at verden raste ikke sammen selv om han stod på sitt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hei, Arkana,

Jeg ville si at det er veldig fint å ha deg her på KG :) alltid når det gjelder mat, kommer du med gode og fornuftige forslag, og du bidrar også til å få endel diskusjoner ned på jorda igjen!

Go, girl, go!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen Ethereal! Ønsker deg fortsatt god torsdag og snart god helg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morn, morn :)

Trodde du pleide å sove leeeeenge jeg? :klø:

Jo, helst gjør jeg det. Men jeg skal på jobb i dag. :Gjesp: Heldigvis bare en veldig kort dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo takk :wink:

Skal faktisk trene om under en time, step.

Tenk at jeg har på vekkeklokke i sommerferien for å trene :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Ja, det orker ikke jeg i allefall. Jeg ser fram til 4 uker uten vekkerklokke og stress. Vel, i London kommer vi nok ikke til å dra oss da.

Nå er det endelig helg. Jeg leser vanligvis ikke dameblader og slikt, men på vei hjem fra jobb kjøpte jeg Cosmo og Marie Claire. Jeg liker ikke moteblader og synes det er for mye mote og reklame i begge disse, men til forskjell fra de fleste andre bladene har de en del seriøse og interessante artikler. Bladet er altfor dyrt i Norge, i England pleide jeg å kjøpe det oftere, for det var mye billigere. Men, nå er jeg sulten. Skal lage meg en minibaguette med salat, majones, purre, skinke og ost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam! :D

London.. Jeg vil også :-(

Sånne blader kjøper jeg sjeldent jeg også. Men elsker de, er så mange fine reklamer for parfymer og sånt. River ut sidene og henger de opp på veggen, jeg :ler:

HVa jobber du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...