Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)

Arkana

Anbefalte innlegg

Sånn, da var alt på listen, unntatt rydde skrivebordet, gjort. Samboeren min ringte og blir et par timer sen. Men når han kommer blir det ukeshandel og så skal vi grille. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -eline-

Flink du har vært :klappe:

Kos deg med grillinga! Her blir det og grilling i kveld, har litt for mye kylling i fryseren og har kjøpt inn masse snæksne grønnsaker og skal mekke potetsalat og greier :-D

Ha en flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du har vært  :klappe:

Kos deg med grillinga! Her blir det og grilling i kveld, har litt for mye kylling i fryseren og har kjøpt inn masse snæksne grønnsaker og skal mekke potetsalat og greier :-D

Ha en flott helg! :klem:

Ja, føler meg litt stolt. Nå skal jeg ha en rolig helg med god samvittighet. :)

Kylling med potetsalat! :sikle:

Ha en fin helg du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilo!

Har ikke du hatt noen eksamener dette semestert eller :sjenert:

Eller er det bare jeg som syns det er noe dritt sånn at jeg må skrive så masse om det i dagboka? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilo!

Har ikke du hatt noen eksamener dette semestert eller :sjenert:

Eller er det bare jeg som syns det er noe dritt sånn at jeg må skrive så masse om det i dagboka? :ler:

Jo, jeg er ferdig jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldiggris!

Gikk det bra?

:Nikke:

Nå må du endelig spise litt is og slappe litt av i helga selv om du har eksamen i neste uke også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig med sommervær! Vi sov til 13 i dag og spiste god frokost sammen. Vi har nettopp vært en snartur på butikken og kjøpt is (to is, hver..... :sjenert:). Gleder meg til å grille senere i dag. I morgen kommer Mamma. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå og leste til kl 5 i morges! Og våknet halv tolv (ikke så mye søvn til en fridag å være!) og leste videre til halv ett. Nå står samboeren min på kjøkkenet og lager frokost til oss. Bløtkokte egg, rundstykker, chorizo, gode oster, italiensk salat. :sikle:

Broren min kommer og spiser pizza med oss, etterpå henter vi Mamma. Skal bake Bounty-kake nå etter frokost. Håper det ikke blir altfor stygt vær i morgen siden vi skal ta en tur til byen og shoppe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
:sikle: Det hørtes veldig godt ut! Frokosten altså. ;)

Enig! Hørtes veeeldig godt ut :-D

...jeg vil også ha samboer som jeg kan ha slike late og gode søndager sammen med :sjenert: Jaja, i det minste så vil vi bo i samme land i år, det blir vel samboerskap etterhvert.

Får håpe været holder seg i morgen da, er ikke mye morsomt å shoppe i striregn...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: til Saeria, -eline- og søndagsengel? som har vært så snille og lagt igjen hilsen hos meg. :blomst:

I dag er Mamma på møte og skal spise middag med en venninne senere i kveld. Samboeren min er plukket ut til bøllekurs med jobben og overnatter dermed på hotell, så de skal nok kose seg med god middag og slikt. Siden Mamma har helt fri fra møter i morgen, og jeg har sommerferie, og det ikke er noen samboer til å jage oss i seng fordi han skal på jobb tidlig skal vi dermed være oppe leeeenge i kveld, spise snop og potetgull (og Mamma skal kjøpe oreo cake på veien hjem fra middagen) og spille Carcassonne. *gleder seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bøllekurs? :overrasket:

Ja, må innrømme at jeg ikke er helt sikker på hva det dreier seg om. Sikkert noe om hvordan man skal takle umulige kunder. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vasket og hengt opp klær, ryddet i bøkene mine, ryddet i kottet og bakt sjokolademuffins (ny og uprøvd oppskrift, har akkurat tatt dem ut av ovnen og er spent på om de er gode). Holder på å skrive ukemeny siden vi skal gjøre ukehandel senere i dag. Startet dagen med en nydelig og enkel fruktdrikk, rett og slett frosne jordbær kjørt i blender sammen med appelsinjuice. Søt og god og med konsistens nesten som sorbet. Jeg er ikke så veldig glad i vanlige smoothies, synes rett og slett det blir for surt med yoghurt i, men rene fruktsmoothies er kjempegodt. :sikle:

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...