Arkana Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #4441 Del Skrevet 16. juni 2006 Sånn, da var alt på listen, unntatt rydde skrivebordet, gjort. Samboeren min ringte og blir et par timer sen. Men når han kommer blir det ukeshandel og så skal vi grille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2006 #4442 Del Skrevet 16. juni 2006 Kose dere med grilling i kveld! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 16. juni 2006 #4443 Del Skrevet 16. juni 2006 Flink du har vært Kos deg med grillinga! Her blir det og grilling i kveld, har litt for mye kylling i fryseren og har kjøpt inn masse snæksne grønnsaker og skal mekke potetsalat og greier :-D Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #4444 Del Skrevet 16. juni 2006 Flink du har vært Kos deg med grillinga! Her blir det og grilling i kveld, har litt for mye kylling i fryseren og har kjøpt inn masse snæksne grønnsaker og skal mekke potetsalat og greier :-D Ha en flott helg! ← Ja, føler meg litt stolt. Nå skal jeg ha en rolig helg med god samvittighet. Kylling med potetsalat! Ha en fin helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. juni 2006 #4445 Del Skrevet 16. juni 2006 Heilo! Har ikke du hatt noen eksamener dette semestert eller Eller er det bare jeg som syns det er noe dritt sånn at jeg må skrive så masse om det i dagboka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #4446 Del Skrevet 16. juni 2006 Heilo! Har ikke du hatt noen eksamener dette semestert eller Eller er det bare jeg som syns det er noe dritt sånn at jeg må skrive så masse om det i dagboka? ← Jo, jeg er ferdig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 16. juni 2006 #4447 Del Skrevet 16. juni 2006 Heldiggris! Gikk det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #4448 Del Skrevet 16. juni 2006 Heldiggris! Gikk det bra? ← Nå må du endelig spise litt is og slappe litt av i helga selv om du har eksamen i neste uke også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #4449 Del Skrevet 17. juni 2006 Det er så herlig med sommervær! Vi sov til 13 i dag og spiste god frokost sammen. Vi har nettopp vært en snartur på butikken og kjøpt is (to is, hver..... ). Gleder meg til å grille senere i dag. I morgen kommer Mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juni 2006 #4450 Del Skrevet 17. juni 2006 Kose dere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #4451 Del Skrevet 18. juni 2006 Lå og leste til kl 5 i morges! Og våknet halv tolv (ikke så mye søvn til en fridag å være!) og leste videre til halv ett. Nå står samboeren min på kjøkkenet og lager frokost til oss. Bløtkokte egg, rundstykker, chorizo, gode oster, italiensk salat. Broren min kommer og spiser pizza med oss, etterpå henter vi Mamma. Skal bake Bounty-kake nå etter frokost. Håper det ikke blir altfor stygt vær i morgen siden vi skal ta en tur til byen og shoppe litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2006 #4452 Del Skrevet 18. juni 2006 Det hørtes veldig godt ut! Frokosten altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 18. juni 2006 #4453 Del Skrevet 18. juni 2006 Det hørtes veldig godt ut! Frokosten altså. ← Enig! Hørtes veeeldig godt ut :-D ...jeg vil også ha samboer som jeg kan ha slike late og gode søndager sammen med Jaja, i det minste så vil vi bo i samme land i år, det blir vel samboerskap etterhvert. Får håpe været holder seg i morgen da, er ikke mye morsomt å shoppe i striregn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. juni 2006 #4454 Del Skrevet 20. juni 2006 Håper du koser deg med besøk av mamma'n din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #4455 Del Skrevet 20. juni 2006 til Saeria, -eline- og søndagsengel? som har vært så snille og lagt igjen hilsen hos meg. I dag er Mamma på møte og skal spise middag med en venninne senere i kveld. Samboeren min er plukket ut til bøllekurs med jobben og overnatter dermed på hotell, så de skal nok kose seg med god middag og slikt. Siden Mamma har helt fri fra møter i morgen, og jeg har sommerferie, og det ikke er noen samboer til å jage oss i seng fordi han skal på jobb tidlig skal vi dermed være oppe leeeenge i kveld, spise snop og potetgull (og Mamma skal kjøpe oreo cake på veien hjem fra middagen) og spille Carcassonne. *gleder seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. juni 2006 #4456 Del Skrevet 20. juni 2006 Bøllekurs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #4457 Del Skrevet 20. juni 2006 Bøllekurs? ← Ja, må innrømme at jeg ikke er helt sikker på hva det dreier seg om. Sikkert noe om hvordan man skal takle umulige kunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. juni 2006 #4458 Del Skrevet 20. juni 2006 Ah! Sånn å forstå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #4459 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) I dag har jeg vasket og hengt opp klær, ryddet i bøkene mine, ryddet i kottet og bakt sjokolademuffins (ny og uprøvd oppskrift, har akkurat tatt dem ut av ovnen og er spent på om de er gode). Holder på å skrive ukemeny siden vi skal gjøre ukehandel senere i dag. Startet dagen med en nydelig og enkel fruktdrikk, rett og slett frosne jordbær kjørt i blender sammen med appelsinjuice. Søt og god og med konsistens nesten som sorbet. Jeg er ikke så veldig glad i vanlige smoothies, synes rett og slett det blir for surt med yoghurt i, men rene fruktsmoothies er kjempegodt. Endret 22. juni 2006 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 22. juni 2006 #4460 Del Skrevet 22. juni 2006 :hår: Okeiokei! Trenger ikke rope!! Noen som har kommet borti en knapp her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg