maiia Skrevet 12. januar 2005 #2261 Skrevet 12. januar 2005 Mmmm.... det hørtes godt ut. Tror jammen jeg skal lage det til middag i morgen! Kan man fryse dem og varme dem i mikroen? Er dessverre ingen racer på kjøkkenet og tenkte det var kjekt når man har dårlig tid....
Arkana Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #2262 Skrevet 12. januar 2005 Ja, du kan fint fryse og varme i mikroen. Det eneste er at osten kan bli litt rar når den har vært stekt og så fryst og tint igjen, men det er smakssak. Evt kan du kutte ut osten om du har planlagt å fryse dem.
maiia Skrevet 12. januar 2005 #2263 Skrevet 12. januar 2005 Ok, takk! Hadde egentlig tenkt å lage kyllingtortilla i dag, men jeg får ikke denne oppskriften ut av hodet ( ) - så jeg tror dette blir middagen i dag. Dessuten har jeg jo allerede ingrediensene.
Arkana Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #2264 Skrevet 12. januar 2005 Ja, de er gode som middag (populært blandt barn) når vi har lyst på noe annet. Forresten er dette en veldig fin oppskrift å bli kvitt rester av gryterett på, f.eks. kjøttsaus fra spaghetti eller chili con carne er to ting som er nydelig å bruke som fyll her.
Arkana Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #2265 Skrevet 12. januar 2005 Jeg har forresten 1 års dag i dag! Nå blir det fest med mexicosnurrer, kanelboller og pærebrus. Nå må dere bare forsyne dere. :-) :hoppe:
maiia Skrevet 12. januar 2005 #2266 Skrevet 12. januar 2005 Gratulerer med et år på KG! Kos deg med festmenyen!
søndagsengel? Skrevet 12. januar 2005 #2267 Skrevet 12. januar 2005 Gratulerer!! Skåler i pærebrus jeg da
Lythande Skrevet 12. januar 2005 #2269 Skrevet 12. januar 2005 Gratulerer med et år og vel overstått eksamen.
KalloRilla Skrevet 13. januar 2005 #2270 Skrevet 13. januar 2005 En latter forlenger livet, og det har jeg tenkt å hjelpe deg med nå En mann går omkring og kikker i hyllene i et supermarked. Det er tydelig at det er noe han leter etter, så en av betjeningen går bort til ham og spør hva han ser etter. - Jeg skal ha tamponger til min kone. Hun viser ham hvor han skal lete. Litt etter kommer han til kassa med en stor pose bomull og et hyssingnøste, og hun spør: - Skulle ikke du ha tamponger? - Jo, men jeg ba min kone kjøpe sigaretter for meg i går, og hun kom hjem med tobakk og sigarettpapir, for det er jo sååå mye billigere å rulle dem selv.
Arkana Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #2272 Skrevet 13. januar 2005 (endret) Den var god! I dag sov jeg til halv ett! Det var aldeles herlig. Kunne egentlig godt sovet enda lengre, men jeg fant ut at jeg gjerne ville gjøre noe annet enn å sove i dag. Har en del ryddeplaner (de som fristet meg så veldig da jeg leste på eksamen, alt er bedre enn det ), og jeg skal bake en sjokoladekake, og ellers ikke anstrenge meg det grann! Endret 31. august 2005 av Arkana
Arkana Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #2273 Skrevet 14. januar 2005 (endret) Da var det helg igjen! I kveld skal min kjære og jeg ut og spise deilig indisk middag på Zaika (som vi har funnet ut er like bra som, og på enkelte områder faktisk bedre enn, Agra. Kokken deres jobbet på Agra før). Det ser jeg veldig fram til, de har aldeles nyyydelig mat. Og så skal vi se The Grudge på kino. Jeg skal straks en snartur på butikken og kjøpe grillet kylling og fersk baguette, har så lyst på baguette med kyllingsalat til frokost/lunsj. Helt enkelt, bare grillet kylling i biter med hakket løk, mais og majones. Og så litt salat under da. *nam* Så skal jeg vaske litt klær og vaske badet tenker jeg, hvis jeg gidder. Endret 31. august 2005 av Arkana
søndagsengel? Skrevet 14. januar 2005 #2274 Skrevet 14. januar 2005 The Grudge har jeg også lyst til å se!! Men den ser så forferdelig skummel ut at jeg ikke vet om jeg tør å se den på kino :oops:
Arkana Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #2275 Skrevet 14. januar 2005 Hehe, jeg er ikke så veldig glad i grøssere på kino (selv om jeg elsker grøssere), det blir så altoppslukende, man kan ikke se vekk om det er noe skummelt. Og så kan jeg ikke krype i armkroken til samboeren min, så helst vil jeg se dem hjemme. Men i dag hopper jeg i det.
Rio Skrevet 14. januar 2005 #2276 Skrevet 14. januar 2005 Er nok best å se den hjemme Den var litt creepy, og diverse lyder fester seg på hjerna etterpå. Du skjønner hva jeg mener senere Lykke til
Arkana Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #2277 Skrevet 14. januar 2005 Tenker du på den froskeaktige lyden (litt som en laaaang rap)? Så traileren og der var det en sånn lyd hele tiden. Håper jeg får sove i natt.
Arkana Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #2278 Skrevet 14. januar 2005 (endret) Skal si den filmen var skummel ja! Den som sa at The Ring var barnemat hadde helt rett. Jeg skvatt skikkelig flere ganger, og de var "flinke" til å ha slike skvett når man minst ventet det, altså uten sånn musikk som bygger seg opp slik at man vet hva som kommer. :hår: Men, det kommer ikke til å gå ut over nattesøvnen min. Maten etterpå var aldeles nydelig. Mør og god butter chicken og de har den beste kulfien jeg har smakt! Så det har vært en flott kveld. Endret 31. august 2005 av Arkana
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2005 #2279 Skrevet 14. januar 2005 Den filmen kan ikke jeg se.Om jeg skal ha noe slags håp om å få sove resten av året er det klokest å la være.Ikke har jeg sett the ring heller. Fikk litt problemer av Signs jeg da for ikke å snakke om Villmark og The blair wichpr.. Nei,jeg holder meg til det romantiske klissklasset mitt jeg tenker jeg Håper du får ei kjempe fin helg Arkana :blomst_opp:
Bokalven Skrevet 15. januar 2005 #2280 Skrevet 15. januar 2005 I kveld skal min kjære og jeg ut og spise deilig indisk middag på Zaika (som vi har funnet ut er like bra som, og på enkelte områder faktisk bedre enn, Agra. Kokken deres jobbet på Agra før). Det ser jeg veldig fram til, de har aldeles nyyydelig mat. Jeg elsker indisk mat, men kjenner ikke til noen av de restaurantene. Hvor ligger de? Har vært på noen indiske i Oslo, men ingen av de, så vidt jeg vet.
Fremhevede innlegg