Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)


Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Min kjære ringte kl 14 og lurte på hvordan jeg hadde det (:hjerte:). I tillegg hadde han glemt å si at han har utrulling i kveld og kommer ikke hjem før rundt 20. Det passer meg egentlig bra. Det er vanskelig å lese kjedelig pensum når han slenger i sofaen og smatter sjokolade mens han ser på morsomme TV-programmer. :roll:

Endret av Arkana
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
:frustrert: :evil: :sjokkbla::grine::sjokkert::sinna::sur: Endret av Arkana
Skrevet (endret)

I dag føler jeg meg mye bedre. Nesa er nesten ikke tett lenger, og hosten er så godt som borte. Litt sår under nesa da etter all snytingen i går, men det går fort over. Smører med germolene så blir det bra. Utrullingen til samboeren min tok litt lengre tid enn ventet i går, han var ikke hjemme før over 22. Derfor tok han seg den frihet å sove helt til 9 i morges, så da gjorde jeg også det. Sov veldig godt faktisk, selv om jeg våknet med jevne mellomrom pga tørre lepper/tørr munn (dett i desa) og måtte drikke vann, og pga alt vannet måtte jeg på do 3 ganger også. :roll: Men det gjorde susen, så aldeles herlig å føle seg uthvilt, etter to dager med lite søvn.

Endret av Arkana
Skrevet

Jeg bruker kleenex med balsam. Genial oppfinnelse! :)

Skrevet

Ønsker deg fortsatt god bedring! :)

Skrevet
Jeg bruker kleenex med balsam. Genial oppfinnelse! :)

Absolutt! :Nikke: Vet ikke hva jeg skulle gjort uten.

Skrevet
Ønsker deg fortsatt god bedring! :)

Takk, lenge siden jeg har hørt fra deg! Forkjølelsen er på vei bort nå, føler meg så bra at jeg tror jeg kommer meg gjennom eksamen på fredag uten å nyse, snufse, hoste eller snyte meg hver 5. minutt.

Det er så herlig å kunne smake noe nå. Alt jeg spiste i går var totalt smakløst. Den kjempegode suppen kjente jeg ingenting av, annet enn at den var litt hot. Og den kalde gode colaen jeg skulle nyte på kvelden var ikke annet enn litt søt sprudling i munnen.

Skrevet (endret)

Jeg føler meg noen ganger helt skrullete når det gjelder pusen vår. Flere ganger om dagen, gjerne en gang i timen, jeg bare bort å nusse litt på henne, stryke over pelsen og si noen godord. Og hun åpner øynene og gir fra seg et søtt lite fornøyd grynt eller mjau. Og skulle det gå for lang tid mellom disse kosene, så hører jeg straks noen mjau bak meg og der står hun på bordet klar til å hoppe i armene mine for en liten kos i armkroken. :hjerte: Jeg får bare ikke nok av henne. :)

Endret av Arkana
Skrevet (endret)

HELG HELG HELG

Å du all vide verden så herlig å være ferdig med denne &"%"#(&"# eksamen. Det gikk faktisk ikke så verst, til tross for denne helvetesuka med forkjølelse, dårlig søvn, gråten i halsen, utrolig kjedelig pensum osv osv. Nå skal jeg unne meg en helg i fred og ro før jeg har eksamen på onsdag, den er jeg heldigvis ikke spesielt bekymret for. I kveld får jeg besøk av en venninne, vi skal spise taco og skravle og ta livet med ro. :hoppe:

Endret av Arkana
Skrevet

GRATULERER!!! Vet hvor deilig det er å være ferdig med eksamen!! :-) Kos deg og slapp av i helga da!

Skrevet

Åh, så deilig å sove leeenge! Våkne kl 13 i dag, herlig uthvilt etter en slitsomt uke. Vi har vært og handlet i dag, nå står min hjemmelagede quiche lorraine i ovnen, det er dagens middag.

Broren min skal sannsynligvis flytte hit til Oslo de nærmeste ukene! De to beste vennene hans flytter hit, så da fikk han lyst til å være med. Og med problemer med å finne seg jobb i hjembyen vår var jo det greit. Skal bli fint å få ham så nært, kunne se ham litt oftere. Men jeg sender en tanke til Mamma som blir helt alene i det store huset, bare med katten. Tror ikke det hjelper på savnet etter Pappa. Men jeg vet hun aldri ville "tillatt" at vi ble værende der for hennes skyld, vi må jo leve livet vårt. Hun kommer heldigvis hit rett som det er, og det er flott. Broren min blir vel ikke værende her så veldig mange år tenker jeg, han ønsker egentlig å bo i hjembyen og kjøpe huset vårt når Mamma flytter til Frankrike. Men det blir spennende for ham å få en slik erfaring.

Skrevet

:) Hei og godt nytt år!

Gratulerer med overstått eksamen!

:klem: Ingvild

Skrevet
:) Hei og godt nytt år!

Gratulerer med overstått eksamen!

:klem: Ingvild

Tusen takk! Godt nytt år til deg også. :klem:

Skrevet

Nå er jeg stappmett på deilig quiche lorraine. Det er lenge siden vi har hatt det, og hele uka har jeg tenkt på at når jeg er ferdig med eksamen og har tid til matlaging (hele denne uka har vært preget av mat som kan lages med minimalt strev) så skal jeg lage quiche. Det smakte fortreffelig! Nå har vi spilt litt spill sammen og straks skal vi slenge oss i sofaen med brus, potetgull, sjokolade og pus og se på Flukten fra Hønsegården.

Skrevet

Du er herved invitert på feiring av min 100. side. Velkommen skal du være.

Skrevet (endret)
Du er herved invitert på feiring av min 100. side. Velkommen skal du være.

:bukke: :blomst:

Endret av Arkana
Skrevet (endret)
Hallu :-D

Hallu! :vinke:

Endret av Arkana
Skrevet

Heisann.

Titter innom for å ønske deg en fin søndag!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...