søndagsengel? Skrevet 2. november 2004 #1981 Skrevet 2. november 2004 Da vi omsider møttes igjen brukte vi ½ time på å finne ut at vi ikke kunne gjøre våre oppgaver fordi noen av de andre ikke hadde gjort sitt' date= og det måtte gjøres før alle vi andre kunne gjøre vårt. Kjenner meg igjen her, og det er sååå irriterende!!!!!!!! :evil:
Arkana Skrevet 3. november 2004 Forfatter #1982 Skrevet 3. november 2004 (endret) Da var det onsdag. Har prosjektgruppe fra 13-16 (og vi har som sagt ikke fått gjort som som helst fordi de som skulle ha klart all den informasjonen vi andre trengte for å gjøre vårt sitter og gjør det akkurat nå....). Hadde egentlig tenkt å sove legner enn dette, men telefonen ringte kvart over 9 og da var jeg likevel oppe. Sambo har noe greier i kveld, husker ikke hva det var, et eller annet med jobben. Hadde tenkt å lage skikkelig høstmat: hjemmelaget kyllingsuppe og bake urte- og hvitløksbrød til. Jeg gidder ikke det bare for meg, men lager suppa likevel så spiser vi den i morgen, så kan smakene få lov å blande seg over natten, selv skal jeg bare ha en omelett. Jeg må få dratt meg til legen i løpet av neste uke, har ikke så mye paralgin forte igjen og det ligger en resept der og venter på meg. Jeg er jo knapt i sentrum nå for tiden, bare til og fra universitetet og handling gjør vi på CCVest. Nå har jeg kjøpt julekalender også. Har gjemt den i kottet til 1. desember, som ikke er så veldig langt unna nå. Nå skal jeg lage meg frokost: bløtkokt egg, rundstykke og tomat. Endret 31. august 2005 av Arkana
Gjest baby-E Skrevet 3. november 2004 #1983 Skrevet 3. november 2004 Hei hei! Nå er jeg endelig tilbake for godt! Håper alt står bra til med deg!
Arkana Skrevet 3. november 2004 Forfatter #1984 Skrevet 3. november 2004 Hei hei! Nå er jeg endelig tilbake for godt! Håper alt står bra til med deg! Godt å ha deg tilbake. :-)
Arkana Skrevet 3. november 2004 Forfatter #1985 Skrevet 3. november 2004 På bussen hjem fikk jeg plutselig fryktelig lyst på potatoskins, så jeg måtte bare endre menyen i dag. Det eneste dumme med potatoskins er at det tar så lang tid å lage, og jeg er sulten NÅ. *romle romle* Nå har potetene stått i ovnen i snart 1 time, så de skal heldigvis straks ut. Deles i to og avkjøles en smule før jeg klarer å skrape ut innmaten. Så er det penslet med olje, stek 8 minutter, dryss på ost, stek 5 minutter til. I mellomtiden har jeg sprøstekt litt bacon. Rømme og gressløk blandet jeg sammen straks potetene gikk i ovnen, så fikk det stå og godgjøre seg i mellomtiden. Gleder meg til å spise. I morgen har jeg fri, har fri fredag også da, men det skal være infomøte om 2. avd. så det må jeg gå på. Sambo har fri på fredag, tror han skal titte i dataavd. på Akademika mens jeg har infomøte og så blir det shopping og ukeshandel.
Arkana Skrevet 4. november 2004 Forfatter #1987 Skrevet 4. november 2004 se i dagens rose tråd... Tusen takk!
Arkana Skrevet 4. november 2004 Forfatter #1988 Skrevet 4. november 2004 (endret) Hmm, jeg prøver å få søkt på valgbare kurs for 2. avd, men skjønner ikke så mye av skjemaet. :klø: Og typisk så er hun som har med dette å gjøre borte resten av uka og den andre personen er på kurs. Jaja, heldigvis har jeg to uker på meg. I kveld og i morgen kveld skal sambo på kurs for å bli taekwondo-dommer. Det er litt kult da. Han skal prøve å rive seg løs fra jobben litt tidligere i dag slik at han får spist middag i ro og mak. I morgen har han jo fri så det er greit. Fra mandag får jeg prøve å begynne på semesteroppgaven, best å ikke utsette det altfor lenge. Nå skal jeg spise lunsj: tebriks med hjemmelaget eggesalat. Endret 31. august 2005 av Arkana
-Fisken- Skrevet 4. november 2004 #1989 Skrevet 4. november 2004 Hei sveis! KAnke jeg spise et måltid hos deg en gang?
Gjest StoreSky Skrevet 4. november 2004 #1990 Skrevet 4. november 2004 Hei KG's egen mat-mor! Lager du ALLTID så spennende og god mat..? Fusker du ikke med toro posesuppe o.l..? De sjokoladevafflene du hadde oppskrift på hørtes bare helt
Arkana Skrevet 4. november 2004 Forfatter #1991 Skrevet 4. november 2004 Hei KG's egen mat-mor! Lager du ALLTID så spennende og god mat..? Fusker du ikke med toro posesuppe o.l..? De sjokoladevafflene du hadde oppskrift på hørtes bare helt Jeg spiser posesupper også ja, til og med uten å tilsette noen ekstra småting for å late som om den er min egen. Det blir ikke alltid spennende mat, spesielt ikke på travle hverdager, vi spiser fiskeboller i karrisaus, fiskepinner med potetmos, tomatsuppe med makaroni og kjøttkaker i brun saus nå og da som de fleste andre.
søndagsengel? Skrevet 5. november 2004 #1993 Skrevet 5. november 2004 Hei hei!! Vil bare ønske deg en god helg! :-)
Arkana Skrevet 5. november 2004 Forfatter #1994 Skrevet 5. november 2004 God helg til Fisken og søndagsengel også. I kveld har sambo dommerprøven sin, regner med at han klarer den fint da. Ellers har vi for det meste fri i hele dag, jeg har riktignok orienteringsmøte kl 13, men det bør ikke ta for lang tid. Så skal vi shoppe litt. Tror ikke vi rekker alt i dag hvis vi skal spise før dommerprøven også, så vi tar vel en del i morgen også.
Arkana Skrevet 6. november 2004 Forfatter #1996 Skrevet 6. november 2004 Ha en super helg! Ha en flott helg du også. :-)
Arkana Skrevet 6. november 2004 Forfatter #1997 Skrevet 6. november 2004 (endret) Lørdager er herlige. Sambo klarte prøven sin i går, første skritt mot å bli kampdommer. I dag sov vi leeeenge, koste oss i senga etterpå... Og så lang frokost sammen. Så var det bittelitt shopping og nå skal resten av kvelden nytes. Skal lage biff denne lørdagen også, den står til marinering. I dag skal vi variere litt, ikke ha den vanlige pommes frites'en og peppersausen vi pleier å ha. Istedet skal jeg råsteke potetskiver med hvitløk og annet snadder i. Skal lage hjemmelaget rødvinssaus og diverse grønnsaker til og sambo må selvsagt ha min hjemmelagede champignonstuing. Gleder meg. Er halvveis på juleduken jeg broderer. Vi pleier ikke bruke duker, den eneste vi har er en 17. mai-duk som svigermor broderte, og den husker vi ikke engang å bruke på 17. mai. Men jeg hadde lyst på en juleduk da, så jeg fant en pen en og driver og broderer den nå. Det blir stort sett bare gjort mens jeg ser på TV, for jeg er litt for rastløs til å bare sitte i ro og brodere, må helst gjøre flere ting på en gang. Satt og spilte Sims2, barn nr 15 var akkurat født og sannelig krasjet ikke spillet. Nå må jeg vente en time eller to før jeg gidder spille igjen, tror det var en stund siden jeg lagret. Det tar så lang tid å lagre at det orker jeg ikke gjøre for ofte, men det er min egen skyld da. Endret 31. august 2005 av Arkana
Arkana Skrevet 6. november 2004 Forfatter #1998 Skrevet 6. november 2004 (endret) Klokka 23 en lørdagskveld har jeg vasket microbølgeovnen. Det er ikke verst det. Kom på en morsom ting som skjedde her for flere måneder siden. Vi har aldri hatt problemer med internet, men en dag var den helt borte. Så samboeren min ringte for å høre hva som var galt og det første spørsmålet var om kontakten er i. For et teit spørsmål tenkte han da, og sa selvsagt ja, men han skulle nå sjekke likevel. Og sannelig var ikke kontakten ute (han hadde dratt den ut den natten fordi noen ringte 3 ganger og prøvde å sende en fax). Det må være toppen av dumhet, en IT-konsulent ringer support fordi internet er borte og så er det fordi han selv dro ut kontakten natta før. Endret 31. august 2005 av Arkana
Lythande Skrevet 7. november 2004 #1999 Skrevet 7. november 2004 Det var jo toppen av dumhet spør du meg, men noen ganger så skjer sånt også. Håper du har hatt en fin helg.
Arkana Skrevet 7. november 2004 Forfatter #2000 Skrevet 7. november 2004 Håper du også har hatt en fin helg Lythande. :-) Her har vi tatt livet med knusende ro. Laget kjempegod middag (marinert stekt kylling med ratatouille og couscous), var skikkelig stappmett etterpå og måtte vente litt med desserten. Har sett ukas Eastenders-episoder som jeg alltid glemmer å få med meg på hverdagene, men det er ganske behagelig å slenge seg på sofaen et par timer en søndags formiddag. Vi har vasket og ryddet, vasket også ovnen i dag, det trengtes. Kjenner jeg er trøtt og lei, aner ikke hvorfor. Har bare lyst å legge meg og helst lese litt. Tror jeg skal gjøre det selv om det egentlig er tidlig, for meg da.
Fremhevede innlegg