Gå til innhold

Arkadia (Arkanas lille matkrok)

Arkana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og jeg er en Simmer også. Har alle expansionpacks og gleder meg som en unge til Sims 2 kommer til høsten (må bare oppdatere maskinen min litt først). :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg vilt til Sims 2 kommer!! :hoppe:

Yes! :ler:

Kategorien Sims i Favorittene mine er den absolutt største, jeg har lastet ned vanvittig masse til spillet, det tar evigheter å starte det nå. Det er så mye bare rundt om kring, nye møbler og ting og tang. De aller beste sidene er dessverre stengt eller har blitt betal-sider, men heldigvis har jeg fått rappet det meste før de forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Halloen! Skal gå grundig gjennom kokeboka di den dagen jeg får tid. Masse godt her!! :wow:

Du får ha en gooo' sønda' :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Chanela! Håper du også får en gooooood søndag (og at jeg frister deg skikkelig med kokeboka mi :wink:). :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger hjelp av deg igjen jeg' date= hvem tok med tomaten til europa? vikinger? portugiser? spanjoler?

Jeg fikk aldri helt til dette med å laste ned nye ting til spillet. hadde problemer med registering og å få tingene til å dukke opp i spillet.

Kan sitte i flere timer med sims hvis jeg først begynner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God søndag til deg også Alovera!

Nå er jeg skikkelig stappmett! Har spist nyyydelig biffgryte med hjemmelaget potetmos og resten av sjokoladekaken til dessert. Lurer på om vi skal se Erin Brockovich senere i dag, har sett den før da, men den er vel verdt å se igjen. Kanskje vi spiller Det store norske spillet mens vi ser på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si vaskemaskinen vår har fått jobbe for føden i dag. Har vasket:

en hvit vask 40 grader

en mørk vask 40 grader

en mørk håndklær/sengetøy 60 grader

en hvit håndklær/sengetøy/kluter 60 grader

en rød vask 40 grader

Nå henger det et tonn klær til tørk. Utrolig at to mennesker kan produsere så mye klesvask på så kort tid. :overrasket:

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her var det mye god mat... :wow:

Tror jeg må stikke igjen før du frister meg alt for mye. :ler:

Håper du har hatt en fin helg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Arkana.

Blir helt sulten av og lese dagboken din, og samvittigheten min fikk et skudd for baugen når jeg så hvor mye tøy du hadde vasket..............

Har prøvd og fortrenge vaskekjelleren idag, men må vel til pers i morgen, er jeg redd :roll:

Ha en fortsatt matglad uke :)

:klem: fra Betty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Betty! Takk for hilsen. Vaske klær er greit, ikke så tungt å stappe inn i maskinen (henge opp er verre :roll:) og da har jeg liksom følelsen av å ha gjort noe og en unnskyldning til ikke å ha gjort noe av det tyngre husarbeidet som gulvvasken (*kremt*). Ønsker deg en fortreffelig uke! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...