Cuddlegirl Skrevet 18. mars 2012 #41 Skrevet 18. mars 2012 Dette er kjempeirriterende. For et år siden eller noe, så var jeg såpass eli av en som hele tiden skreiv sånne, så jeg lagde en "parodi-status". Den ble kjempelang, jeg oppsummerte HELE dagen min på den måten. De fleste "tok den" og skjønte hva jeg ville med den. MEn han ene som den var retta til svarte bare "puh.. hørtes ut som en lang og slitsom dag". Så ja, det faila litt. Hahah, god ide! Kanskje det er det jeg burde gjøre
LexSuperior Skrevet 18. mars 2012 #42 Skrevet 18. mars 2012 Hater sånne som må opplyse i detalj om hvor syke de er jeg da.. En for litt siden skrev f.eks. alt i detalj, kjente jeg selv ble litt dårlig når jeg oppdaget den delen der det sto at han hang over do og kastet opp osv. Og dette var heller ikke dagens første status.. 1
Gjest O___o Skrevet 19. mars 2012 #43 Skrevet 19. mars 2012 " Gjør meg klar til jobb " 30 min senere " På jobb " 15 min senere: Check-inn på arbeidsplassen To timer senere " Gleder meg til å bli ferdig på jobb " En time senere " Bare x-antall timer til jeg er ferdig. Hehe" Etter personen er ferdig på jobb; " Hjemme fra jobb! Nå er det middag og sofaen" 1
Gjest Musekatt Skrevet 19. mars 2012 #44 Skrevet 19. mars 2012 " Gjør meg klar til jobb " 30 min senere " På jobb " 15 min senere: Check-inn på arbeidsplassen To timer senere " Gleder meg til å bli ferdig på jobb " En time senere " Bare x-antall timer til jeg er ferdig. Hehe" Etter personen er ferdig på jobb; " Hjemme fra jobb! Nå er det middag og sofaen"
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #45 Skrevet 19. mars 2012 Mest irriterende: noen poster en gråte eller gladsmiley, andre poster et hjerte eller en blunkesmileys tilbake... " vi vet noe ikke du vet" .... Så flere som ikke vet poster: Hva skjer???!! ....de får self ikke svar. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #46 Skrevet 19. mars 2012 Den nest hyppigste er "noe rødt i glasset". Siden det benyttes omtrent i enhver sammenheng, så har jeg etterhvert fått en voldsom lyst til å spørre vedkommende om h*n har vurdert "Anonyme Alkoholikere". (Jeg har så langt greid å motstå fristelsen, og bra er vel det.) Jeg tør heller ikke si noe, men koser meg veldig de få gangene noen tør si fra om håpløse statuser. Spesielt når det er copycatstatuser som tilsynelatende alle tror personen har tenkt ut selv.
Gjest imli Skrevet 19. mars 2012 #47 Skrevet 19. mars 2012 Jeg tør heller ikke si noe, men koser meg veldig de få gangene noen tør si fra om håpløse statuser. Spesielt når det er copycatstatuser som tilsynelatende alle tror personen har tenkt ut selv. Åh, eg har ei på FB som stadig kjem med banale, sentimentale "visdomsord". Greitt viss det er nokre skikkeleg gode, og berre ein gong i mellom, men så og seie kvar dag, og fleire gonger om dagen, gjerne dei same om og om igjen er kanskje litt mykje
Gjest Slowpoke Skrevet 19. mars 2012 #48 Skrevet 19. mars 2012 Jeg har ei som veldig, veldig ofte skriver laaaaange statuser om hvordan dagen har vert og hva hun skal gjøre videre den dagen. Totalt uintressant og ikke noe spesielt bare trivielle hverdagsting som å levere barn i barnehage, husvask osv., men alikevell får denne personen kjempe mange "liker". Ellers er vel de som trener en gjenganger. Har en som trener hver eneste kveld og skriver alltid at han snart skal trene, trener eller har trent. Kan nesten begynne å stille klokka etter statusene hans
Gjest O___o Skrevet 19. mars 2012 #49 Skrevet 19. mars 2012 folk som poster statuser som helt opplagt er myntet på eksen, uten at navnet nevnes og folk da tror det er anonymt. " NOEN FOLK ER SÅ JÆVLIG FALSKE ASS! OG HER HAR JEG BLITT JUGD OPP I TRYNET. KISS MY ASS YOU ASSHOLE HATERÆ SÅ SYKT AZZ OG DESSUTEN SÅ HAR DU SYKT LITEN TISS LIXZOM!!!!!!!!!!!!"
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #50 Skrevet 19. mars 2012 Våknet kl. 10 i dag. Skole fra 12-1 i dag. Helg. Taco til middag. Sitter i leiligheten. Paradise så legge meg. God natt. (1 time senere) God natt. (2 timer senere) God natt. Dagen etter Hvor skjer det? Hvem kjører? Hvem skal drikke i dag? Drikke! SKÅL! Alt fra en og samme person. Og personen får tusenvis av kommentarer og likes. har en slik en på listen min og ;P
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #51 Skrevet 19. mars 2012 samme person på bare noen dager: Uff, blir urolig av å ha hvile dag fra treninga! På høy tid å komme se på trening, søndag e ingen unntak! Ny dag, ny sjangse for å trene enda hardere!! også hver kveld er det x-antall som føler for å si : -natta. -god natt. -tror jeg legger meg ,sov godt facebook folk. -Trøtt tror jeg legger meg zzzzzzz. -Sov godt,jeg legger meg tidlig opp i morgen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå