Gå til innhold

Statuser som er "typiske" gjengangere

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei på vennelisten min som bare syter over alt. Men spesielt over at hun er singel. Og sånne kryptiske statuser som:

As if....

Hvorfor skal ting være så forbanna vanskelig???

Jg vil oxo....

Oppe og ik gråter...happy søndag...

Ensomt,savner en armkrok

Hun er også en stor fan av forkortelser. Ikke blir ik, de og det blir til d osv.

Stakkar, jeg skjønner ikke hvordan hun kan tro at hun får seg en kjæreste når alt hun skriver er hvor fælt alt sammen er...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en bekjent som legger ut bilder av seg selv hele tiden. Det morsomme er at hun ser kliss lik ut på alle bildene, uansett hvilket lys det tatt i og hvem hun står ved siden av. Poserer på nøyaktig samme måte gjør hun også.

Det er litt komisk når hun skriver "Ser utslitt ut etter helga ja!" under et bilde av seg selv, der hun ser akkurat like våken og sminket ut som hun gjorde på bildet hun la ut dagen før fra en fest :gjeiper:

Ah, har en av den typen jeg også. For meg virker det rimelig innlysende at vedkommende bare fisker etter komplimenter.

"wow, du ser jo fresh ut når du er sliten du;)" osv :P

AnonymBruker
Skrevet

Er ei på lista mi som nesten hver dag bruker de samme klisjeene om husarbeid og legging av unger (eventuelt legging av seg selv). Det er morsomt første gang, så blir det egentlig ganske uinteressant. Har stoppet oppdateringer fra den fronten.

Ellers synes jeg de fleste på lista mi har i hvert fall _litt_ varierte statusoppdateringer, utenom når de er gravide, kanskje :)

AnonymBruker
Skrevet

H*n ene skriver bare tull om at h*n skal ut, og ellers peprer med bilder av vannpytter i veien, bilder fra byen som ikke inneholder en dritt å feste blikket på, eller TUSEN bilder fra yndlings-feriestedet. Problemet er at bildene er kopiert fra div nettsteder, altså ikke egne bilder. :natti:

Ellers har jeg et par på lista som ALLTID klager på alt og alle, som at "alle bare snakker dritt om meg, jeg er så lei", "hvorfor kan ikke folk passe sine egne saker?", eller hvor forbannet h*n er, uten selvfølgelig å fortelle noen hva det er som skjer. :kjefte:

Og h*n ene som alltid sier A og ALDRI B! Mange lurer på hva h*n mener, men får aldri et skikkelig, forklarende svar. "Send meg en PM", "Det får vi snakke om når vi møtes". osv..... Faen, kjenner at jeg får spunk! :sur:

• Liker 1
Gjest Herr Drue
Skrevet

Det jeg irriterer meg mest over, er folk som prøver å være morsomme på Facebook. Jeg har slutta å være morsom på Facebook. Det er faktisk ut! Den verste formen synes jeg kommer fra folk som på død og liv skal være motstrøms. Eksempel på det kan være å skrive "god påske" på julaften. Kjenner dere til typen?

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Ei på vennelista mi skriver hver eneste mandag "Ny uke, nye muligheter". Lurer veldig på hvilke muligheter det dreier seg om uke etter uke ;)

Ellers så har jeg skjult et par stykker som virkelig er bare korte i hodet og statusene bærer veldig preg av det.

Skrevet

Åh, sånne som seier A og ikkje B er utruleg irriterande, ja :fnise: Har eit par-tre FB-vener som alltid gjer det...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det jeg irriterer meg mest over, er folk som prøver å være morsomme på Facebook. Jeg har slutta å være morsom på Facebook. Det er faktisk ut! Den verste formen synes jeg kommer fra folk som på død og liv skal være motstrøms. Eksempel på det kan være å skrive "god påske" på julaften. Kjenner dere til typen?

Ååå, jeg har en på vennelista som har gjort en slags greie hvor han titt og ofte skal opplyse om hvor lenge det er til 5. juledag. F.eks " 178 dager til 5. juledag".

Skrevet

For ikkje å snakke om sånne som må meddele det kvar einaste gong dei har trena :ler:

Gjest Bobler
Skrevet

Har ei som daglig i hele graviditeten (fra 7uker) har skrevet hvor lang tid hun har igjen. Så det er en gjenganger, ettersom at jeg hver dag får oppdatering om hvor lenge hun har igjen (en dag mindre enn i gård. Shit! :hakeslepp: Hadde jeg ikke gjettet!)

Nå er heldigvis termin i morgen, men etter ungen er ute så blir det vel: " Nå er X to dager gammel!!" "Nå er X 3 dager og 6 timer gammel!!" osv.

:sukk:

Gjest Andria
Skrevet

Og h*n ene som alltid sier A og ALDRI B! Mange lurer på hva h*n mener, men får aldri et skikkelig, forklarende svar. "Send meg en PM", "Det får vi snakke om når vi møtes". osv..... Faen, kjenner at jeg får spunk! :sur:

Helt enig, veldig irriterende! :fnise:

Gjest Herr Drue
Skrevet

Ååå, jeg har en på vennelista som har gjort en slags greie hvor han titt og ofte skal opplyse om hvor lenge det er til 5. juledag. F.eks " 178 dager til 5. juledag".

Så utrolig teit...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så utrolig teit...

Ja, og dette skjer gjerne flere ganger i uka :gjeiper:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Også har jeg noen ekstremt ivrige bakere på vennelista mi. Tror de baker omtrent hver dag, og da må det opplyses om det i statusen. Det ville vært mer interessant om de oppdaterte: "I dag har jeg ikke bakt!"

• Liker 2
Skrevet (endret)

"Våkne - fikse meg - skole - hjem - til byen - til mormor - være med **** - hjem - slappe av - se på paradise - sove" flere ganger i uka.

.. :kjempesinna:

Endret av Cuddlegirl
Gjest Karm a
Skrevet

Er sikkert morsomt for venninna di å lese statusen sin på kvinneguiden.. ;)

Jeg har noen venner sånn som dine ja. Det er noe herk, og jeg tror jeg skal skjule de fra newsfeeden min. Blir jo så unødvendig irritert, og det er ikke bra for blodtrykket mitt :)

AnonymBruker
Skrevet

"Våkne - fikse meg - skole - hjem - til byen - til mormor - være med **** - hjem - slappe av - se på paradise - sove" flere ganger i uka.

.. :kjempesinna:

Dette er kjempeirriterende. For et år siden eller noe, så var jeg såpass eli av en som hele tiden skreiv sånne, så jeg lagde en "parodi-status". Den ble kjempelang, jeg oppsummerte HELE dagen min på den måten. De fleste "tok den" og skjønte hva jeg ville med den. MEn han ene som den var retta til svarte bare "puh.. hørtes ut som en lang og slitsom dag". Så ja, det faila litt.

Skrevet

Den hyppigste gjengangeren på min vegg er vel "God natt alle sammen", ettersom jeg har minst to venner som føler seg kallet til å ønske "god natt" hver eneste kveld... :fnise: . (Jada, det ER godt ment, det blir bare litt...mye) .

Den nest hyppigste er "noe rødt i glasset". Siden det benyttes omtrent i enhver sammenheng, så har jeg etterhvert fått en voldsom lyst til å spørre vedkommende om h*n har vurdert "Anonyme Alkoholikere". (Jeg har så langt greid å motstå fristelsen, og bra er vel det.)

AnonymBruker
Skrevet

Ei på Facebook har ikke helt forstått betydningen av "@" foran setninger, men hun har skjønt at det er noe man bruker i forbindelse med hvor man befinner seg.

Anne Hansen jobb@

Står det annenhver dag.

• Liker 3
Gjest Karm a
Skrevet

Ei på Facebook har ikke helt forstått betydningen av "@" foran setninger, men hun har skjønt at det er noe man bruker i forbindelse med hvor man befinner seg.

Anne Hansen jobb@

Står det annenhver dag.

Hahaha. Stakkars. Noen bør informere henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...