Gå til innhold

Bruke Law of attraction


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å tiltrekke meg ca 12 millioner kr.

Er det noen som har erfaring fra å tiltrekke seg penger...fungerte det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke direkte penger..

Men jeg har fått mer en jeg kunne forestilt meg i løpet av et år.

Råd til Lappen, bil, eget hus og en mann :rodmer:

Og bedre økonomi enn jeg noen gang har hatt.

Helt sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltrakk du deg alt det iløpet av et år?

Hvordan gikk du frem for å tiltrekke deg det?

Bestemte du deg for at du skulle få det, visualiserte at du allerede hadde det til du tilstlutt fikk det?

Jeg har begynt å visualisere, men aner ikke hvor lang tid det kan ta før ting begynner å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltrakk du deg alt det iløpet av et år?

Hvordan gikk du frem for å tiltrekke deg det?

Hun nevner en mann i sitt innlegg. Med mindre hun lagde en app som tok av i rekordfart eller investerte i en aksje som gikk til himmels, så vil jeg si det er nærliggende at det var en mann med orden på sysakene som var redningen hennes. Det å slå kloa i en velstående mann er mye enklere enn å slite seg ihjel gjennom mange år på universitet/høyskole for så å sitte dag inn og dag ut på et kontor i åresvis. :vetikke:

Hvorfor akkurat 12 mill, TS?

Visualisere suksessen er greit nok. Jeg har mange ganger visualisert et perfekt golfslag rett før jeg selv skal slå det, men det blir liksom aldri slik jeg hadde forestilt meg slaget. : /

Endret av Pene sko...
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spinell

Ble skikkelig oppgitt da jeg nylig leste om en dame som hadde vunnet en hel haug av penger på et pengespill (husker ikke hva). Hun mente for alvor at hun hadde vunnet fordi hun trodde på tankekraft.

Ja, for ingen andre tippere har ønsket sterkt å vinne, lizzm :murvegg:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som skrev innlegg #3.

Har ingenting med mannen å gjøre, alt er mitt og vi har helt adskilt økonomi.

Såklart alle ønsker å vinne, men om du studerer loven om tiltrekningskraft vil du skjønne hvorfor ikke alle vinner.

Det handler om tankemønster, det er ikke bare å si "å, skulle ønske jeg vant".

Du må forestille deg det, tru på det og aldri være i tvil om at det VIL komme til deg.

Det er menneskene som setter begrensningene selv, alt som skal til er en liten tanke hvor du tviler.

Hvorfor er det slik at folk som har mye, ofte får mer, og de flest kjenner vel noen som alltid har ulykke og er syke.

Jeg kjenner ihvertfall en sånn, og når jeg begynte å studere denne personen var det meget fasinerende at den personen alltid snakket om sykdommene, ulykkene og alt det dårlige.

Og så klart, da kommer det.

Nytter ikke å tenke "jeg vil ikke bli syk".

Eneste signalet du sender ut blir da "jeg = syk"

Vrir du litt på det, og fokuserer på "jeg er frisk"...

Skjønner vel hvor jeg vil hen.

Alt det jeg har oppnådd har bare skjedd.

Er liksom ikke slik at det datt masse penger inn på konto, men dører åpner seg og muligheter dukker opp.

Du må bare åpne øynene å se de.

For et år siden når jeg startet skrev jeg ned en liste, bare på gøy..

f.eks

Jeg har hus

Jeg har god og stabil økonomi

Jeg har bil

osv.

Ikke jeg vil ha, jeg ønsker meg, men man må se for seg at man har det, føle det og være sikker.

Prøv.. Les litt mer om det.

Er såklart ikke alle som trur på det, men da vil jeg bare si synd for de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart alle ønsker å vinne, men om du studerer loven om tiltrekningskraft vil du skjønne hvorfor ikke alle vinner.

Det handler om tankemønster, det er ikke bare å si "å, skulle ønske jeg vant".

Du må forestille deg det, tru på det og aldri være i tvil om at det VIL komme til deg.

Jeg har studert statistikk, og skjønner hvorfor ikke alle vinner.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har studert statistikk, og skjønner hvorfor ikke alle vinner.

Selvvsagt.

Men nå handler det ikke om bare lotto.

Kan ikke bestemme måten selv, bare hva du vil ha og så må du stole på at det kommer.

Kanksje fra en plass du aldri hadde tenkt på før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler mer om å være målbevisst enn å sitte og drømme seg bort i et fiktivt utopisk liv.

Når de intervjuet Warren Buffet og spurte om han noen gang var i tvil om sine mål og egenskaper, så svarte han at han aldri noen gang hadde vært i tvil om at han ville nå sine mål i livet. Men for å nå sine mål må man bite tennene sammen og brette opp ermene først. Ingenting skjer om du selv ikke gjør noe. Dette gjelder det aller meste her i livet.

Endret av Pene sko...
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er menneskene som setter begrensningene selv, alt som skal til er en liten tanke hvor du tviler.

Nettopp. Den fattige moren i Afrika med det døende barnet ønsket ikke sterkt nok! Hun er selv 100% ansvarlig for at barnet hennes vil dø. At det er stor mangel på mat i området er hennes feil fullt og helt. Hun ønsket ikke mat sterkt nok!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kan være lurest å statte med mindre summer. Kan for eksempel legge noen kroner på bordet på kjøkkenet og tenke hardt på de i stuen. Er tiltrekningskraften sterk nok da kommer de nok rullende.

Må nok beklage, men jeg blir nærmeat småirritert av den tankegangen. Dette innebærer jo i bunn og grunn at folk som sulter ihjel, eller som lever i ekstrem fattigdom gjør jo det bare fordi de ikke ønsker seg mat nok eller fordi de ikke tenker nok på penger. Ser du ikke at det ikke helt holder vann? Hva i det hele tatt å hevde noe sånt sier om hva du synes om verden!

Joda, det finnes selvoppfyllende profetier, og dette gjør noe med vår atferd, men å tenke at man skal fysisk tiltrekke seg penger bare ved å ønske nok er rett og slett helt på viddene.

Og de merkeligste er jo selvfølgelig de som har funnet 'bevis' på det siden de har vunnet lotto, eller noe annet lignende.

Hvis du vil tiltrekke penger, er nol det beste å ikke bruke tid på new age sprøyt, men heller jobbe hardt mot målene dine.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, det finnes selvoppfyllende profetier, og dette gjør noe med vår atferd, men å tenke at man skal fysisk tiltrekke seg penger bare ved å ønske nok er rett og slett helt på viddene.

Jeg skal fortelle deg en hemmelighet, dette er hemmeligheten bak all overtro og religion og kvasivitenskap: mennesker søker etter mønstre, etter en sammenheng, har en trang til å forstå.

Før vi hadde dagens fysikk og kjemi hadde vi alkymi. Før vi hadde astronomi hadde vi astrologi. Folk har alltid søkt etter mønstre.

Som en annen nevnte lenger opp, en dame vant i lotto og mente det var en selvfølge fordi hun hadde tenkt hardt nok på å vinne. Slik hun oppfatter det var det faktisk en selvfølge, for det er det mønster som hun oppfatter som logisk som hun ser det.

Hilsen en som er skeptisk til alt. Selv til ateisme, selv til moderne vitenskap, til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må være som fetter Anton. Han tar alt som en selvfølge, og fru Fortuna ordner alltid opp og baner hans vei.

Han virker selvsikker og selvgod, men han vet at fru Fortuna ordner opp.

Fetter Anton kan bare strekke ut hånden, så faller det ned en bunke med sedler.

Jeg har nettopp begynt å følge fetter Antons fotspor, og det som AB skrev i innlegg 8(et lykketall, by the way)er så sant som det er sagt.

Har man eksem eller kviser e.l. så skal man tenke " se så fin huden min er!" for man har jo ikke problemhud på hele huden.

Føler man seg syk, skal man tenke "å, så frisk jeg føler meg" for man har jo bedre perioder.

Har man bare 500 kr å leve for i mat på 1 mnd, skal man tenke "Å, så mye penger jeg har å kjøpe mat for", og nyte maten man kan kjøpe. Det fins de som ikke har 1 kr engang ...

Da vil jo livet snu seg, på et vis, og alt vil strømme din vei. Det gjelder å flyte med i strømmen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den eneste måten og anskaffe seg penger på uten ekstra arbeid må være og forbruke mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Indra

Jeg som skrev innlegg #3.

Har ingenting med mannen å gjøre, alt er mitt og vi har helt adskilt økonomi.

Såklart alle ønsker å vinne, men om du studerer loven om tiltrekningskraft vil du skjønne hvorfor ikke alle vinner.

Det handler om tankemønster, det er ikke bare å si "å, skulle ønske jeg vant".

Du må forestille deg det, tru på det og aldri være i tvil om at det VIL komme til deg.

Det er menneskene som setter begrensningene selv, alt som skal til er en liten tanke hvor du tviler.

Hvorfor er det slik at folk som har mye, ofte får mer, og de flest kjenner vel noen som alltid har ulykke og er syke.

Jeg kjenner ihvertfall en sånn, og når jeg begynte å studere denne personen var det meget fasinerende at den personen alltid snakket om sykdommene, ulykkene og alt det dårlige.

Og så klart, da kommer det.

Nytter ikke å tenke "jeg vil ikke bli syk".

Eneste signalet du sender ut blir da "jeg = syk"

Vrir du litt på det, og fokuserer på "jeg er frisk"...

Skjønner vel hvor jeg vil hen.

Alt det jeg har oppnådd har bare skjedd.

Er liksom ikke slik at det datt masse penger inn på konto, men dører åpner seg og muligheter dukker opp.

Du må bare åpne øynene å se de.

For et år siden når jeg startet skrev jeg ned en liste, bare på gøy..

f.eks

Jeg har hus

Jeg har god og stabil økonomi

Jeg har bil

osv.

Ikke jeg vil ha, jeg ønsker meg, men man må se for seg at man har det, føle det og være sikker.

Prøv.. Les litt mer om det.

Er såklart ikke alle som trur på det, men da vil jeg bare si synd for de.

I 2012. Utrolig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har null problemer å forstå behov å tro på å finne svar på det uforklarlige og hvordan historisk utvikling har vært gjennom tidene. Jeg har heller ingen problemer med å innse at moderne vitenskap ikke har forklaring til alt.

Og jeg tror faktisk ikke det bare handler om mønstre, jeg trr det handler også om latskap. Ser ikke at TS nødvendigvis er lat, men det er jo typisk til nåtidens verden: i stedet for å trene vil man få en magisk pille som gjør deg slank, i stedet for å jobbe hardt vil man heller tiltrekke seg penger ved tankekraft, i stedet for å oppnå noe som individ vil man fraskrive ansvar. Forbaskendes overflodssamfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jo livet snu seg, på et vis, og alt vil strømme din vei. Det gjelder å flyte med i strømmen.

Følge strømmen. Ikke tenk. Bare følg strømmen. La fornuften forlate ditt sinn og følg strømmen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nevner en mann i sitt innlegg. Med mindre hun lagde en app som tok av i rekordfart eller investerte i en aksje som gikk til himmels, så vil jeg si det er nærliggende at det var en mann med orden på sysakene som var redningen hennes. Det å slå kloa i en velstående mann er mye enklere enn å slite seg ihjel gjennom mange år på universitet/høyskole for så å sitte dag inn og dag ut på et kontor i åresvis. :vetikke:

Hvorfor akkurat 12 mill, TS?

Visualisere suksessen er greit nok. Jeg har mange ganger visualisert et perfekt golfslag rett før jeg selv skal slå det, men det blir liksom aldri slik jeg hadde forestilt meg slaget. : /

Hvordan klarer du å oppfylle din egen klisjè så bra som du gjør.....? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...