Gjest Grønnblomst Skrevet 10. mai 2012 #81 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Seigmenn er heller ikke haram, for det er jo gelatin lagd av svin ... ^ Det muslimene kan spise kalles Halal, ikke Haram. Endret 10. mai 2012 av Grønnblomst
Gjest Grønnblomst Skrevet 10. mai 2012 #82 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Med andre ord, har dyret vært fullt bevisst når det får strupen skåret av, er det flott mat. Har dyret vært bevisstløst, før det blir drept, er det ikke noe å samle på.. Snakk om å sette grusomhet i system. Vanligvis er inhuman slakting noe man gjør det man kan for å unngå (noe vetrinærene bl.annet har ansvar for å passe på). Men her er det tydeligvis høyst ønsket. - Steven Weinberg Jeg så slakting av kameler der strupen ble skåret av, mens dyret levde. Kamelen skrek, og blodet fosset ut i en voldsom fart jeg ikke har sett maken til. Var utrolig ekkelt å se på. Selv om det gikk fort, var det tydelig at kamelen hadde store smerter. Men jeg trodde ikke det gikk an å spise kameler heller. Vanligvis har jeg ikke problemer med å se på ekle ting, men akkurat da vrengte magen min seg. Endret 10. mai 2012 av Grønnblomst 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå