Gjest Søgni Skrevet 13. mars 2012 #61 Skrevet 13. mars 2012 Hvorfor ble jeg ikke forbauset da jeg så at du var mann? I mitt neste liv vil jeg være kvinne, de har det så altfor enkelt, men vet det ikke selv. Men da er det enda godt at noen kan fortelle oss det! 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. mars 2012 #62 Skrevet 13. mars 2012 Men da er det enda godt at noen kan fortelle oss det! jepp.. vi bare knipser med fingeren så kommer alt på et sølvfat. livet er en dans på røde roser for oss 1
-Fiona- Skrevet 13. mars 2012 #63 Skrevet 13. mars 2012 Men da er det enda godt at noen kan fortelle oss det! Ja, utrolig flaks! Hvordan skulle vi ellers oppdaget det. Han en fin og lettvint dag jenter!!! It's raining men!!!!
Gjest padawan Skrevet 13. mars 2012 #64 Skrevet 13. mars 2012 Hvorfor ble jeg ikke forbauset da jeg så at du var mann? I mitt neste liv vil jeg være kvinne, de har det så altfor enkelt, men vet det ikke selv. jeg vet ikekom det er så enkelt å være kvinne og stifte familie egentlig. hvis du ser ut i naturen så skal menn spre genene sine og gi en viss trygghet til sin livspartner og eventuelt avkom mens kvinner skal fostre barna, oppdara de sørge for at hjemmet og nærliggende omgivelser er av en visss kvalitet.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #65 Skrevet 13. mars 2012 Er du seriøs?? Unormalt å være singel når man er 25? Vel, da er det jammen mange unormale mennesker der ute! Nei, kjære deg, det er ikke uvanlig eller unormalt å være singel når man er 25. Eller eldre, for den saks skyld. (Forøvrig blir de fleste single igjen, etter å ha vært i forhold...)
Steinar40 Skrevet 13. mars 2012 #66 Skrevet 13. mars 2012 Da tror jeg heller at det er en oppfatning du har som følge av at du selv har passert 40. Du synes det er greit å kalle seg "gutt på 27"? Tja, akkurat det ligger nok litt i grenselandet vil jeg si Men jeg ser ihvertfall lite eller ingenting som forteller meg at folk under 30 år er det man gjerne kaller for voksen (og moden).
Reaper Skrevet 13. mars 2012 #67 Skrevet 13. mars 2012 Er du seriøs?? Unormalt å være singel når man er 25? Ja det finnes så mange rare oppfatninger her på forumet at man bare blir helt satt ut. Sitter og glor på skjermen med et tomt blikk mens jeg tenker "er det mulig..." 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå