AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #41 Skrevet 12. mars 2012 tja, når du blir så gammel så er det mye som kan gå galt, genfeil på barnet i tilleg til at det kan skje mye med moren også (økt fare for svangerskapsforgiftning osv). Du er klar over at legene etc finner metoder som gjør det lettere å unngå dette? Er vanlig å få barn etter 35 nå
Gjest BamseB Skrevet 12. mars 2012 #42 Skrevet 12. mars 2012 Du er klar over at legene etc finner metoder som gjør det lettere å unngå dette? Er vanlig å få barn etter 35 nå Det er et argument som ikke holder vann for min del asså! Hva slags metoder snakkere du om?
Gjest padawan Skrevet 12. mars 2012 #43 Skrevet 12. mars 2012 Det er et argument som ikke holder vann for min del asså! Hva slags metoder snakkere du om? er også spent på disse.
-Fiona- Skrevet 12. mars 2012 #44 Skrevet 12. mars 2012 Du er klar over at legene etc finner metoder som gjør det lettere å unngå dette? Er vanlig å få barn etter 35 nå UANSETT hvor mange metoder en lege finner opp, så kan man ikke gjøre stort med det faktum at kroppen eldes. For meg er det likevel mange andre argumenter enn de rent biologiske for at JEG kunne tenkt meg å starte tidligere enn i en alder av 35. Hva andre gjør driter jeg egentlig i...
-Fiona- Skrevet 12. mars 2012 #45 Skrevet 12. mars 2012 Da har vi en avtale Bamsen Håper jeg slipper å blåse bort i snøstorm neste gang jeg kommer oppover, hehe :D
Gjest BamseB Skrevet 12. mars 2012 #48 Skrevet 12. mars 2012 Da har vi en avtale Bamsen Håper jeg slipper å blåse bort i snøstorm neste gang jeg kommer oppover, hehe :D Vikinger tåler da litt snø
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #49 Skrevet 12. mars 2012 Jeg er også 25, og begynner å tro at jeg må leve alene hele livet. Har aldri hatt kjæreste før, aldri vært forelsket en gang, så hvorfor skulle jeg være heldig å finne drømmemannen de kommende årene? I venninnegjengen på 10 stk, er vi kun 2 som er single. Noen er samboere, og noen har til og med fått dyr sammen. Ikke alltid gøy å være omtrent den eneste single når alle møtes, selvom det er gode venner av meg Og jeg vil oppleve kjærlighet! Jeg vil finne en mann jeg vil leve livet sammen med og få barn sammen med. Men begyner å miste håpet altså
-Fiona- Skrevet 12. mars 2012 #50 Skrevet 12. mars 2012 Haha, jeg tåler snø, men jeg er mer glad i sol :D
Gjest BamseB Skrevet 12. mars 2012 #51 Skrevet 12. mars 2012 Jeg er også 25, og begynner å tro at jeg må leve alene hele livet. Har aldri hatt kjæreste før, aldri vært forelsket en gang, så hvorfor skulle jeg være heldig å finne drømmemannen de kommende årene? I venninnegjengen på 10 stk, er vi kun 2 som er single. Noen er samboere, og noen har til og med fått dyr sammen. Ikke alltid gøy å være omtrent den eneste single når alle møtes, selvom det er gode venner av meg Og jeg vil oppleve kjærlighet! Jeg vil finne en mann jeg vil leve livet sammen med og få barn sammen med. Men begyner å miste håpet altså Nei nei nei, slapp av Det finnes alltids en eller annen for hvem som helst Før du aner ordet av det så sitter du der med en god ektemann, 3 barn og ræva full av gjeld
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #52 Skrevet 12. mars 2012 I min vennegjeng (jenter i alderen 24-30) er omtrent halvparten single, og ingen har barn. Ingen er heller gravide og det er ingen som planlegger barn de nærmeste årene. Tror det gjør at ikke det er noe press på de single, og de single stresser ikke, men krysser fingrene for at den rette kommer etter hvert 25 er ingen alder. Bedre å vente litt ekstra og finne en man virkelig vil ha, i stedet for å bli sammen med og få barn med en man egentlig ikke er så sikker på at man virkelig vil ha.
Lizbeth Skrevet 12. mars 2012 #53 Skrevet 12. mars 2012 (endret) Jeg er tjue år og føler det samme, huff.. Jeg har nå vært singel i fem måneder, for første gang siden jeg var fjorten. Kjenner igjen følelsen, men vi er da fremdeles unge Endret 12. mars 2012 av MissStiles
Steinar40 Skrevet 12. mars 2012 #54 Skrevet 12. mars 2012 Alderen tilsier jo at hun er voksen. Ikke i dagens samfunn. Må nok passere 30 først. Ikke alle selvfølgelig, men veldig mange. Og noen blir aldri voksne.
MissStiles Skrevet 12. mars 2012 #55 Skrevet 12. mars 2012 Tråden er ryddet pga reklame. MissStiles, mod
PRT Skrevet 13. mars 2012 #56 Skrevet 13. mars 2012 Ikke i dagens samfunn. Må nok passere 30 først. Ikke alle selvfølgelig, men veldig mange. Og noen blir aldri voksne. Da tror jeg heller at det er en oppfatning du har som følge av at du selv har passert 40. Du synes det er greit å kalle seg "gutt på 27"?
Meridian Skrevet 13. mars 2012 #57 Skrevet 13. mars 2012 BamseB : Bra at jeg har slått meg til ro med å være singel, slik at ikke barna mine får en gammel mor, da - jeg som straks er 31! Når jeg tenker etter fikk moren min 3 barn fra hun var 21 til hun var 30, så kanskje jeg rakk å komme ut før jeg fikk en hjerneskade. Når du nevner hjerneskade, tenker du da på at man ikke bør få den førstefødde når man har passert 30? Eller tenker du at man bør ha fått alle barna sine innen man har fyllt 30? Fra spøk til alvor - jeg kan trygt få barn når jeg er 40, for jeg er 30 og ser ut som jeg er 18, så det er ingen som kan glo stygt på meg og kalle meg gammel mor med mindre jeg sier hvor gammel jeg er. Men da faller alltid folk av stolen :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2012 #58 Skrevet 13. mars 2012 Jeg er tjue år og føler det samme, huff.. Jeg har nå vært singel i fem måneder, for første gang siden jeg var fjorten. Kjenner igjen følelsen, men vi er da fremdeles unge Jah! Singel i 5 mnd er da ingenting! Prøv å være singel hele livet når man er snart 35? 3
Genesis Skrevet 13. mars 2012 #59 Skrevet 13. mars 2012 Da tror jeg heller at det er en oppfatning du har som følge av at du selv har passert 40. Du synes det er greit å kalle seg "gutt på 27"? I de gamle kontaktannonsene i Dagbladet var det ikke uvanlig å kalle seg gutt47 osv. Enkelte tror vel det skaper en illusjon om at de fortsatt har det ungdommelige "glimtet" i øyet
Reaper Skrevet 13. mars 2012 #60 Skrevet 13. mars 2012 jeg er 36 og har det mer eller mindre på samme måte så velkommen til klubben. Hvorfor ble jeg ikke forbauset da jeg så at du var mann? I mitt neste liv vil jeg være kvinne, de har det så altfor enkelt, men vet det ikke selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå