Gå til innhold

Venninnen min vil spleise min ex og hennes venninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Venninnen min maser hele tiden om ikke min eks kunne være noe for hennes venninne. Bruddet med min eks skjedde for 5 6 måneder siden. Jeg blir temmelig paff når hun gang på gang går og gnager på det også når vi er i sosiale settinger med flere og hennes venninne som hun vil ha spleiset er med. Hennes venninne kjenner ikke min eks. Mener kan hun ikke forstå uten at jeg går i dybdden på saken forstå at det sårer meg. En gang etter laaang laaang tid fikk jeg nok og repliserte til henne at jamen " Hanne"(fiktivt navn) hva med din ex da du vet han "Tore" det kunne vel vært noe for "Lina" (hennes venninne. Da kan du tro hun ble sur da. Men jeg tok jo bare igjen med samme mynt. I dag har jeg kuttet henne ut som venninne. Hun føltes på en måte ikke som mingode fortrolige lenger. det føltes bare feil. Hva hadde dere tenkt i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Venninnen min maser hele tiden om ikke min eks kunne være noe for hennes venninne. Bruddet med min eks skjedde for 5 6 måneder siden. Jeg blir temmelig paff når hun gang på gang går og gnager på det også når vi er i sosiale settinger med flere og hennes venninne som hun vil ha spleiset er med. Hennes venninne kjenner ikke min eks. Mener kan hun ikke forstå uten at jeg går i dybdden på saken forstå at det sårer meg. En gang etter laaang laaang tid fikk jeg nok og repliserte til henne at jamen " Hanne"(fiktivt navn) hva med din ex da du vet han "Tore" det kunne vel vært noe for "Lina" (hennes venninne. Da kan du tro hun ble sur da. Men jeg tok jo bare igjen med samme mynt. I dag har jeg kuttet henne ut som venninne. Hun føltes på en måte ikke som mingode fortrolige lenger. det føltes bare feil. Hva hadde dere tenkt i samme situasjon?

Jeg hadde definitivt dumpet min venninne om hun hadde gjort noe slikt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du gjorde det riktig. Opplevde noe lignende før. Men jeg prøvde å glemme det, og tilgi henne. Men vennskapet ble ødelagt etter hvert, uten at hu skjønte hvorfor. Det var jo ikke så bra, så syns at det var bra at du kuttet henne ut nå slik at hun skjønner hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...