Gå til innhold

I`m a bad girl -tok med en mann hjem i går,han gjør meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg tok også med en mann hjem. Det var på lørdag.Det bla ble masse sprut og tuba med glidekrem ble helt tom gitt. Stakkars rumpa mi er veeeeeldig sår nå....

Bjørn Erik

:overrasket::haar::flau::sjokk::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket::haar::flau::sjokk::troest:

Neste gang kan du få være med og se på oss om du vil frøken.... :)

har ingenting i mot det jeg!! :rolleyes:

B E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro du pratet om meg ;)

- jeg liker å være luremus!

Jeg kan også godt ha sex med de, helt til jeg for orgasme, så avslutter jeg økta før dem har fått tømt seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro du pratet om meg ;)

- jeg liker å være luremus!

Jeg kan også godt ha sex med de, helt til jeg for orgasme, så avslutter jeg økta før dem har fått tømt seg ;)

Ja men når jeg gjør det - er det ikke for å være slem. Men forde jeg vil ha en pause etter orgasme ( vaginal orgasme ). Jeg orker ikke å holde på vidre uten pause,helst vil jeg avslutte da og bare sover. Men hva gjør man ikke for sin kjære ? : ) .En selvfølge at damer også skal kunne få pause. Er ikke bare menn som ønsker det.Må ha det.

Problemet er at menn blir direkte SUR når dama kommer fort og må avbryte samleiet. Mens damer må finne seg i det - uten å bli sur- når det er mannen som kommer raskest.

Det er IKKE LIKESTILLING i sexlivet til nordmenn flest.Rart bare menn kan kreve pause/ legge seg å sove etter orgasme. Men ikke vi kvinner - når vi er mett og fornøyd og vil sove ? Nei vi MÅ på død og liv tilfredsstille mannen.Og sikre at han kommer.Hvor mange menn gjør det samme? Langt flere ego menn enn kvinner...

Ikke mange menn som bare ruller seg rundt og sover som kvinner gjør ofte - når dama kom først og vil sove....og ikke gidder mer sex den natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også godt ha sex med de, helt til jeg for orgasme, så avslutter jeg økta før dem har fått tømt seg ;)

Nei, det gjør du ikke. Ikke med meg i hvert fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Du er ikke en bad girl. Du er ei drittkjerring.

Selvfølgelig er det lov til å ombestemme seg, men du gjør dette med vilje. Altså, drittkjerring.

what she said :kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grønnblomst

Av alt det rare man leser på KG....

Dere andre damer, får dere vondt i livmoren av kåthet? For det har jeg aldri opplevd :gjeiper:

nope.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope.

Ikke direkte vondt.Litt overdrevet. Men trenger å slappe av i musklene i underlivet. Og det gjør jeg ikke -med mindre jeg får orgasme/eller blir penetrert. Merkelig nok så kan jeg føle meg mye mye roligere og t.o.m tilfredsstilt - selv om jeg har hatt samleie uten orgasme. Den innvendige massagen virker veldig beroligende på meg og jeg får ENDORFIN RUSH/KICK likevell.Og slapper av etterpå. Jo jeg kan i hvertfall kjenne at livmor har kramper/knyter seg sammen når jeg er veldig kåt. Tror ikke det er innbildning.Kjenner på en måte muskelkramper.Men så har jeg extremt gode muskler overalt da ...he he Kanskje derfor jeg kjenner det bedre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Skulle tro du pratet om meg ;)

- jeg liker å være luremus!

Jeg kan også godt ha sex med de, helt til jeg for orgasme, så avslutter jeg økta før dem har fått tømt seg ;)

Hmh.

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men når jeg gjør det - er det ikke for å være slem. Men forde jeg vil ha en pause etter orgasme ( vaginal orgasme ). Jeg orker ikke å holde på vidre uten pause,helst vil jeg avslutte da og bare sover. Men hva gjør man ikke for sin kjære ? : ) .En selvfølge at damer også skal kunne få pause. Er ikke bare menn som ønsker det.Må ha det.

Problemet er at menn blir direkte SUR når dama kommer fort og må avbryte samleiet. Mens damer må finne seg i det - uten å bli sur- når det er mannen som kommer raskest.

Det er IKKE LIKESTILLING i sexlivet til nordmenn flest.Rart bare menn kan kreve pause/ legge seg å sove etter orgasme. Men ikke vi kvinner - når vi er mett og fornøyd og vil sove ? Nei vi MÅ på død og liv tilfredsstille mannen.Og sikre at han kommer.Hvor mange menn gjør det samme? Langt flere ego menn enn kvinner...

Ikke mange menn som bare ruller seg rundt og sover som kvinner gjør ofte - når dama kom først og vil sove....og ikke gidder mer sex den natta.

Her er det litt motsatt, og ofte jeg som styrer det meste.

De fleste menn jeg har vært borti blir jo på en måte stole når de får meg til å få orgasme.

Om de får orgasme bryr jeg meg ikke om, om jeg ikke er sulten på sperm da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør du ikke. Ikke med meg i hvert fall.

Fortell :fnise:

Hmh.

Hvorfor?

Hvorfor ikke? ;)

Mulig jeg er egoistisk. Men, ofte etter jeg har fått orgasme, dabber lysten litt ned når det gjelder vaniljesex. Og blir mer som "Årrh, er du ferdig snart"

Men om vi snakker bdsm og cuckold, kan jeg få flere orgasmer og blir bare kåtere av det. :jepp:

Så er jeg jo også veldig ondskapsfull :filer:

-Og alle fortjener ikke orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja.

Egoistiske elskere er det nok av der ute, så hva gjør vel enda en fra eller til?

Ikke så veldig mye antageligvis. :fnise:

Har møtt på en del menn oppigjennom tidene, finnes mange dårlige elskere, og få gode.

Møter jeg en som peiser på for å bli ferdig, uten å bry seg om mitt ve og vel. Ja, da gjør jeg akkuratt det samme. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Litt ironisk at du reklamerer for en sexblogg - jeg regner med du selv er skribent av - når du samtidig reklamerer med at du er et dårlig ligg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at menn blir direkte SUR når dama kommer fort og må avbryte samleiet. Mens damer må finne seg i det - uten å bli sur- når det er mannen som kommer raskest.

Du bør sette deg litt inn i biologien her, tror jeg. Vet du hvordan utstyret til en mann fungerer? For det første er punktet de får orgasme på (i de fleste tilfeller) helt ute av deres egen kontroll. For det andre er det slik at de ikke kan fortsette etter utløsning, ihvertfall ikke før det har gått noen minutter eller eventuelt timer. Det er en fysiologisk forskjell her, det er ikke bare det at menn plutselig "ikke gidder mer"/"mister interessen" slik som du gjør. Makan til kunnskapsløshet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...