Gå til innhold

Hvordan klare å holde på stilen i et rom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg flyttet for meg selv for en liten stund siden, og satte da i gang med jakten på "min stil". Jeg har lest mange ulike blogger for å danne meg noen ideer, og handler inn litt her og litt der. MEN så finner jeg plutselig en annen stil, som jeg liker bedre, og så kommer jeg hjem og misliker alt jeg har.

Hva gjør dere i tilfeller hvor dere egentlig liker flere stilarter?

Jeg begynte å innrede stuen i litt klassisk og varm/romantisk stil, med myke møbler, lyse vegger, grå og lilla detaljer, fattigmannssølv osv.

Så blir jeg hekta på industrielle lamper, og alt hjemme blir feil. Jeg synes fortsatt at det romantiske er pent, men ikke like meg som den industrielle stilen.

Så finner jeg andre detaljer som jeg liker enda bedre, og så blir plutselig den industrielle stilen feil igjen.

Hvordan klarer dere å holde dere til en stil, når det finnes så mye fint???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette her kunne like gjerne ha vært meg - først litt romantisk vintage stil, også finne ut at jeg ikke er helt fornøyd.. så finner jeg litt inspirasjon fra andre bilder med annen type innredning som er mye finere. kanskje du kunne feks hatt en stil på soverommet og en annen stil i stua? alt trenger heller ikke å passe med en gang, men du kan gradvis bytte ut de tingene som ikke passer og med tiden vil du finne din stil og gjennomføre den uten å plutselig ville noe helt annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette her kunne like gjerne ha vært meg - først litt romantisk vintage stil, også finne ut at jeg ikke er helt fornøyd.. så finner jeg litt inspirasjon fra andre bilder med annen type innredning som er mye finere. kanskje du kunne feks hatt en stil på soverommet og en annen stil i stua? alt trenger heller ikke å passe med en gang, men du kan gradvis bytte ut de tingene som ikke passer og med tiden vil du finne din stil og gjennomføre den uten å plutselig ville noe helt annet..

Alt i huset er knøttsmått, så det er bare stua som er "formbar". Første prioritet er oppbevaring og praktiske løsninger, deretter budsjett, og deretter en eller annen stil. Nå liker jeg uten tvil industriell retro best, men jeg tør ikke handle flere interiørting, i tilfelle jeg ombestemmer meg igjen. Synes også at jeg kløner veldig, og at det jeg tror at skal harmonere bare ser helt feil ut.

Lurer på om jeg bare skal be Den gode feen om hun vil bytte bolig, og så aldri se i et interiørmagasin igjen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...