AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #1 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg liker å gå på ski i nordmarka og å ake i korketrekkeren. Det går fint å komme seg oppover mot holmenkollen og frognerseteren med t-bane1, og buss46 stopper i ryghs vei, så der kan man gå oppover mot besserud t-banestopp. Det går også en buss23 som stopper på risalleen, og der kan man gå til vinderen t-banestopp. Men jeg savner en buss som går fra røa og opp til holmenkollen og videre rett opp til frognerseteren. T-banen kjører jo rundt, men jeg tenkte denne bussen kunne kjørt hovedveien rett opp! Det kunne vært en ski og kjelkebuss, for det er mange som er avhengig av bil for å komme seg opp dit, og det er langt og kronglete å komme seg dit med kollektivtransport. Hva tenker dere om saken? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #2 Del Skrevet 9. mars 2012 Helt enig! Kollektivtilbudet her i Oslo er stedvis fryktelig dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #3 Del Skrevet 10. mars 2012 Helt enig! Kollektivtilbudet her i Oslo er stedvis fryktelig dårlig. Bra at en er enig med meg Bussen kunne f.eks gått fra lysaker stasjon og opp til røa og videre rett opp til besserud t-banestopp og tatt strake veien forbi holmenkollen t-banestopp, forbi hoppbakken og til frognerseteren. Hvorfor har de ikke det for de som bor rundtomkring røa og ullern? Vi må jo ta t-banen inn til majorstuen, for så å bytte t-bane opp til frognerseteren, og det tar fort en time å komme opp dit. Det går jo også en buss 32 fra kværnerbyen og til voksen skog, men for å komme til holmenkollbanen må man gå oppover gjennom en stort borettslagområde som tar 15-20 min... På meg så virker det som om den eneste veien til frognerseteren er tbanen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2012 #4 Del Skrevet 11. mars 2012 Men så skal jo denne bussen også ha nok passasjerer til alle tidene den går sju dager i uka. Er det behov for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå