Gå til innhold

Vekten har stoppet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 22 år som har sakte med sikkert gått ned noen kg siden sist august, med sunn mat og mye trening(ca 1time hver dag), jeg mangler bare 2 kg før jeg når målet mitt, men vekten har stoppet helt opp - nærmere gått opp nesten 1 kg siden januar.

Akkurat nå følger jeg lavkarbo dietten, men tror dere jeg bør endre noe eller tror dere jeg vil nå målet mitt hvis jeg fortsetter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skaret

Det er mulig kroppen din bare tar en velfortjent pause ^^ Etterhvert som den merker forskjell i inntaket av mat vil den regulere energiforbrenninga for å balansere vekta di. En lavkarbodiett vil sikkert få deg ned litt mer, men så vil du gå opp igjen. Slik er det med dietter og det høres mer fornuftig ut at du følger det opprinnelige kostholdet ditt fra i høst! En lavkarbodiett kan dessuten gi deg for lite av noen vitaminer/mineraler om du ikke passer på. I tillegg vil for mye protein være skadelig for nyrene og blodkolesterolet går voldsomt opp osv, osv... Jeg forstår at det er ergelig med de to siste kiloene, men du må nok bare la kroppen din tilpasse seg i sitt eget tempo (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...