Gå til innhold

Hva gjør dere RETT etter sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Vi er ikke så stor på kosing, men vi ligger å tuller og snakker litt etterpå, blir litt kos av og til da :) Spermen svelger jeg stort sett, så da slipper vi å tenke på den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tørker med papir som er lett tilgjengelig, ligger deretter og koser og snakker litt. Deretter i dusjen for å spyle av litt. Om det er når vi legger oss for kvelden, så får dusjen vente til dagen etter.

Stakkars dere som lider av sopp til enhver tid! Kanskje dere burde fått dere bedre undersøkt?

Gode tips taes i mot med takk! Her får jeg stadig sopp eller UVI om jeg ikke står opp og tisser etter sex. På min siste GU var jeg ellers helt frisk, så hva skulle ellers være årsaken, mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Legger meg godt til rette i armkroken til min kjære, koser, småprater og kysser, og får igjen pusten. :) Deretter er det å komme seg på do og pisse ut "hvitevarene". xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Tisser, dusjer, og tar meg en røyk.

Liker ikke å ligge å kose etter sex. :ler: Litt sær der. :)

Ikke jeg heller. :P

Kose, prate og småkysse etter sex? No way.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løper på do for å tømme meg og deretter vaske meg. Ikke noe kosing etter sex her i gården nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode tips taes i mot med takk! Her får jeg stadig sopp eller UVI om jeg ikke står opp og tisser etter sex. På min siste GU var jeg ellers helt frisk, så hva skulle ellers være årsaken, mener du?

enkelte er mer følsomme på det der. mamma feks kan ikke bade i sjøen engang uten å få UVI. så du er bare litt uheldig tror jeg:/

til det andre spm, går å vasker meg, tisser og røyker, så legger jeg meg inntil typen og sovner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg går rett på badet og tissar (anbefaling av lege) og vaskar meg nedentil, før eg går inn igjen i senga og held rundt kjæresten :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor folk ikke har en "runkerull/sexrull" i nattbordskuffen for???

drive å skitne til klær og ha klær liggende å slenge syns jeg høres lite trivelig ut..

Bruk papir til å tørke av penis, og brett lit og hold under musen, eller stapp i trusen mens en går på do..

Fatter ikke at voksne folk ikke klarer å gjøre dette...Ene tråden etter den andre..."lekker spern ned bena", "må bruke hans klær til å tørke", bla bla bla

Bruk do papir!!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

:opplyser: Ringer Taxi!

(må nesten legge til at det var en spøk, for det er det nok ikke alle som skjønner!! :roll: )

Endret av NozMonster
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke så stor på kosing, men vi ligger å tuller og snakker litt etterpå, blir litt kos av og til da :) Spermen svelger jeg stort sett, så da slipper vi å tenke på den.

Damen la seg plutselig over meg, og gav meg spermen jeg hadde gitt henne i munnen tilbake.

Kysset og lekte, og fortsatte å beføle meg overalt.

Jeg som før ble avkåtifisert etter at jeg kom, ble etter litt sånn behandling klar for en runde til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger med en håndduk mellom bena å venter til jeg kommer til meg selv igjen^^

Går å dusjer eller vasker meg nedentil med en våt håndduk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kler på oss og gjør noe annet. Ingen av oss er kosepersoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kommer ikke inni meg så vi tørker opp, bruker papir-forstår heller ikke folk som har klær overalt og bruker dette til å tørke med, vaske henda---> masse kos :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinker inn på do, tømmer meg (ja, har en vane med det der, selv om jeg vel egentlig ikke må), hinke tilbake og spoone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest badeand1

Priser seg lykkelig over at den endelig er over for denne gang.

:skratte: Genialt!

Men..hvorfor har du sex hvis du ikke liker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinker inn på do, tømmer meg (ja, har en vane med det der, selv om jeg vel egentlig ikke må), hinke tilbake og spoone.

Hvorfor hinke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger med han fortsatt inn i meg ei stund og kommer oss, tar papir og gjør klart til å reise meg opp, går på toalettet og tisser og "tømmer" meg. Så er det tilbake, og ingen kos! :nei: Jeg liker ikke kos etter sex. Kost nok nå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...