Gå til innhold

Han har tatt vare på nakenbilder av eksen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Poster denne her, siden jeg er gravid og ganske hormonell for tiden. Har en tendens til å overreagere.

Saken er, at vi holder på å flytte og var oppe på loftet for å rydde ut av noen av hans esker. Fant noen bilder, han forsøkte å nappe dem fra meg, tydelig at han visste hva som lå der. Men jeg rakk å se dem. Var nakenbilder av eksen, altså bilder bakfra, type "sexy positur", pupper og slikt. Jeg prøvde å tenke at dette er fortid osv, men det veltet seg i magen, ble helt kvalm og en smule rasende for at han visste at han hadde dem og ikke hadde kastet. Han forklarte at han hadde tenkt å kaste dem, men at han ikke ønsket å hive dem i vanlig søppel... Jeg ble så sint, at jeg bare kastet nøklene på han og gikk. Han løp etter, med bildene i hånda, og kastet dem demonstrativt i søpla, men jeg bare gikk og ba han la meg være i fred.

Jeg er så opprørt. Vet at fortid er fortid osv, men det var så ekkelt å se eksen hans naken, og jeg synes det er fælt at han ikke kastet dem tidligere, men tok vare på dem. Hvorfor, liksom? Ville dere blitt sint av dette? Eller er det hormonene som gjør meg ekstra følsom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy faen :hakeslepp: Hadde klinka til fyren og dratt min vei jeg altså.. Det hadde jeg absolutt ikke tolerert for fem øre!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overreagerte ikke i det hele tatt! Nå er jeg gravid jeg også men.. Syns absolutt du har grunn til å bli sur. Jeg hadde rett og slett blitt kjempe såra og fly forbanna!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du er litt hormonell ja..

alle har en fortid.sikkert du også

Nå lå jo bildene i en eske på loftet.Ikke i nattbordskuffen hans.

Bildene var lagt bort,antagelighvis glemt,til dere fant dem brått igjen nå.

At han sier han vil kvitte seg med dem på en annen måte enn og bare kaste dem i søpla,syns jeg er positivt.

han respekterer sin x og det dem hadde sammen på en alright måte.

Han sørger for at bildene ikke blir funnet av andre,og at dem evn blir misbrukt på en eller annen måte.

Det betyr absolutt ikke at han har forsatt har følelser for henne.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i grunn ikke at du overreagerer. Jeg mener at man bør kvitte seg med alt slikt når det blir slutt med en kjæreste, spesielt når man får seg ny kjæreste og det er jo for begge partes skyld. Hun synes sikkert ikke det er særlig stas at han har gamle nakenbilder av henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lastet opp bilder av diverse eventyr jeg har hatt på et trygt sted. De bildene beholder jeg resten av livet og jeg bryr meg lite om hva kjæresten måtte mene om det. Dette er ting jeg vil kunne se tilbake på med glede som en gammel mann.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Jeg synes også at du overreagerer.

Hadde han hatt dem i nattbordskuffen og sett på dem ofte, hadde det vært noe annet. Men her viser han faktisk respekt for en ex ved å ikke bare ville kaste dem i søpla der andre kan finne dem, men har hatt et ønske om å gjøre det på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kaster ikke skarpe og harde nøkler på folk. Får håpe han manner seg opp og anmelder deg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det finnes jo mange måter å kvitte seg med slike bilder på, måter som er trygge (slik at de ikke havner i feile hender). Og at han ikke har kastet de enda, kan bety at han faktisk har glemt dem.

Skjønner veldig godt at du reagerte som du gjorde, det kan ikke vært et bra syn. Hadde nok reagert på samme måte.

Og selvfølgelig skal mannen få ha minner, men nakenbilder er langt over streken i mine øyne, slike minner trenger man ikke spare på. Men han har sikkert bare glemt at han hadde dem.

Ikke la dette ødelegge dere, med graviditet (du skrev hormoner?) og samboerskap. Det er vanskelig å svelge en slik opplevelse, men det går sikkert bedre når dere har fått pratet sammen om dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nok du overreagerer litt, ja. Jeg skjønner at dette var ubehagelig å finne, men som nevnt over her, så lå de ikke akkurat i nattbordskuffen hans. At han ikke ønsket å kaste dem i vanlig søppel synes jeg er positivt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kaster ikke skarpe og harde nøkler på folk. Får håpe han manner seg opp og anmelder deg!

Herregud da mennesk!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at man må akseptere at kjæresten har en fortid! Jeg fOr min del har x'n min i en hjerteramme hjemme hos mamma og pappa!! Jeg smiler faktisk hver gang jeg se ær det:) fordi han kommer alltid til og være endel av fortiden min:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at du overreagerte i denne situasjonen, i og med at bildene lå såpass godt gjemt på loftet og med stor sannsynlighet er en "forglemmelse" av kjæresten din. Jeg syns du burde gitt han en sjanse til å få kaste de uten større dramatikk før du styrtet ut på den måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kaster ikke skarpe og harde nøkler på folk. Får håpe han manner seg opp og anmelder deg!

Tøyser du?

Jeg skal ikke gå i kamp for folk sin rett til å kaste nøkkelknipper på hverandre, men hun trakk ikke akkurat kniv.

til TS, jeg skjønner godt du ble såret og sint. Jeg tror helt ærlig ikke han har ment å ta vare på dem, han har bare ikke rota seg til å kaste dem. :klemmer:

Har hatt en runde her hjemme med fotobøker fulle av bilder av min kjæreste og alle hans (påkledde) ex-damer som jeg fant i kjelleren da jeg rydda. Det er gjort veldig klart at de ikke blir med når vi kjøper hus sammen, for å si det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hadde vært meg, hadde jeg følt det var ekkelt å se nakenbilder av exen hans. Jeg vet jo at mannen min har sett andre kvinner naken før, men jeg liker ikke å tenke på sexlivet hans før min tid.

Men å bli sint og kaste nøkler? Jeg hadde sagt at jeg gjerne vil at han skal kaste bildene, men å bli sint for at han ikke gikk opp på loftet for å kaste noen gamle nakenbilder i det han ble sammen med deg, det ser jeg ikke poenget med.

Haha, i grunn ganske gøy det Adonis sa, å kunne glede seg som gammel mann og bla gjennom porteføljen med sine erobringer. Det hørtes (på et merkelig vis) litt søtt ut. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at man må akseptere at kjæresten har en fortid! Jeg fOr min del har x'n min i en hjerteramme hjemme hos mamma og pappa!! Jeg smiler faktisk hver gang jeg se ær det:) fordi han kommer alltid til og være endel av fortiden min:)

Du smiler ja, men hvordan tror du det hadde føltes for en eventuell ny kjæreste som var med hjem til foreldrene dine å se det bildet på den måten?

Klart alle har en fortid, men man trenger ikke ha den rammet inn i hjerteramme.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For å si det sånn tror jeg ikke menn "glemmer" at de har ei kasse med NAKENbbilder av eksen altså..

Synes det generelt er respektløst ovenfor sine nåværende at folk fortsatt har bilde av eksene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en runde her hjemme med fotobøker fulle av bilder av min kjæreste og alle hans (påkledde) ex-damer som jeg fant i kjelleren da jeg rydda. Det er gjort veldig klart at de ikke blir med når vi kjøper hus sammen, for å si det sånn.

Må han kaste albumene sine?! Vi har løst det med at vi har en eske hver på loftet, og der har vi gamle skolebøker, ting vi har sterke minner knyttet til, fotoalbum osv. Mannen min har et par album med bilder av seg selv og diverse exer på diverse turer, og det plager meg ingenting. Vi ble sammen tidlig i 20-åra, så dette er jo strengt tatt bare ungdomsforelskelser og gode minner, så det gjør det kanskje mindre farlig? Jeg hadde i allefall ALDRI godtatt at mannen min hadde bestemt hvilke fysiske minner jeg skulle kastet og ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du overreagerer i det hele tatt! Jeg hadde også blitt kjempesåret (og jeg er ikke gravid, hehe). Ser at mange kommenterer om at det må være lov å ha en fortid. Ja, det er lov det, men jeg synes også at det holder å ha bildene kun i sitt eget minne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

Jeg syns du overreagerer. Nei, det er ikke koselig å finne på loftet og ja, han burde ha kvittet seg med de før han satte barn på deg. Men jeg syns det er veldig hensynsfullt av han å tenke over hvordan han skal kvitte seg med de slik at de ikke havner i feil hender. Kaste de i peisen hadde non riktignok vært mitt førstevalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...