Steinar40 Skrevet 8. mars 2012 #41 Skrevet 8. mars 2012 Haha, ja, for dét er sikkert grunnen til at du ikke lenger får meldinger om natta Du tror ikke det har noe med personligheten din å gjøre da? Jeg VIL IKKE HA fyllemeldinger sa jeg! Det er lavmål. Jeg vil ha normal oppegående interesse og ingenting annet. 1
Steinar40 Skrevet 8. mars 2012 #42 Skrevet 8. mars 2012 Tviler dog på at det skjer spesielt ofte, med tanke på hva du uttrykker her inne :D Og hva uttrykker jeg da?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #43 Skrevet 8. mars 2012 Hvor lang tid kan det gå fra man sendte meldingen til man kan begynne å gi opp håpet?
Steinar40 Skrevet 8. mars 2012 #44 Skrevet 8. mars 2012 Hvor lang tid kan det gå fra man sendte meldingen til man kan begynne å gi opp håpet? Det kommer helt an på hva slags kontakt dere har hatt. Er det en nærmest ukjent fyr så kan du gi opp fort.
Pene sko... Skrevet 8. mars 2012 #45 Skrevet 8. mars 2012 (endret) Hvor lang tid kan det gå fra man sendte meldingen til man kan begynne å gi opp håpet? Går det over et døgn bør varsellampene begynne å lyse. Da er det egentlig ikke noe mer å gjøre enn å glemme hele greia. Endret 8. mars 2012 av Pene sko...
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #46 Skrevet 8. mars 2012 Han har alltid pleid å svare ganske kjapt (innimellom et halvt døgn etterpå). Sendte til han i går kveld, så jeg kan kanskje håpe på melding i løpet av dagen, selvom jeg ikke helt har troa
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 8. mars 2012 #47 Skrevet 8. mars 2012 Han har alltid pleid å svare ganske kjapt (innimellom et halvt døgn etterpå). Sendte til han i går kveld, så jeg kan kanskje håpe på melding i løpet av dagen, selvom jeg ikke helt har troa Bare prøv å glemme han så kan du heller bli positivt overrasket hvis han plutselig tar kontakt! I mens kan du jo se etter andre potensielle menn, så ender det kanskje med at denne fyren ikke er så viktig lenger. kjenner veldig godt følelsen da...
Gjest -J- Skrevet 8. mars 2012 #48 Skrevet 8. mars 2012 Auroressa, Hvorfor skulle du føle deg teit? Du har jo ikke gjort noe galt? Er ikke det bedre å føle seg litt levende og ta litt sjangser? Du er fortsatt deg selv. Ingenting har forandret seg. Ingen skjede skadd og ingen skade skjedd. Eller var det motsatt? Dessuten kan det jo fortsatt tikke inn en melding etterhvert. Har ikke lest så mange av innleggene dine, men du virker helt rå.
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 8. mars 2012 #49 Skrevet 8. mars 2012 Har ikke lest så mange av innleggene dine, men du virker helt rå. Kan faktisk si meg enig denne gangen! kom endelig noe klokt ut av WW 1
Gjest Tidssone Skrevet 8. mars 2012 #50 Skrevet 8. mars 2012 Klarte og sende en teit melding igår kveld til en jeg liker litt godt? Og den var ... klissete. Og jeg har ikke hørt en dritt tilbake. Angrer som en hund Har dere datet og sånn? Hva skrev du egentlig? Hvor ille kan det være? Kommer han liksom til å legge meldingen ut på facebook, mens han ler høyt sammen med kompisene sine?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #51 Skrevet 8. mars 2012 Det er håp!! Jeg er hun som sendte melding til en fyr i går kveld. Vel, jeg fikk svar i stad Håper dere andre er like heldige
Pene sko... Skrevet 8. mars 2012 #52 Skrevet 8. mars 2012 (endret) Et håp finnes nesten alltid, om den så bare er mikroskopisk til tider. Huff, dessverre er balansegangen mellom det å virke uinteressert og det å virke for interessert hårfin. : / Endret 8. mars 2012 av Pene sko...
Auroressa Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #53 Skrevet 8. mars 2012 Dere er så snille og gode alle sammen, om alle hadde vært som KG folket hadde det vært fred på jord Tok et lite game med han på wourdfeud tidligere, så spurte jeg om han fikk meldingen min, så skrev han at han hadde glemt og svare, og at han ikke kunne komme idag fordi det passet ikke, så skrev jeg bare, ja ok, du får si ifra når du kan da. Og så har jeg ikke hørt noe mer
Gjest Bandit Skrevet 8. mars 2012 #54 Skrevet 8. mars 2012 Dere er så snille og gode alle sammen, om alle hadde vært som KG folket hadde det vært fred på jord Tok et lite game med han på wourdfeud tidligere, så spurte jeg om han fikk meldingen min, så skrev han at han hadde glemt og svare, og at han ikke kunne komme idag fordi det passet ikke, så skrev jeg bare, ja ok, du får si ifra når du kan da. Og så har jeg ikke hørt noe mer Hadde det vært meg hadde jeg ringt, og da hadde ett av to skjedd. Jeg ville skremt vannet av ham, eller jeg ville fått et klart svar. Jeg håper for din del du hører noe snart, for dette er jo å pine seg selv.
Meridian Skrevet 8. mars 2012 #55 Skrevet 8. mars 2012 (endret) Dere er så snille og gode alle sammen, om alle hadde vært som KG folket hadde det vært fred på jord Tok et lite game med han på wourdfeud tidligere, så spurte jeg om han fikk meldingen min, så skrev han at han hadde glemt og svare, og at han ikke kunne komme idag fordi det passet ikke, så skrev jeg bare, ja ok, du får si ifra når du kan da. Og så har jeg ikke hørt noe mer He's just not that into you ... Han vil nok at dette skal passere stille forbi, for hadde han vært interessert ville han svart ganske fort. Han vil nok heller at dere skal være venner, om du vil det da. Det er opp til deg. Eller så er han veldig sjenert og syns det er skummelt å prate om følelser, men det kan bare du vite. Men alt i alt vil jeg tro at han bare vil være venner. MEN det kan være en sliten sjanse for at det skjer store traumatiske ting i livet hans som hindrer han i å prioritere deg, men siden han spiller worldfeud... - hva er det egentlig??? Endret 8. mars 2012 av Bølle
Auroressa Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #56 Skrevet 8. mars 2012 He's just not that into you ... Han vil nok at dette skal passere stille forbi, for hadde han vært interessert ville han svart ganske fort. Han vil nok heller at dere skal være venner, om du vil det da. Det er opp til deg. Eller så er han veldig sjenert og syns det er skummelt å prate om følelser, men det kan bare du vite. Men alt i alt vil jeg tro at han bare vil være venner. MEN det kan være en sliten sjanse for at det skjer store traumatiske ting i livet hans som hindrer han i å prioritere deg, men siden han spiller worldfeud... - hva er det egentlig??? Man ligger ikke med venner, og han har mye i livet sitt nå, går i jobb hele tiden har jeg forstått. Men vist han ikke ville ha kontakt med meg eller ville at det skulle bli noe, forstår jeg ikke hvorfor han svarte meg når jeg tok kontakt igjen etter to måneder, og da sa han at han hadde tenkt på meg nesten daglig... Men im just playing my self. Får bare se hva som skjer med tiden, ikke stresse med noe.
aliata Skrevet 9. mars 2012 #57 Skrevet 9. mars 2012 (endret) typisk for en god del mannfolk. Jeg skjønner ikke hvorfor de bare ikke kan svare. Det koster så utrolig lite. Bare fordi de ikke vil, så kan de vel joggu meg svare? Blir like teit og banalt som om gubben sender sms: "Vil du ha taco til middag i kveld?" Så skal jeg la være og svare bare fordi jeg ikke vil ha det? Endret 9. mars 2012 av aliata 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå