Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men hvorfor skrev du det her?

Jeg liker pizza, men jeg går da ikke inn i random tråder og proklamerer det der fordet.

Fordi jeg tenkte på teite meldinger.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Den som våger, intet vinner. Nå får du iallefall en pekepinn etterhvert. Synes det var tøft gjort, jeg! :)

"Intet våger" mener du vel :).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Verste jeg vet er å få melding fra noen i fylla midt på natta!

Er damen "din" drikkfeldig, Steinar? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nei da, du trenger ikke bli såret.

Jeg datet en som var "reservert og ikke forelsket på mange år" "han ble aldri forelsket" "kunne like godt dumpe han for han var et håpløst tilfelle" og i det hele tatt.

Vi venter barn vi og har kjøpt hus :P

Hvordan klarte du å dra i land han? Trakk du deg tilbake? Eller stod du på ditt? Jeg er i samme situasjon som deg og TS. Men nå har jeg egentlig gitt opp. Kastet inn hånklet og satser på null møter fremover. Men savner han jo :sukk: Er bare det at det ikke virker som det er noen vits i å henge med han.Selv om han merkelig nok virker mer ivrig nå som jeg sa klart ifra på hvor jeg stod og at jeg ikke ville møte han mer.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg bare konstaterte at jeg hater å få fyllemeldinger (om natta)!

Noe som ikke skjer nå ettersom jeg aldri har på tlfen på natta lenger.

Det er greit å få fyllemeldinger om dagen altså? Stakkars deg som er så plaget av slike meldinger at du må stenge telefonen natterstid :ironi: .

Det er helt utrolig at du hver gang du skriver i en tråd, uansett tema, vrir det over til å handle om deg.

Endret av Arabella
  • Liker 10
Skrevet

Det er helt utrolig at du hver gang du skriver i en tråd, uansett tema, vrir det over til å handle om deg.

Hver og en er seg selv nærmest.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme båt :hei:

Gjest Bandit
Skrevet

"Intet våger" mener du vel :).

Det må nok ha gått litt fort der... :ler: Håper det ikke var en freudian slip når det gjelder meg selv... :ler:

Skrevet

Ikke hørt fra han, men det burde jeg jo sett i forveien.

Skal leve singel for alltid jeg :sjenert:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg ikke! På det jeg har "sett" av deg her virker du som en hyggelig og søt jente :jepp:

Gi deg selv en klapp på skulderen for å ha tatt en sjanse!

Skrevet

Jaja, du er en ny erfaring rikere.

Neida, det tror jeg ikke noe på. :)

Skrevet

Sendte han en melding tidligere idag, neida, ikke et knyst.

Vil bare grine ... :tristbla:

Gjest navnelapp
Skrevet

Det forstår eg godt. :klemmer: Men når du har grått ferdig er det berre å gå vidare med livet ditt. Du har fått eit enkelt og tydeleg svar; han er ikkje interessert, dessverre. Men verda er full av flotte, ærlege og fine menn. :rodmer:

Skrevet

Jeg blir FLAU av hvor SVAK & PYSETE enkelte damer er når det gjelder menn...

En mann er bare en mann. Ingenting mere eller bedre enn det.Kvinner liker menn og menn liker kvinner. Sån har det heldigvis vært i tusenvis av år. Ellers hadde ikke vi existert.

Er da ingenting galt i å vis åpent sin interesse ? Skal det bli noe - må man ofte nettopp gjøre det.

Om han ikke svarer eller ikke vil svare. Eller ikke vet HVA han skal svare. Så er jo det greit. Hører man ikke noe mer - mister man jo bare interessen for han. Og glemmer han ganske fort.

Lær deg å ta styringen - slik du gjorde nå. Send mld og vis interesse for han. Det er ikke ulovlig, galt eller kriminelt. Han blir sikkert bare smigret over at du viser din interesse.

Noe verre enn det skjer ikke. Svarer han ikke - så nei vel. Det er en FEIG måte å si at man ikke vet hva man skal svare,ikke vet hva man selv vil, er usikker, eller ikke interesert eller opptatt med noen andre damer men tør ikke å si det rett ut.

Det er feigt å ikke svare. Er han litt voksen svarer han nå et eller annet.Og våger å være både ærlig MEN HYGGELIG mot deg.Vanlig folkeskikk.

Hører du ikke mere- så glemmer du han fort. Man mister automatisk interessen for de som oppfører seg som uinteresert eller utilgjengelig og vanskelig å kommunisere med. Da er det bare å finne seg noe BEDRE...neste gang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare konstaterte at jeg hater å få fyllemeldinger (om natta)!

Noe som ikke skjer nå ettersom jeg aldri har på tlfen på natta lenger.

Haha, ja, for dét er sikkert grunnen til at du ikke lenger får meldinger om natta :P Du tror ikke det har noe med personligheten din å gjøre da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Verste jeg vet er å få melding fra noen i fylla midt på natta!

Tviler dog på at det skjer spesielt ofte, med tanke på hva du uttrykker her inne :D

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

jeg er så lei

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg blir FLAU av hvor SVAK & PYSETE enkelte damer er når det gjelder menn...

En mann er bare en mann. Ingenting mere eller bedre enn det.Kvinner liker menn og menn liker kvinner. Sån har det heldigvis vært i tusenvis av år. Ellers hadde ikke vi existert.

Er da ingenting galt i å vis åpent sin interesse ? Skal det bli noe - må man ofte nettopp gjøre det.

Om han ikke svarer eller ikke vil svare. Eller ikke vet HVA han skal svare. Så er jo det greit. Hører man ikke noe mer - mister man jo bare interessen for han. Og glemmer han ganske fort.

Lær deg å ta styringen - slik du gjorde nå. Send mld og vis interesse for han. Det er ikke ulovlig, galt eller kriminelt. Han blir sikkert bare smigret over at du viser din interesse.

Noe verre enn det skjer ikke. Svarer han ikke - så nei vel. Det er en FEIG måte å si at man ikke vet hva man skal svare,ikke vet hva man selv vil, er usikker, eller ikke interesert eller opptatt med noen andre damer men tør ikke å si det rett ut.

Det er feigt å ikke svare. Er han litt voksen svarer han nå et eller annet.Og våger å være både ærlig MEN HYGGELIG mot deg.Vanlig folkeskikk.

Hører du ikke mere- så glemmer du han fort. Man mister automatisk interessen for de som oppfører seg som uinteresert eller utilgjengelig og vanskelig å kommunisere med. Da er det bare å finne seg noe BEDRE...neste gang.

Faktisk veldig enig i dette!

Gjest M0ntriark
Skrevet (endret)

Helt ærlig så vet jeg ikke hva jeg gjorde. Jeg bare fortsette å var meg selv og "overså" slike kommentarer om at han aldri ble glad i noen etc. Bare sendte han meldinger og tok initativ. Jeg fortalte om meg og mitt, samme gjorde han. Vi hadde en periode en stund fra hverandre og da han var borte på jobb, og de dagene han var hjemme møttes vi som regel ganske ofte.

Det var han som først sa han var glad i meg og tok første steget ang. følelser. Vi hadde hatt sex og styret lenge før dette. Bare levde livet og var litt udefinerbar for han, siden jeg ikke proklamerte alle mine følelser for han, men jeg *viste* interesse.

Tror jeg.. :)

Enig med womanwoman over meg her, som sier at man skal ta litt mer ansvar for seg selv og sin lykke. Vil dere ha kontakt så ta kontakt da :)

Jeg ser ikke problemet og det er bare å gjøre det på en lett forståelig måte (hint er det dummeste man driver med) og deretter ta det fra det punktet. Svarer de ikke, nei da er man vel kanskje glad man slapp å involvere seg i noen som var så barnslige at de ikke en gang svarer på en slik henvendelse? Hadde iallefall jeg vært.

Uansett hva, så har jeg iallefall svart om jeg har fått en melding som har vært noe antydninger til noe, i respekt for den andres følelser og fordi *jeg* og ønsker å bli respektert.

Synd å høre du ikke hørte noe mer, men jeg ville bare tatt det som lærdom og vært glad til for han virker umoden når han dropper å svare.

Endret av M0ntriark
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også teit, og angrer som en hund!

Sendte han melding i går kveld, og har enda ikke fått svar :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...